Dit is een antwoord op mijn vraag , niet.quote:voor een paar euro heb je een langere boor.
8 mmquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:19 schreef bleiblei het volgende:
Is de boor niet te klein?
Ze hebben vaak een minimale opname capaciteit nml.
Even samenvatten: Je gebruikt de boorkop niet zoals hij bedoelt is. Je maakt vervolgens van jouw probleem (te korte boor) het probleem van de boorkop. En als dat niet werkt, wil je van jouw probleem het probleem van Metabo maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:52 schreef macthe het volgende:
Hoop dat dit het goede forum is,
ik kocht laatst deze boor
vandaag moest ik wat gaten in baksteen boren , als ik de steenboor niet helemaal erin steek ( boortje wat tekort ) maar ruim genoeg om vast te zetten , zakt de boor er direct in na enige seconden kloppen.
Volgens mij zou dit niet moeten kunnen , het is tenslotte geen actionshop machine.
Kan ik garantie claimen ,of zal Metabo zeggen : "steek het boortje er helemaal in"?
Een langere boor zou dit probleem op moeten lossenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:52 schreef macthe het volgende:
Hoop dat dit het goede forum is,
ik kocht laatst deze boor
vandaag moest ik wat gaten in baksteen boren , als ik de steenboor niet helemaal erin steek ( boortje wat tekort ) maar ruim genoeg om vast te zetten , zakt de boor er direct in na enige seconden kloppen.
Volgens mij zou dit niet moeten kunnen , het is tenslotte geen actionshop machine.
Kan ik garantie claimen ,of zal Metabo zeggen : "steek het boortje er helemaal in"?
Er kwam ook nog 25 mm betonplex bij (slagpluggen).quote:Hoe zo'n gat boor je trouwens, met een 8mm kun je vaak toch wel een centimeter of 7 diep komen, dik zat voor een schroef/plug
Nou nou, moet dat direct met die toon of kan iemand zich ook vergissen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:00 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit SDS bij een klopboor gezien, jij wel ?
Doe eens een link ?
bij mijn makita kan ik de kop verwisselen, snelspan of sds.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:00 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit SDS bij een klopboor gezien, jij wel ?
Doe eens een link ?
Volgens mij zou Metabo beter moeten zijn dan Bosch groen , maar de tijd zal het leren , dit is mijn eerste Metaboquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:45 schreef hans1985 het volgende:
Maar metabo, is dat niet beetje bosch groen achtig, het is beter dan action/ferm maar het ook weer net niet.
zie dat merk altijd bij gamma/toom/praxis. Dan heb ik al mijn bedenkingen :pquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:07 schreef macthe het volgende:
[..]
Volgens mij zou Metabo beter moeten zijn dan Bosch groen , maar de tijd zal het leren , dit is mijn eerste Metabo
Het is wel met recht een A-merk qua machinesquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:45 schreef hans1985 het volgende:
Maar metabo, is dat niet beetje bosch groen achtig, het is beter dan action/ferm maar het ook weer net niet.
Als je er niet dagelijks mee werkt zegt hij..quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:18 schreef hans1985 het volgende:
[..]
zie dat merk altijd bij gamma/toom/praxis. Dan heb ik al mijn bedenkingen :p
Maar goed als je er niet dagelijks mee werkt kan het best redelijk zijn.
en het ligt bij de bouwmarktquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je er niet dagelijks mee werkt zegt hij..![]()
Is één van de betere merken welke je volop in de industrie tegenkomt.
Euh, ja. En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef hans1985 het volgende:
[..]
en het ligt bij de bouwmarkt
Als in zelfde schap dewalt, makita, bosch blauw, etc lagen oke.
maar goed, hebben ze ook prof line?
Datzelfde gevoel kreeg ik toen ik overal Makita zag verschijnen, ik denk nog wel dat Makita ok is maar ik lees op engelstalige forums dat de boorkoppen goedkope zijn uit china, maar ja, de meeste dingen komen daarvandaan ...quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:18 schreef hans1985 het volgende:
zie dat merk altijd bij gamma/toom/praxis. Dan heb ik al mijn bedenkingen :
hebben ze een verborgen site dan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Euh, ja. En niet zo'n klein beetje ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |