Ik vind dat zelf ook heel moeilijk, maar er zijn trucjes voor om te kijken of ie goed is. geloof dat de pit aan de buitenkant hetzelfde moet zijn als de kleur van een avocado van binnen. Dan heb je een goede.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:42 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb het onlangs geprobeerd omdat het zo gezond is, en de twee die ik had smaakten naar niets... Heb ik foute gekocht of smaakt het gewoon naar niets?
Guacamole jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:40 schreef Tamashii het volgende:
Avocado's![]()
Maak mijn eigen guacemole, of in salade of met tonijnsalade erin opeten. Eet er het liefst 4 per week.
Dan smaakt ie naar meer dan niets?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf ook heel moeilijk, maar er zijn trucjes voor om te kijken of ie goed is. geloof dat de pit aan de buitenkant hetzelfde moet zijn als de kleur van een avocado van binnen. Dan heb je een goede.
Heerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Guacamole ja
Of met peer, blauwe kaas en walnoot door de rucola heen.
Hehe ach sommige mensen vinden het niets. Andere weer wel.quote:
dat doe ik volgens mij nog steedsquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
Wie heeft als kind zijnde ook altijd gedacht dat je avocado met een d moest schrijven?
... Er zit toch ook een d in avocado?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
Wie heeft als kind zijnde ook altijd gedacht dat je avocado met een d moest schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Ik spreek het nog steeds zo uit.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
Maar je bent asociaal als je dat takje eraf sloopt in de winkel om te kijken of hij goed is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:46 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Avocado's zonder smaak ben ik nog nooit tegen gekomen.
Soms gamba's (diepvries, die ik even kook/gaar maak in bouillon) en soms Hollandse garnalen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat voor garnaaltjes gebruik je daarvoor?
Dat doe ik ook thuis, als ik denk/hoop dat ie rijp genoeg is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar je bent asociaal als je dat takje eraf sloopt in de winkel om te kijken of hij goed is.
Gewoon heel voorzichtig voelen en ruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |