Respect, dan ben je een betere man dan ik ben..quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:29 schreef ProOasis het volgende:
Zij heeft mij trouwens wel een keer op mijn mond geslagen. Ik haar nooit.
Blijkbaar is dat wel normaal omdat dit een vrouw betreft die slaat ofzo. Maar als een man zijn scheldende vriendin neer zou hoeken dan zou het echt niet kunnen e.d.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Als iemand zo uitgescholden wordt vind ik het niet gek dat je een klap op je muil krijgt.
Er is een verschil tussen een klap en neerhoeken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat wel normaal omdat dit een vrouw betreft die slaat ofzo. Maar als een man zijn scheldende vriendin neer zou hoeken dan zou het echt niet kunnen e.d.
Nee, want ik zorg er wel voor dat mensen niet op zo'n manier met me omgaan.quote:
Dan verschillen we van mening. Als iemand mij zo de grond in zou trappen zou ik al snel weg zijn en niet meer terugkomen. Voel me niet genoodzaakt diegene eerst nog een klap te verkopenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een klap en neerhoeken.Als een vrouw een klap krijgt nadat ze op deze manier haar man/vriend consequent de grond in trapt moet ze ook niet klagen.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar kijk eens naar de TS. Die gaat nog een weekendje naar Parijs nadat ze dit topic heeft gestart. Ik kan me voorstellen dat het kan escaleren als je het niet op tijd afkapt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Als iemand mij zo de grond in zou trappen zou ik al snel weg zijn en niet meer terugkomen. Voel me niet genoodzaakt diegene eerst nog een klap te verkopen
Ja inderdaad, tis natuurlijk een ander verhaal als je een weekend met elkaar 'opgescheept zit'.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar kijk eens naar de TS. Die gaat nog een weekendje naar Parijs nadat ze dit topic heeft gestart. Ik kan me voorstellen dat het kan escaleren als je het niet op tijd afkapt.
Je hebt haar zonder haar aan te raken de deur gewezen? Hoe komen jullie dan half naakt op de gang?quote:
Jij denkt echt dat iemand zich zomaar half naakt op een gang laat zetten, dat dat zonder duw en trekwerk gebeurd? Vandaar dat ze beide half naakt op de gang eindigde met de deur dicht achter ze.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:27 schreef Deshain het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet van het NFI en poster in kwestie heeft hier niks duidelijks over gezegd.
Maar je moet blijkbaar dat ventje hier een beetje opnaaien ofzo? Je aannames slaan in ieder geval nergens op.
Dat heet dus fysiek worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |