En Nederland beweegt zicht onder jarenlange druk van populistische bewegingen in de tegenovergestelde richting.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
Chili is hard op weg een van de meest vrije landen ter wereld te worden.
Het is wachten tot die verzuurde conservatieve en ouderwetse generatie de hoek om is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
En Nederland beweegt zicht onder jarenlange druk van populistische bewegingen in de tegenovergestelde richting.
Zoals tong al aangaf in de OP, wel een beetje jammer.
Ik vrees dat de volgende lichting conservatieven alweer klaarstaat dan, als je soms hier op FOK! leest hoe oerconservatief sommigen "jongeren" uit de hoek komen voorspelt dat weinig goeds.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wachten tot die verzuurde conservatieve en ouderwetse generatie de hoek om is.
Dat duurt minstens een generatie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wachten tot die verzuurde conservatieve en ouderwetse generatie de hoek om is.
Ohh boehoe, je mag geen drugs gebruikenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat duurt minstens een generatie.
Ik vind het oprecht jammer dat Nederland door die rechtspopulistische wind vervallen is van gidsland tot land in de onderste regionen van de EU qua vrijheden.
Bullshit, veel landen in de EU zijn liberaler als het om wiet gaat dan Nederland, Portugal, Tjechië en Spanje zijn liberaler t.a.v. drugs dan Nederland om over de Amerika's aan de overkant van de Atlantische maar te zwijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:29 schreef Confetti het volgende:
Men kan wel blijven zeuren over die zogenaamde oude, conservatieve rotten maar al zet je er een jonge (junkie) neer, dan nog krijg je drugs niet gelegaliseerd omdat de buurlanden dat nooit zullen pikken. Opstelten had niets te vertellen en zijn opvolger ook niet. Is gewoon Europees beleid en verreweg de meeste landen willen niet beginnen aan legalisatie.
Het lijkt mij net zeer anti-populistisch om zo kritisch te zijn op softdrugs zoals de VVD.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat duurt minstens een generatie.
Ik vind het oprecht jammer dat Nederland door die rechtspopulistische wind vervallen is van gidsland tot land in de onderste regionen van de EU qua vrijheden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |