dat had ik ook maar het gebouw went snel zat. Bedoel je het trouwens het gebouw aan de IBBlaan. Het eten is er wel okayquote:Op maandag 18 april 2005 18:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb een test gedaan, omdat ik niet wist welke studie bij me paste. Er kwam Kunst&Economie uit. Ik ben toen gaan kijken, maar het gebouw sprak me helemaal niet aan. Ik kreeg er een benauwd gevoel van..![]()
Ehmmm kweenie, paarse deur naast de Expo. Midden in de stadquote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
dat had ik ook maar het gebouw went snel zat. Bedoel je het trouwens het gebouw aan de IBBlaan. Het eten is er wel okay
hmn dat gebouw ken ik niet. ik zit in het hoofdgebouwquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ehmmm kweenie, paarse deur naast de Expo. Midden in de stad
Het is een aparte faculteit, zit niet in het hoofdgebouwquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:24 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
hmn dat gebouw ken ik niet. ik zit in het hoofdgebouw
Daar zit ik op school. DAt is de interfaculteit van de HKU, het hoofdgebouw van de opleiding Kunst & Economie. Gister na lange tijd weer geweest (ik loop nu stage, derde jaars) en het was weer fijn om op mn schooltje te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ehmmm kweenie, paarse deur naast de Expo. Midden in de stad
ey gekke_sandra, ik doe deze studie, ben nu derde jaars. ik doe de afstudeerrichting Entertainment Management. Als je info wil, moet je t maar ff aangeven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Uit mijn test kwam kunst&economie. Iemand hier die de studie doet?
Ik ga toch maar eens een kijkje nemen, morgen is de open dag op Hogeschool voor de Kunsten Utrecht.
Fontys geeft iets soortgelijks.quote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zullen toch nog wel meer scholen zijn waar die opleiding gegeven wordt?
Ik heb wel een paar vraagjesquote:Op woensdag 20 april 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ey gekke_sandra, ik doe deze studie, ben nu derde jaars. ik doe de afstudeerrichting Entertainment Management. Als je info wil, moet je t maar ff aangeven.
(en anderen natuurlijk ook)
Ik zat ook in de loting. Ik had er wel voor gezorgd dat ik ook bij andere opleidingen stond ingeschreven (iets van communicatie aan de HvU)quote:Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef Stratagem het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar vraagjes![]()
Moest jij ook al loten voor de toelating? En hoe groot is de kans eigenlijk dat je wordt ingeloot? Ik ben maar bezig met zo hoog mogelijke punten te halen, om mn kansen te vergroten.En kan je na het eerste jaar ook echt 'toegang' geweigerd worden tot een afstudeerrichting, omdat deze bv. al vol zit?
Ik heb een toelatingsgesprek gehad voor DVD op HKU. Ehm, de sfeer is best relaxed tijdens het gesprek, maar je moet echt de allerbeste kanten van jezelf showen, en echt laten zien dat jij bent wat ze zoeken.. als je al een beetje afwijkt, zo had ik een script bij me ("daar draait het bij DVD niet om, wij maken korte cliptachtige visual filmpjes") en ik was erg jong. (16)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:06 schreef Pimpelmees het volgende:
Heeft iemand al een toelatingsexamen gedaan aan de HKU (ik doe toelating Image and Media Technology) ?
Ik heb hem volgende weekBen me al druk aan het voorbereiden, zowel materieel als mentaal.
Heeft iemand nog tips voor deze toch zware toelating?
C&MD is ook zo'n combinatie geval. De opleiding wordt verzorgd door zowel de Willem de Kooning academie, als de HRO. We hebben een technisch deel, een marketing deel en een design deel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet niet zeker of mijn opleiding ook behoort tot de creatieve studies.
Ik vind van wel.
Ik doe namelijk Multimedia Vormgever en het belangrijkste is natuurlijk creativiteit.
ik ga nu ook CMD doen in Breda... heb er minder zin inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
C&MD is ook zo'n combinatie geval. De opleiding wordt verzorgd door zowel de Willem de Kooning academie, als de HRO. We hebben een technisch deel, een marketing deel en een design deel.
Wat was je eerste keuze?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:26 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ik ga nu ook CMD doen in Breda... heb er minder zin in
*zucht* 2e keuze's
Maar ik neem aan dat dat een hoger niveau is dan het MBO.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
C&MD is ook zo'n combinatie geval. De opleiding wordt verzorgd door zowel de Willem de Kooning academie, als de HRO. We hebben een technisch deel, een marketing deel en een design deel.
Game design & development (gdd)..... aangenomenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:06 schreef Pimpelmees het volgende:
Heeft iemand al een toelatingsexamen gedaan aan de HKU (ik doe toelating Image and Media Technology) ?
HBO is het.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dat een hoger niveau is dan het MBO.
Dat doe ik namelijk (nog) .
Heb jij toevallig je toelatings examen nog op je pc staan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:58 schreef Jebus het volgende:
[..]
Game design & development (gdd)..... aangenomen![]()
![]()
Ey tof man! Kom ik je hopelijk tegen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:53 schreef dfr0st het volgende:
Ik doe dus 3de jaar Digital Media Design aan de HKU te Hilversum. Ik zal even snel vertellen hoe ik daar terecht ben gekomen.
Ik deed daarvoor Technische Bedrijfkunde en tijdens mijn lessen psychologie moesten we onszelf analyseren en ons motivaties zoeken. Daaruit kwam naar boven dat ik na mijn studie alleen maar dingen aan het doen was die niks met mijn studie te maken hebben. Websites, flyers, fotografie enz
Ik ben toen gestopt en heb toen alles wat ik leuk vond en alles wat ik niet leuk vond opgeschreven. Uit mijn lijstje kwam naar voren dat ik inderdaad iets met vormgeving moest gaan doen. Dus ik ben opleidingen gaan zoeken die bij het lijstje passen. Ongeacht waar ze in nederland zaten dus ik ging op een gegeven moment vanuit eindhoven richting Rotterdam naar een opendag met mijn lijstje. Volgens mijn naar http://www.glr.nl/ maar dat weet ik niet zeker.
Daar aangekomen heb ik met de leraren gepraat en mijn lijstje voorgelegd. En die hebben me doorverwezen naar de HKU. Ook daar ben ik tijdens de opendag met mijn lijstje langs de leraren gegaan. En ben dus uiteindelijk bij DMD beland en heb me aangemeld.
Toen kwam dus de toelatings "examen". Je moest eerst op papier een opdracht maken en een motivatiebrief schrijven. De motivatiebrief is het belangrijkste voor je toelating, want als je wordt uitgenodigd op gesprek dan gaan ze daar het meeste op in.
Ik heb dus bovenstaand verhaal verteld en ben dus toegelaten. En nu dus 3 jaar verder plus afgelopen maandag mijn toelatingsgesprek voor het master traject gehad. Ook hier ging het weer om motivatie en heel goed kunnen vertellen waarom JIJ master traject in wil en niet het batchlor traject.
http://www.forestpoker.com
Enthousiast zou ik zeker doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:14 schreef Pimpelmees het volgende:
- > FILMPJE OMA
Het lijkt me een goed plan om dat gesprek lekker enthousiast in te gaan, toch?
rafterman.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef -DailaLama- het volgende:
Zitten hier ook Minerva (Groningen) mensen?
Niet dat ik dat doe, maar ben wel geinteresseerd.
Bij mij komt er elke keer weer een sociale opleiding uit (en kunst), en zoals iedereen weetquote:Op maandag 18 april 2005 18:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb een test gedaan, omdat ik niet wist welke studie bij me paste. Er kwam Kunst&Economie uit. Ik ben toen gaan kijken, maar het gebouw sprak me helemaal niet aan. Ik kreeg er een benauwd gevoel van..Ik begreep wel waarom de opleiding uit mijn test kwam.. maar ik denk toch dat ik een andere opleiding ga doen.
Rotterdamquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
o en toeps, waar ga je die opleiding doen ??
Voor welke opleiding deed je toelating? Ik zag bij ons (hku kmt) alle zenuwachtige mensen alweer op het bankje zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Pimpelmees het volgende:
Had vandaag mijn toelatingsexamen.
Volgens mij vonden ze het wel leuk dat ik zo enthousiast was, maar hadden ze hun twijfels waarom ik nou juist déze studie gekozen had..
Het is afwachten.. . ben in ieder geval van die stress van die opdrachten af... pff, wat een werk.
Er zei nog wel iemand "in ieder geval bedankt voor het komen en wellicht tot volgend jaar".
vond ik niet zo'n leuk afscheid eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef -DailaLama- het volgende:
Zitten hier ook Minerva (Groningen) mensen?
Niet dat ik dat doe, maar ben wel geinteresseerd.
En ik en nietzman representen ook Minerva.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
rafterman.
o en toeps, waar ga je die opleiding doen ??
Dan heb ik jou vast gezien!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Jebus het volgende:
[..]
Voor welke opleiding deed je toelating? Ik zag bij ons (hku kmt) alle zenuwachtige mensen alweer op het bankje zitten![]()
In mijn geval maakte dat niks uit hoor. Ik zei nog "misschien tot volgend jaar", kreeg ik als antwoordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef Pimpelmees het volgende:
[..]
Dan heb ik jou vast gezien!Ik zat ook daar op dat bankje
die lui maken je wel onzeker zeg... ze zullen niet een keertje zeggen "oh leuk gedaan!" ofzo
opleiding: IMT
En ik had maar allemaal 2tjes en 3tjes op mijn rapportjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:23 schreef Jebus het volgende:
[..]
In mijn geval maakte dat niks uit hoor. Ik zei nog "misschien tot volgend jaar", kreeg ik als antwoord
" ja we zien wel"Dat terwijl ze wel enthousiast waren enzo
Maarja je krijgt zo'n rapportje opgestuurd en ik had gemiddeld 4,5/5 (je moet 3 ofzo hebben om toegelaten te worden) dus die opmerkingen op het eind doen ze volgens mij gewoon expres om je onzeker te maken
En nu ben je balletdanser?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij zeiden ze dat ik in het verkeerde lokaal zat.
.
Bij welke studie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Bij mij zeiden ze meteen dat ik aangenomen was.![]()
MA-ISCA, geen idee of het nog bestaat bij de HKU.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |