Gezien de scheldkannonade in de OP geloof ik dat "rustig en redelijk" niet echt. Maar als jouw kant van het verhaal klopt dan zou ik alle contact met haar verbreken, aan je zelfbeeld werken en een normale vriendin zoeken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:48 schreef ProOasis het volgende:
Ik wil juist samen aan dingen werken. Maar als zij mij niet meer wilt spreken, kan dat niet. Na een ruzie ben ik weer gewoon heel rustig en redelijk. Maar goed, ik moet wel iets doen aan mijn temperament.
Dat is daarna hè, dan is het weer tijd voor humor en luchtigheid enzo..quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gezien de scheldkannonade in de OP geloof ik dat "rustig en redelijk" niet echt.
Zoals uit zijn posts hier wel blijkt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is daarna hè, dan is het weer tijd voor humor en luchtigheid enzo..
Hoe kan ze fok betrekken in ruzies als jullie al uit elkaar zijn gegaan voordat ze dit topic aanmaakte?quote:
Duidelijke prioriteiten dit. Succes verder!quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:58 schreef ProOasis het volgende:
Jaja, jullie zijn perfect. Dat is duidelijk. Zij vertelt dat ze hier en op viva topics heeft geplaatst. Ze haalt jullie er altijd bij in een ruzie. Ja, de mensen op fok en viva zeggen dat ik gelijk heb, zegt ze dan.
Lekker relevant als je de rest van de lappen tekst niet begrijpt dan wel serieus neemt. Maar je vindt onbekende mensen op the interwebz belangrijker, ongeacht of ze jouw vriendin volledig gelijk geven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:02 schreef ProOasis het volgende:
Daar moet ik zeker ook therapie voor volgen? Dat ik na boosheid weer gewoon niet boos ben? Welke therapien hebben jullie gevolgd?
Niet echt een therapie, maar de AA cursus gaf mij veel oplossingen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:02 schreef ProOasis het volgende:
Daar moet ik zeker ook therapie voor volgen? Dat ik na boosheid weer gewoon niet boos ben? Welke therapien hebben jullie gevolgd?
Misschien goed om een extra portie lidwoorden aan te vinken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:07 schreef ProOasis het volgende:
Wat bedoel je nou scary mary. Ik snap serieus niet wat jij bedoelt met prioriteiten en deze laatste post. Ik ga cursus begrijpend lezen bestellen.
Niet dat ik per se de kant van ProOasis kies, maar ik kan me prima voorstellen dat het ongelofelijk irritant is als je partner bij elke serieuze discussie begint over "ja de mensen op FOK! e.d. vinden dat ik dit en dit moet doen".quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Duidelijke prioriteiten dit. Succes verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |