SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Bij terugweg ken ik dat inderdaad ja, dan zitten we wel dichtbij ons limiet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Thy is dit jaar duurder dan pegasus. Als je 1 keer per jaar vliegt is dat geen probleem, maar als je om de 2 maanden gaat wel.
Vorig jaar vloog ik steeds thy, maar zelfs dan kwam ik aan m'n limiet.
Vooral op de terugweg... Salça, kuyruk yağı, kebab, çökelek, pul biber, kurutulmuş patlıcan, moet allemaal mee.![]()
Jij ken mijn oma niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar als je om de 2 maanden gaat neem je toch niet iedere keer weer zoveel mee?
Dit jaar ga ik met de auto, wordt van alles meenemenquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jij ken mijn oma niet.Ik neem van alles dan een beetje mee en dan zeg ik dat ik de volgende keer de rest meeneem, maar dan komt er natuurlijk meer bij.
Heb de vorige keer goede nar ekşisi gevonden, dus daar neem ik nu ook een paar liter van mee.
ALLAHINI SEVIYORSAN BANA DA GETIRquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jij ken mijn oma niet.Ik neem van alles dan een beetje mee en dan zeg ik dat ik de volgende keer de rest meeneem, maar dan komt er natuurlijk meer bij.
Heb de vorige keer goede nar ekşisi gevonden, dus daar neem ik nu ook een paar liter van mee.
We kunnen dit jaar 110 kilo terug meenemen, dus iedereen neemt z'n eigen eten maar mee terug 😂quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik met de auto, wordt van alles meenemenSowieso kavun (alhoewel kavun mevsimi dan al voorbij is). Veel groente, groente wat je van 20 meter afstand al kan ruiken
Uit adana geprobeerd?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nar eksisiwij hebben dat en het is... Niet lekkir, geef mij maar sumak
Salade zonder nar eksisi smaakt nergens naar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nar eksisiwij hebben dat en het is... Niet lekkir, geef mij maar sumak
Was mijn laatste dag op het KDV en het voelde net alsof ik mijn kinderen had achtergelaten. Komt ook door ongesteldheid extra emotioneel.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Was mijn laatste dag op het KDV en het voelde net alsof ik mijn kinderen had achtergelaten. Komt ook door ongesteldheid extra emotioneel.
Zijn twee baby's daaro die echt mijn schatjes zijn willen ook alleen naar mij komen, een van hun zegt mama tegen mijIk zei dagdag en ging zwaaien en hun gingen keihard huilen en toen ging ik keihard huilen. iarewf;oiejfij
Show mequote:Op donderdag 9 juli 2015 18:47 schreef Crip het volgende:
Ik zie eruit als een 60ties hooker maar i luv it
Ladies only?quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je moeder belt dat je brood moet halen na een proeftraining ladies only fitness... Messy hair en te strakke sportbroek in jumbo = not done, starende blikken
Zal wel meevallen. Pics ter beoordeling.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je moeder belt dat je brood moet halen na een proeftraining ladies only fitness... Messy hair en te strakke sportbroek in jumbo = not done, starende blikken
Ook pics. Bvd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:47 schreef Crip het volgende:
Ik zie eruit als een 60ties hooker maar i luv it
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Pics ter beoordeling.
Sta ik te knap op de foto?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij dat bent. Volgens mij houd je me voor de gek.
Doen. Hollandada napcanquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Zit zo te twijfelen of ik wel of niet op vakantie ga. Uggggggg
Je kan toch met je kerel ergens heen gaan toch? Europa, Zuid Amerika, Azië?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Zit zo te twijfelen of ik wel of niet op vakantie ga. Uggggggg
Nee, dat keuren mijn ouders (nog) niet goed.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan toch met je kerel ergens heen gaan toch? Europa, Zuid Amerika, Azië?
Ama arabama para lazim. Yeni evime o kadar sey yapilacak. Odenecek seylerim cok daha.quote:
Ah, financiële dingen. Je bent tegenwoordig niks zonder geldquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama arabama para lazim. Yeni evime o kadar sey yapilacak. Odenecek seylerim cok daha.
Ama koyu cok ozledim. Ailemi ozledim.
Ik krijg een vette extraatje yoksa nah giderdimmmquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah, financiële dingen. Je bent tegenwoordig niks zonder geld
Je bent 30+ grow up.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat keuren mijn ouders (nog) niet goed.
- 'Yaz' in deze context is geen eigennaam of wat dan ook, dus waarom een apostrof?! Gewoon vast aan het woord.quote:
Je gaat 2 jaar met die man om en kan niet met hem op vakantie? En dat link je aan "respect" hebben voor je ouders? okeeee..quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb respect voor wat mijn ouders willen.
Ik kan wel. Op dit moment wil ik t nog niet door bepaalde redenen. Maar gezien alles hier tegen elkaar gebruikt wordt vertel ik verder niets meer.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je gaat 2 jaar met die man om en kan niet met hem op vakantie? En dat link je aan "respect" hebben voor je ouders? okeeee..
ok.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan wel. Op dit moment wil ik t nog niet door bepaalde redenen. Maar gezien alles hier tegen elkaar gebruikt wordt vertel ik verder niets meer.
Mee eens. Heb altijd rimpels gewild, dus ik heb een aversie tegen kersen en eet het nooit.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Kersen voorkomen rimpels, ik haat kersen
Niet zo..quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mee eens. Heb altijd rimpels gewild, dus ik heb een aversie tegen kersen en eet het nooit..
.
Rimpels kun je vertragen door je net factor 50 in te smeren en suikervrij te eten gezien dat laatste het collageen aantast.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo..wie wil nou niet rimpels voorkomen? Maar ik hou niet van kersen dus ik moet op zoek naar alternatieven om het alvast te voorkomen.
42 en geen 1 rimpel, yes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rimpels kun je vertragen door je net factor 50 in te smeren en suikervrij te eten gezien dat laatste het collageen aantast.
Daarnaast smeer je na je 30ste met Retinol en vit A.
Voor de rest kijk je nr je mama ivm genen.
nee. Maar als ik naar vergelijkbare andere mensen kijk... Die zitten allemaal al onder de rimpels en zijn al bijna helemaa grijsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar jouw moeder heeft vast niet uren liggen zonnen?
Rookt je moeder?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
nee. Maar als ik naar vergelijkbare andere mensen kijk... Die zitten allemaal al onder de rimpels en zijn al bijna helemaa grijs
hmmquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet, die zure kersen zijn nog te doen maar die zoete ...
Maar ik ben een fan van erik
Yeşil erik...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet, die zure kersen zijn nog te doen maar die zoete ...
Maar ik ben een fan van erik
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yeşil erik...!!!!
Met een beetje zout..
.
Ik moest altijd incir eten van me ouders toen ik klein was, nu heb ik er een trauma aanquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jij bent vreemd, alles wat lekker is haat je
Moet je van je ouders toestemming krijgen om met je vriend op vakantie te gaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat keuren mijn ouders (nog) niet goed.
Hahah, ben gewoon moeilijke eter 💁quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jij bent vreemd, alles wat lekker is haat je
nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet je van je ouders toestemming krijgen om met je vriend op vakantie te gaan?
Mensem die vijgen eten zijn raar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah, ben gewoon moeilijke eter 💁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |