Er zijn daarentegen wel heel erg veel fanboy wapens waarbij geen enkele kritische noot geduld wordt.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Elk wapen heeft zo zijn handicaps.
Meer dat bepaalde wapens een haast mythische status wordt toegedicht, puur omdat ze het meest makkelijk/generalistisch in gebruik zijn van hun soort.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn daarentegen wel heel erg veel fanboy wapens waarbij geen enkele kritische noot geduld wordt.
Het is ook voornamelijk persoonlijk, hoewel er wel een paar guns bij zitten die allround misschien als beste aangemerkt kunnen worden. Bulldog comes to mind.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe meningen kunnen verschillen![]()
Ik vind die alle 4 wel wat hebbenquote:Zie ook veel mensen beweren dat de PKP of de M249 zo'n lekker geweer is..
Daar begrijp ik geen reet van. Dan liever de LSAT maar het liefst de QBB.
De enige die ik gebruik ook, de zeldzame keren dat ik ga snipenquote:En recon uiteraard SRR-61
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:31 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik iets?Behalve dan de P90....
Ik weet dat er meer wapens zijn.. Maar van wat ik gelezen heb en inschat is Unica/Magnum>Rex, MG4>M249 en messen functioneren allemaal hetzelfde. Alleen de p90 (50rd mag, hnnnnggg) zie ik wel zitten, maar ik heb geen zin om de campaign door te lopenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef Woods het volgende:
[..]
MP412 speel je de eerste missie vrij, is niet zo moeilijk. Was de campaign helemaal vergeten weer. BF4 stopte spontaan midden in een missie, gelukkig slaat alles wel tijdig op.
Ik weet dat je de laaste gewoon 2 keer kan doen, maar ik heb de eerste nog niet eens 1x gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:01 schreef ems. het volgende:
Je hoeft je niet meerdere malen door de campaign te worstelen. Je kan gewoon de laatste save laden als je hebt uitgespeeld en dan een van de andere endings kiezen.
En ik heb de meeste kills van alle guns met de M249
Gewoon behandelen als een lelijke chick nadat je een halfjaar niet gebald hebt. Even snel overheen en dan niet meer bellen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je de laaste gewoon 2 keer kan doen, maar ik heb de eerste nog niet eens 1x gedaan
Daar was ik dus al bang voorquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
En de P90 is het sowieso wel waard want dat is eigenlijk gewoon de beste PDW
Mp7>P90, dat was in BF3 ook al zo. Jammer dat ze de AS-Val zo hebben verneukt, was toch wel mijn favoriete wapen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon behandelen als een lelijke chick nadat je een halfjaar niet gebald hebt. Even snel overheen en dan niet meer bellen.
En de P90 is het sowieso wel waard want dat is eigenlijk gewoon de beste PDW
Nah. Mp7 is wel na de P90 mijn favoriete PDW, dat dan weer welquote:Op zaterdag 26 september 2015 04:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mp7>P90, dat was in BF3 ook al zo.
Die vond ik in 3 ook erg fijn maar in 4 kan ik eigenlijk geen enkele reden bedenken om dat ding aan te raken.quote:Jammer dat ze de AS-Val zo hebben verneukt, was toch wel mijn favoriete wapen.
Wel mensen door de kop schieten naar niet tegen (de implicatie van) een scheldwoord kunnen, gore valse moraalridders...quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:31 schreef Gezicht het volgende:
Ik werd net gekickt omdat ik fffuuuu zei
Dat is kansloos. Vooral door kneuzen die het gewoon randomly doen terwijl ze niet eens goed zijn. Add insult to injury.quote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover teabaggen?
Vind het wel een finishing touch hebben als een bepaalde rivalry hebt en je je gram haaltquote:Op zondag 27 september 2015 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is kansloos. Vooral door kneuzen die het gewoon randomly doen terwijl ze niet eens goed zijn. Add insult to injury.
Ik vind de chat daar veel subtieler voor.quote:Op zondag 27 september 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind het wel een finishing touch hebben als een bepaalde rivalry hebt en je je gram haalt
Bij vrienden(of echt heel vervelende tegenstanders) leuk, bij vreemden is de knife kill genoeg.quote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover teabaggen?
quote:Op zondag 27 september 2015 22:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind de chat daar veel subtieler voor.
Knifekill is an sich wel vernederend genoeg.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bij vrienden(of echt heel vervelende tegenstanders) leuk, bij vreemden is de knife kill genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |