SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Hopen dat het morgenmiddag/avond gewoon goed werkt.twitter:RocketLeague twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 02:21:41UPDATE, 5:20 PM PT: Ran into an issue that last few minutes. Approx 50% matchmaking success. Investigating... reageer retweet
TTT2 wil ik nog steeds een keer hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:11 schreef DKUp het volgende:
Tekken 7 voor de console is M.I.A.
Dit gaat waarschijnlijk gewoon in de tweede helft van 2016 uitkomen![]()
Tekken 6 was ook zo'n faal spel. TTT2 en Tekken Dark Resurruction
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TTT2 wil ik nog steeds een keer hebbenDe Wii U versie heeft ook Tekken Ball en Nintendo kostuums extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij is het spel redelijk goedkoop.SOONY
Het is een beetje een kruising tussen Lemmings en Tetris.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat de hell is dat Mousecraft eigenlijk? Het lijkt een beetje op T.I.M.? In dat geval wil ik hem zeker even proberen namelijk.
Kleine jongetjes aan het vechten om TS te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfde TT en OP niet geüpdatet. Jammer.
puzzel spelletje waar je blokjes moet laten vallen of vernietigen zodat 3 muisjes bij het eindpunt kunnen komen. Echt een spel voor op je mobiel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat de hell is dat Mousecraft eigenlijk? Het lijkt een beetje op T.I.M.? In dat geval wil ik hem zeker even proberen namelijk.
wat een held hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Man drogeert vriendin om te gamen
Een 23-jarige Duitser ie veroordeeld tot een boete van 500 euro omdat hij zijn vriendin drogeerde. Zijn reden; ze wilde een rustige avond doorbrengen, maar de jongen wilde eigenlijk liever op zijn Playstation spelen.
Toen vorig jaar augustus de vrouw vermoeid thuiskwam van een dag hard werken, was de jongeman aan het gamen met een vriend. Ze vroeg het stel op te houden zodat ze van een rustige avond konden genieten, maar de jongen zag dat uiteraard niet zitten. Hij maakte een kopje thee voor zijn vriendin en deed daar wat verdovend middel in.
Voor de rechter gaf de jongeman zijn gedrag toe. "Ik heb er maar vier tot vijf druppeltjes in gedaan", bekende hij. Het resultaat was dat de vrouw tot de volgende middag sliep en op weg naar haar werk de volgende dag nog steeds zat te knikkebollen in de auto.
Man drogeert vriendin om te gamen
![]()
![]()
Lapo opent nieuw topic, maar een beetje creativiteit mag wel verwacht worden toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kleine jongetjes aan het vechten om TS te zijn
Echt veel beter dan de standaard camera!quote:camera options : 110 FOV, 230 distance, 100 height, -0.3 angle, 0.75 stiffness
Tekken 6 werd verpest door de laad tijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:11 schreef DKUp het volgende:
Tekken 7 voor de console is M.I.A.
Dit gaat waarschijnlijk gewoon in de tweede helft van 2016 uitkomen![]()
Tekken 6 was ook zo'n faal spel. TTT2 en Tekken Dark Resurruction
Had de camera ook aangepast, meer overzicht zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de Rocket Leaguers:
[..]
Echt veel beter dan de standaard camera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |