Da's voor lui die overduidelijk iets te compenseren hebben.quote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover teabaggen?
Brake=verticale recoil en compensator is horizontale recoil.. Volgens mij. En zo niet, dan andersom.quote:Op maandag 28 september 2015 11:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een muzzle break en een compensator? Die hebben voor de rest dezelfde penalties
Aaaaaaaahh, claroquote:Op maandag 28 september 2015 14:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Brake=verticale recoil en compensator is horizontale recoil.. Volgens mij. En zo niet, dan andersom.
Als je van infantry combat bent zou ik Dragon's Teeth doen. Als je iets moet voertuigen wil hebben dan zou ik Naval Strike doen, alleen er zijn geen tanks op die maps, hoogstens een LAV. Tweede keus voor grote maps met mixed combat zou China Rising zijn voor mij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds tijden BF4 weer eens opgepakt, blijft een heerlijke game.
Nu heb ik de standaard versie (PS4), en met Battlefront voor de boeg heb ik geen zin om Premium nu nog aan te schaffen, maar wil ik slechts één DLC kopen.
Maar welke uitbreiding is nou het beste/leukste?
Welke uitbreiding het beste is hangt af van je speelstijl en van het soort maps wat je speelt. Als je BF3 hebt gespeeld en maps als Metro, Oman, Firestorm en Caspain Border tof vond is Second Assault een goeie. Persoonlijk vind ik Naval Strike erg tof, lekker rondraggen tussen eilandjes met boten.. Final Stand heb ik de laatste tijd vrij veel gespeeld voor een paar assignments, en die vind ik ook erg tof. Grote maps, in de sneeuw met veel vehicles. China Rising vond ik niet zo spannend, maar als je van snelle infantry-gameplay houd is het misschien wel wat voor jou..quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds tijden BF4 weer eens opgepakt, blijft een heerlijke game.
Nu heb ik de standaard versie (PS4), en met Battlefront voor de boeg heb ik geen zin om Premium nu nog aan te schaffen, maar wil ik slechts één DLC kopen.
Maar welke uitbreiding is nou het beste/leukste?
Maar 1 van die 4 maps is infantry focused.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Jeff89 het volgende:
China Rising vond ik niet zo spannend, maar als je van snelle infantry-gameplay houd is het misschien wel wat voor jou..
Was Chainlink niet ook deel van China Rising? Of ben ik in de war met Dragon's Teeth?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar 1 van die 4 maps is infantry focused.
Ik zie alleen een PS4 account onder Vataa? Volgens mij spelen de meeste mensen hier op PC..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:33 schreef Vatta het volgende:
Zijn er hier wat doorgewinterde bf4 spelers die nog regelmatig spelen? Heb bf4 aangeschaft en heb zin om met wat pro's te spelen.voeg me dan even toe. Nickname: vataa
Oww ja klopt. Jammerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een PS4 account onder Vataa? Volgens mij spelen de meeste mensen hier op PC..
Lijkt me wel, dit is een pc-topic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een PS4 account onder Vataa? Volgens mij spelen de meeste mensen hier op PC..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |