Vanaf nu wel natuurlijk. Hij maakt promotie!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef ledlamp het volgende:
alsof iemand in eritrea een fuck geeft om wielrennen
Waar moeten ze anders een fuck om geven?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef ledlamp het volgende:
alsof iemand in eritrea een fuck geeft om wielrennen
wat er op het avondeten staat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Waar moeten ze anders een fuck om geven?
Hiervoor ook al wel hoor, schijnt best populair te zijn daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanaf nu wel natuurlijk. Hij maakt promotie!
Dat is dan heel jammer voor ze. Inmiddels zijn er bioscopen waar gewoon geen films draaien vandaag om de Tour te kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:12 schreef ledlamp het volgende:
Van de asielzoekers uit eritrea die in mijn sportschool trainen kent niemand die gast
Ik hoorde gisteren dat hij heel veel voor de jeugd daar doet. Zorgt ervoor dat ze fietsen krijgen en nog allerlei andere dingen. Goed bezig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hiervoor ook al wel hoor, schijnt best populair te zijn daar.
Komt door zijn ploeg, die hebben dat inderdaad al jaren als missie door heel Afrikaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat hij heel veel voor de jeugd daar doet. Zorgt ervoor dat ze fietsen krijgen en nog allerlei andere dingen. Goed bezig.
Top toch dat soort projectenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt door zijn ploeg, die hebben dat inderdaad al jaren als missie door heel Afrika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |