Lotto-Soudal en Etixx-Quickstep op kop van het peloton.twitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 13:30:36Another crash involving @LottoJumbo_road riders. This time @josvanemden and @PMartens83 went down. Both are OK and rolling again. #TDF2015 reageer retweet
Gesink brak ook al eens een rib in het startvak tijdens NK 2013quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef TheArt het volgende:
Ook Gesink lag erbij, maar allebei weer terug in het peloton.
twitter:BoraArgon18 twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 13:07:52Stage 7 is underway. @Sammmy_Be checked the new digital @letour signature board before the stage. #TDF2015 http://t.co/3tiWbBX7m1 reageer retweet
Waarom zou Rodriguez zijn best doen voor een schamel punt... Die gaat toch bakken vol punten pakken in hooggebergte. Een col van 4e categorie is voor hem slechts een warming-upquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:31 schreef kibo het volgende:
Waarom mag Thekelehaimerlottentot zijn gang gaan van Rodriquez?
T was toch een kleine moeite geweest om die bollentrui weer terug te pakken
Buiten dat dat schamele puntje de moeite niet is, is Rodriguez hier op de eerste plaats voor het klassement.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:31 schreef kibo het volgende:
En het feit dat mani je uitmaakt voor racist, dat is denk ik de echte reden voor Rodriguez.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Buiten dat dat schamele puntje de moeite niet is, is Rodriguez hier op de eerste plaats voor het klassement.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die dat bergpuntje van TeklehaimaGod probeert te stelen is een racist.
Dat zou dan de eerste keer zijn dat iemand mij serieus neemt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En het feit dat mani je uitmaakt voor racist, dat is denk ik de echte reden voor Rodriguez.
[..]
Nou, misschien de tweede keer misschienquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste keer zijn dat iemand mij serieus neemt.
Ik zou jou wel eens serieus willen nemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste keer zijn dat iemand mij serieus neemt.
Waar is Gesink?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
Ok jongens, laten we het weer over de koers hebben.
Je kan lezen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef roos94 het volgende:
Niet de hele tijd kijken waard dus vandaag?
Tenzij je van chateaux tellen houdtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef roos94 het volgende:
Niet de hele tijd kijken waard dus vandaag?
Precies. Sowieso niet handig om daarop te wachten, anders kun je pas diep in de nacht/de volgende ochtend over de volgende etappe gaan discussiëren eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, die kan je ook als quote in de OP zetten en dan heeft ook niemand het gemist. Niet zo moeilijk doen, jongens.
Als Rodriquez dat had gedaan was de racismekaart getrokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:31 schreef kibo het volgende:
Waarschijnlijk pakt Rodriguez de punten al op de Mur. Tesamen met andere klassementsgasten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou Rodriguez zijn best doen voor een schamel punt... Die gaat toch bakken vol punten pakken in hooggebergte. Een col van 4e categorie is voor hem slechts een warming-up
Zie jij hem morgen de etappe winnen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pakt Rodriguez de punten al op de Mur. Tesamen met andere klassementsgasten.
Misschien? op de Mur de Huy lukte het ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie jij hem morgen de etappe winnen?
Alleen Huy is gemiddeld anderhalf keer zo steilquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien? op de Mur de Huy lukte het ook
Ik heb momenteel eerder het idee dat een Nibali deze gaat pakken. Ik bedoel, als Cadel Evans daar zegeviert..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien? op de Mur de Huy lukte het ook
Ach, we zien het morgen wel. Vandaag moet Degenkolb maar eens winnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen Huy is gemiddeld anderhalf keer zo steil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |