Misschien, ik ben een beetje moe. Hoe laat draai je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef Fylax het volgende:
Luisteren jullie vanavond ook naar Fylax Friday Birthday Edition
Nee, natuurlijk niet. Dit is echt voor niemand leuk natuurlijk. Behalve voor jou natuurlijk, want jij houdt wel van aandacht. Moet je lekker zelf weten, maar val mij er niet mee lastigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of je maakt je niet zo druk. Hoe meer mensen luisteren hoe gezelliger het is natuurlijk.
9-11quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien, ik ben een beetje moe. Hoe laat draai je?
Koop een abo met de mogelijkheid tot custom-CSS en haal mij er uit zodat je mijn posts niet meer ziet. Probleem opgelost, anders niet zeiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dit is echt voor niemand leuk natuurlijk. Behalve voor jou natuurlijk, want jij houdt wel van aandacht. Moet je lekker zelf weten, maar val mij er niet mee lastig
Of jij houdt je teringzooi gewoon beperkt tot het topic waar het thuishoortquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Koop een abo met de mogelijkheid tot custom-CSS en haal mij er uit zodat je mijn posts niet meer ziet. Probleem opgelost, anders niet zeiken.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of jij houdt je teringzooi gewoon beperkt tot het topic waar het thuishoort
Sooooooooooowwwwwwwwww.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Koop een abo met de mogelijkheid tot custom-CSS en haal mij er uit zodat je mijn posts niet meer ziet. Probleem opgelost, anders niet zeiken.
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken dat erover gezeken wordt, dat krijg je dan.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die dat bergpuntje van TeklehaimaGod probeert te stelen is een racist.
Nee, heb je al gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Heb je dat liever?
Dat wel, Teklehaimanotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |