abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26331619
Utrecht is idd de einige plek waar deze opleiding wordt gegeven.

Ik vond het gebouw ook niet zo, maar dat vind ik niet echt een rede om de opleiding niet te gaan volgen. Dit is mijn enige keus, en als ik word uitgeloot heb ik ook echt geen idee wat voor 'n opleiding ik dan zal gaan doen.
pi_26336825
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:08 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja, ik heb een test gedaan, omdat ik niet wist welke studie bij me paste. Er kwam Kunst&Economie uit. Ik ben toen gaan kijken, maar het gebouw sprak me helemaal niet aan. Ik kreeg er een benauwd gevoel van..
dat had ik ook maar het gebouw went snel zat. Bedoel je het trouwens het gebouw aan de IBBlaan. Het eten is er wel okay
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:49:40 #153
31186 0_o
See my shadow changing
pi_26353192
Volgend jaar huppel ik rond bij fotografie op de KABK in Den Haag
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_26356877
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
dat had ik ook maar het gebouw went snel zat. Bedoel je het trouwens het gebouw aan de IBBlaan. Het eten is er wel okay
Ehmmm kweenie, paarse deur naast de Expo. Midden in de stad
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:22:09 #155
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26357078
Zitten hier ook Minerva (Groningen) mensen?

Niet dat ik dat doe, maar ben wel geinteresseerd.
pi_26357128
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

hmn dat gebouw ken ik niet. ik zit in het hoofdgebouw
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_26357584
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:24 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
hmn dat gebouw ken ik niet. ik zit in het hoofdgebouw
Het is een aparte faculteit, zit niet in het hoofdgebouw
Delivered without an information leaflet
pi_26367948
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Daar zit ik op school. DAt is de interfaculteit van de HKU, het hoofdgebouw van de opleiding Kunst & Economie. Gister na lange tijd weer geweest (ik loop nu stage, derde jaars) en het was weer fijn om op mn schooltje te zijn
pi_26367970
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Uit mijn test kwam kunst&economie. Iemand hier die de studie doet?
Ik ga toch maar eens een kijkje nemen, morgen is de open dag op Hogeschool voor de Kunsten Utrecht.
ey gekke_sandra, ik doe deze studie, ben nu derde jaars. ik doe de afstudeerrichting Entertainment Management. Als je info wil, moet je t maar ff aangeven.

(en anderen natuurlijk ook)
pi_26367991
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Er zullen toch nog wel meer scholen zijn waar die opleiding gegeven wordt?
Fontys geeft iets soortgelijks.

(sorry voor de drie reacties achter elkaar. i heb niet het hele topic doorgelezen )
pi_26368327
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

ey gekke_sandra, ik doe deze studie, ben nu derde jaars. ik doe de afstudeerrichting Entertainment Management. Als je info wil, moet je t maar ff aangeven.

(en anderen natuurlijk ook)
Ik heb wel een paar vraagjes
Moest jij ook al loten voor de toelating? En hoe groot is de kans eigenlijk dat je wordt ingeloot? Ik ben maar bezig met zo hoog mogelijke punten te halen, om mn kansen te vergroten. En kan je na het eerste jaar ook echt 'toegang' geweigerd worden tot een afstudeerrichting, omdat deze bv. al vol zit?
pi_26368530
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef Stratagem het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar vraagjes
Moest jij ook al loten voor de toelating? En hoe groot is de kans eigenlijk dat je wordt ingeloot? Ik ben maar bezig met zo hoog mogelijke punten te halen, om mn kansen te vergroten. En kan je na het eerste jaar ook echt 'toegang' geweigerd worden tot een afstudeerrichting, omdat deze bv. al vol zit?
Ik zat ook in de loting. Ik had er wel voor gezorgd dat ik ook bij andere opleidingen stond ingeschreven (iets van communicatie aan de HvU)
loting gaat naar de hoogte van je gemiddelde cijfers. Als je gemiddeld een 8 staat, zit je er sowieso in. bij 7 is het bijvoorbeeld 70% die percentages waren destijds te vinden op de site van de ibg. Ik ben met een gemiddelde van 6,3 ook ingeloot.

En de toegang kan eigenlijk niet geweigerd worden bij een afstudeerrichting. ze dreigen er wel mee, zodat de twijfelaars goed gaan nadenken. Music Management is altijd de drukste afstudeerrichting, maar iedereen kan het gewoon doen. Ze mogen je niet weigeren, omdat ze je de mogelijkheid moeten geven om het onderwijs te volgen dat jij wil. Het 'filteren' gebeurt natuurlijk ook al tijdens de loting om op de opleiding te komen. Dus dat komt altijd in orde.

Het is in ieder geval een erg leuke opleiding. Eerst krijg je les op de Lange Viestraat. In het tweede jaar krijg je les op de faculteiten van de afstudeerrichting, dus bij music ga je naar de mariaplaats etc.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 01:06:59 #163
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_27500806
Heeft iemand al een toelatingsexamen gedaan aan de HKU (ik doe toelating Image and Media Technology) ?

Ik heb hem volgende week Ben me al druk aan het voorbereiden, zowel materieel als mentaal.
Heeft iemand nog tips voor deze toch zware toelating?
pi_27506542
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 01:06 schreef Pimpelmees het volgende:
Heeft iemand al een toelatingsexamen gedaan aan de HKU (ik doe toelating Image and Media Technology) ?

Ik heb hem volgende week Ben me al druk aan het voorbereiden, zowel materieel als mentaal.
Heeft iemand nog tips voor deze toch zware toelating?
Ik heb een toelatingsgesprek gehad voor DVD op HKU. Ehm, de sfeer is best relaxed tijdens het gesprek, maar je moet echt de allerbeste kanten van jezelf showen, en echt laten zien dat jij bent wat ze zoeken.. als je al een beetje afwijkt, zo had ik een script bij me ("daar draait het bij DVD niet om, wij maken korte cliptachtige visual filmpjes") en ik was erg jong. (16)

Ik weet niet waarom ze me niet wilden
Tri State. Tri State. !
pi_27506607
Stuiter stuiter stuiter!

Ik heb zo'n zin in C&MD volgend jaar! (Communicatie en Multimedia Design)

pi_27507878
Ik weet niet zeker of mijn opleiding ook behoort tot de creatieve studies.
Ik vind van wel .

Ik doe namelijk Multimedia Vormgever en het belangrijkste is natuurlijk creativiteit.
pi_27508872
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet niet zeker of mijn opleiding ook behoort tot de creatieve studies.
Ik vind van wel .

Ik doe namelijk Multimedia Vormgever en het belangrijkste is natuurlijk creativiteit.
C&MD is ook zo'n combinatie geval. De opleiding wordt verzorgd door zowel de Willem de Kooning academie, als de HRO. We hebben een technisch deel, een marketing deel en een design deel.
pi_27509343
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:11 schreef Toeps het volgende:

[..]

C&MD is ook zo'n combinatie geval. De opleiding wordt verzorgd door zowel de Willem de Kooning academie, als de HRO. We hebben een technisch deel, een marketing deel en een design deel.
ik ga nu ook CMD doen in Breda... heb er minder zin in
*zucht* 2e keuze's
Tri State. Tri State. !
pi_27509437
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:26 schreef _Supreme het volgende:

[..]

ik ga nu ook CMD doen in Breda... heb er minder zin in
*zucht* 2e keuze's
Wat was je eerste keuze?

C&MD was ook mijn 2e keuze, mijn eerste keuze was Grafisch Ontwerpen. Daarvoor ben ik afgewezen, en dat is achteraf maar goed ook. Ik voelde me helemaal niet op mijn plaats bij twee van die vage mannetjes, die dat toelatingsgesprek deden. "Hou je van Disney?" *frons* "Maar leef je dan niet in een droomwereld? Disney is harstikke commercieel. " Brrr, en ze vonden zichzelf zo geweldig...
Bij het toelatingsgesprek bij C&MD voelde ik me onmiddelijk op mijn gemak. Ik heb echt lang met die man zitten kletsen, over computers en van alles en nog wat.
pi_27510072
Ik doe dus 3de jaar Digital Media Design aan de HKU te Hilversum. Ik zal even snel vertellen hoe ik daar terecht ben gekomen.
Ik deed daarvoor Technische Bedrijfkunde en tijdens mijn lessen psychologie moesten we onszelf analyseren en ons motivaties zoeken. Daaruit kwam naar boven dat ik na mijn studie alleen maar dingen aan het doen was die niks met mijn studie te maken hebben. Websites, flyers, fotografie enz

Ik ben toen gestopt en heb toen alles wat ik leuk vond en alles wat ik niet leuk vond opgeschreven. Uit mijn lijstje kwam naar voren dat ik inderdaad iets met vormgeving moest gaan doen. Dus ik ben opleidingen gaan zoeken die bij het lijstje passen. Ongeacht waar ze in nederland zaten dus ik ging op een gegeven moment vanuit eindhoven richting Rotterdam naar een opendag met mijn lijstje. Volgens mijn naar http://www.glr.nl/ maar dat weet ik niet zeker.

Daar aangekomen heb ik met de leraren gepraat en mijn lijstje voorgelegd. En die hebben me doorverwezen naar de HKU. Ook daar ben ik tijdens de opendag met mijn lijstje langs de leraren gegaan. En ben dus uiteindelijk bij DMD beland en heb me aangemeld.

Toen kwam dus de toelatings "examen". Je moest eerst op papier een opdracht maken en een motivatiebrief schrijven. De motivatiebrief is het belangrijkste voor je toelating, want als je wordt uitgenodigd op gesprek dan gaan ze daar het meeste op in.
Ik heb dus bovenstaand verhaal verteld en ben dus toegelaten. En nu dus 3 jaar verder plus afgelopen maandag mijn toelatingsgesprek voor het master traject gehad. Ook hier ging het weer om motivatie en heel goed kunnen vertellen waarom JIJ master traject in wil en niet het batchlor traject.

http://www.forestpoker.com
x
pi_27515039
CMD op de Willem de Kooning is gewoon kutje...
Maar daarom wel lekker makkelijk
pi_27515191
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:11 schreef Toeps het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat dat een hoger niveau is dan het MBO.
Dat doe ik namelijk (nog) .
pi_27523057
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 01:06 schreef Pimpelmees het volgende:
Game design & development (gdd)..... aangenomen
Sold my Soul to Sony
pi_27528928
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:29 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat dat een hoger niveau is dan het MBO.
Dat doe ik namelijk (nog) .
HBO is het.
  woensdag 1 juni 2005 @ 01:11:37 #175
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_27532053
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 19:58 schreef Jebus het volgende:

[..]

Game design & development (gdd)..... aangenomen
Heb jij toevallig je toelatings examen nog op je pc staan?
  woensdag 1 juni 2005 @ 01:14:29 #176
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_27532095
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:53 schreef dfr0st het volgende:
Ik doe dus 3de jaar Digital Media Design aan de HKU te Hilversum. Ik zal even snel vertellen hoe ik daar terecht ben gekomen.
Ik deed daarvoor Technische Bedrijfkunde en tijdens mijn lessen psychologie moesten we onszelf analyseren en ons motivaties zoeken. Daaruit kwam naar boven dat ik na mijn studie alleen maar dingen aan het doen was die niks met mijn studie te maken hebben. Websites, flyers, fotografie enz

Ik ben toen gestopt en heb toen alles wat ik leuk vond en alles wat ik niet leuk vond opgeschreven. Uit mijn lijstje kwam naar voren dat ik inderdaad iets met vormgeving moest gaan doen. Dus ik ben opleidingen gaan zoeken die bij het lijstje passen. Ongeacht waar ze in nederland zaten dus ik ging op een gegeven moment vanuit eindhoven richting Rotterdam naar een opendag met mijn lijstje. Volgens mijn naar http://www.glr.nl/ maar dat weet ik niet zeker.

Daar aangekomen heb ik met de leraren gepraat en mijn lijstje voorgelegd. En die hebben me doorverwezen naar de HKU. Ook daar ben ik tijdens de opendag met mijn lijstje langs de leraren gegaan. En ben dus uiteindelijk bij DMD beland en heb me aangemeld.

Toen kwam dus de toelatings "examen". Je moest eerst op papier een opdracht maken en een motivatiebrief schrijven. De motivatiebrief is het belangrijkste voor je toelating, want als je wordt uitgenodigd op gesprek dan gaan ze daar het meeste op in.
Ik heb dus bovenstaand verhaal verteld en ben dus toegelaten. En nu dus 3 jaar verder plus afgelopen maandag mijn toelatingsgesprek voor het master traject gehad. Ook hier ging het weer om motivatie en heel goed kunnen vertellen waarom JIJ master traject in wil en niet het batchlor traject.

http://www.forestpoker.com
Ey tof man! Kom ik je hopelijk tegen!

Ik ben op het moment ff callcenter medewerker Heb een vrij jaartje gehad. Kan dus dingen goed verkopen. Nu mezelf nog!

Heb je nog tips voor het gesprek zelf? Houden ze van een grapje?! Ik heb bijvoorbeeld zo'n filmpje gemaakt voor de lol, in het verlengde van "hoe reageer ik als iemand de telefoon opneemt?". Zouden ze dit waarderen?

- > FILMPJE OMA

Het lijkt me een goed plan om dat gesprek lekker enthousiast in te gaan, toch?
  woensdag 1 juni 2005 @ 01:25:08 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_27532254
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:14 schreef Pimpelmees het volgende:

- > FILMPJE OMA

Het lijkt me een goed plan om dat gesprek lekker enthousiast in te gaan, toch?
Enthousiast zou ik zeker doen.
Maar ga niet 'over the top'. Toon ook af en toe dat je twijfelt en nog veel wilt leren en dat je daarom die opleiding nodig hebt.
Dat filmpje is nog maar een begin, dat moet je duidelijk maken. Je wilt het technisch en inhoudelijk verbeteren.

Als ik dit topic lees vind ik wel een beetje dat de HKU een soort fabriek is geworden die weinig met een kunstacademie te maken heeft.
Creatief moet je wel zijn, maar noem het dan HCU oid.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27533037
Iemand ervaring met de opleiding Audiovisual Media aan het HKU (KMT) ?

Die wil ik erg graag gaan doen vanaf 2006/2007
pi_27533544
Ga naar de opendagen van de HKU
x
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:46:30 #180
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_27533946
Ik heb op de AKI in enschede gezeten, en wilde eigenlijk aan de HKU studeren, maargoed ivm woonruimte bleef dat de AKI, ik heb illustratie en fotografie gedaan beide heel erg leuk..maar bedenk je wel dat eigenlijk alleen de erg goede een leuke baan aangeboden krijgen, en dat het een studie is waar je eigenlijk maar weinig kanten mee op kon, ik ben dus nu klaar met de AKI (en heb een thuisstudie multimedia/vormgeving) erbij gedaan..en heb een hele tijd zitten nadenken over wat ik nu moest gaan doen. met mijn behaalde studies kom ik nergens eigenlijk, ja als freelancertje ofzo. maar er zijn zoveel afgestudeerden fotografie
Dus ik wilde eigenlijk een lerarenopleiding beeldende vormgeving gaan doen, leek me heel erg leuk..maar toen kwam ik per ongeluk communicatie tegen (eigenlijk ook een heel creatief beroep) en tsja dat wordt het
Misschien 1 van die 2 iets voor jou?

( O btw, op een kunstac. leer je geen fuck, t is wel een leuke opleiding hoor maarre geldverspilling je koopt praktisch je diploma in enkele jaren, ik heb er niets geleerd ben alleen wat bijgeschaafd en heb beter leren fantaseren 'als in kijk meneer dit werkstuk is het stervende paard blablabla'ja MOOI MEISJE ZO MOOI !!! en dan was t bijvoorbeeld een wcrol met een rooie klodder verf erop
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:49:57 #181
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_27534020
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef -DailaLama- het volgende:

rafterman.

o en toeps, waar ga je die opleiding doen ??
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:52:56 #182
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_27534068
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:08 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja, ik heb een test gedaan, omdat ik niet wist welke studie bij me paste. Er kwam Kunst&Economie uit. Ik ben toen gaan kijken, maar het gebouw sprak me helemaal niet aan. Ik kreeg er een benauwd gevoel van.. Ik begreep wel waarom de opleiding uit mijn test kwam.. maar ik denk toch dat ik een andere opleiding ga doen.
Bij mij komt er elke keer weer een sociale opleiding uit (en kunst), en zoals iedereen weet

IK BEN NIET SOCIAAL

o vandaag niet

Creativiteit, hobby, muziek, cultuur en kunst
172%

Beroepen:
Schrijver, Acteur, Zanger, Redacteur, Fotograaf, Artiest, Schilder, Muzikant

[ Bericht 16% gewijzigd door Dakota op 01-06-2005 09:05:25 ]
wanna rub mah puppeh?!
pi_27535133
*meldt...

Heb Interaction Design gedaan, zes jaar geleden begonnen, sinds anderhalf jaar klaar. Prima combinatie van mediavormgeving en techniek. Het is wel heel erg zo dat je jezelf moet ontplooien en ontwikkelen, maar omdat eigenlijk iedereen dat wel door door het Project Gestuurde Onderwijs, leer je een hele hoop van elkaar... Was voor mij absoluut een goede keuze, en ik kon er nog een master aan vast knopen die ik in twee maanden extra tijd heb gehaald ook!
pi_27538977
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:49 schreef Dakota het volgende:

[..]

Rotterdam
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:12:49 #185
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_27716051
Had vandaag mijn toelatingsexamen.

Volgens mij vonden ze het wel leuk dat ik zo enthousiast was, maar hadden ze hun twijfels waarom ik nou juist déze studie gekozen had..

Het is afwachten.. . ben in ieder geval van die stress van die opdrachten af... pff, wat een werk.

Er zei nog wel iemand "in ieder geval bedankt voor het komen en wellicht tot volgend jaar".

vond ik niet zo'n leuk afscheid eigenlijk
pi_27720552
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:12 schreef Pimpelmees het volgende:
Had vandaag mijn toelatingsexamen.

Volgens mij vonden ze het wel leuk dat ik zo enthousiast was, maar hadden ze hun twijfels waarom ik nou juist déze studie gekozen had..

Het is afwachten.. . ben in ieder geval van die stress van die opdrachten af... pff, wat een werk.

Er zei nog wel iemand "in ieder geval bedankt voor het komen en wellicht tot volgend jaar".

vond ik niet zo'n leuk afscheid eigenlijk
Voor welke opleiding deed je toelating? Ik zag bij ons (hku kmt) alle zenuwachtige mensen alweer op het bankje zitten
Sold my Soul to Sony
pi_27721742
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef -DailaLama- het volgende:

quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:49 schreef Dakota het volgende:

[..]

rafterman.

En ik en nietzman representen ook Minerva.
pi_27722167
nietzman en ik, klinkt beleefder.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:52:36 #189
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_27725908
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Jebus het volgende:

[..]

Voor welke opleiding deed je toelating? Ik zag bij ons (hku kmt) alle zenuwachtige mensen alweer op het bankje zitten
Dan heb ik jou vast gezien! Ik zat ook daar op dat bankje

die lui maken je wel onzeker zeg... ze zullen niet een keertje zeggen "oh leuk gedaan!" ofzo

opleiding: IMT
pi_27727043
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef Pimpelmees het volgende:

[..]

Dan heb ik jou vast gezien! Ik zat ook daar op dat bankje

die lui maken je wel onzeker zeg... ze zullen niet een keertje zeggen "oh leuk gedaan!" ofzo

opleiding: IMT
In mijn geval maakte dat niks uit hoor. Ik zei nog "misschien tot volgend jaar", kreeg ik als antwoord
" ja we zien wel" Dat terwijl ze wel enthousiast waren enzo Maarja je krijgt zo'n rapportje opgestuurd en ik had gemiddeld 4,5/5 (je moet 3 ofzo hebben om toegelaten te worden) dus die opmerkingen op het eind doen ze volgens mij gewoon expres om je onzeker te maken
Sold my Soul to Sony
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:46:32 #191
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_27727689
lol, bij mij zeiden ze...
"in ieder geval bedankt dat je bent gekomen en misschien tot volgend jaar"... tsss

naja, ga er niet op hopen ofzo, kan het alleen maar meevallen.
pi_27728606
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:23 schreef Jebus het volgende:

[..]

In mijn geval maakte dat niks uit hoor. Ik zei nog "misschien tot volgend jaar", kreeg ik als antwoord
" ja we zien wel" Dat terwijl ze wel enthousiast waren enzo Maarja je krijgt zo'n rapportje opgestuurd en ik had gemiddeld 4,5/5 (je moet 3 ofzo hebben om toegelaten te worden) dus die opmerkingen op het eind doen ze volgens mij gewoon expres om je onzeker te maken
En ik had maar allemaal 2tjes en 3tjes op mijn rapportje

Ben er nog steeds kapot van, ik wil geen CMD
Tri State. Tri State. !
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:41:43 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_27729078
Bij mij zeiden ze meteen dat ik aangenomen was.
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:46:20 #194
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_27729175
Bij mij zeiden ze dat ik in het verkeerde lokaal zat.
.
...dass wir fliegen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:48:03 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_27729207
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij zeiden ze dat ik in het verkeerde lokaal zat.
.
En nu ben je balletdanser?
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:52:16 #196
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_27729304
Nee,
ik werd alsnog naar het juiste lokaal verwezen, na ruim een uur, en werd alsnog aangenomen...

...
...dass wir fliegen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:54:51 #197
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_27729353
Twee keer "alsnog" in één zin. Tsk.
...dass wir fliegen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:08:19 #198
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_27729591
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Bij mij zeiden ze meteen dat ik aangenomen was.
Bij welke studie?
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:21:51 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_27729775
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:08 schreef Pimpelmees het volgende:

Bij welke studie?
MA-ISCA, geen idee of het nog bestaat bij de HKU.
Niet afgemaakt en toch een diploma gekregen

Dat toonde voor mij aan dat het om de centen ging bij al die studierichtingen op de creatieve computer afdelingen.
Wij kregen les van een of andere veredelde concierge (Wiel Nogwat) en een figuur uit de staff (Mels Nogwat) die ons een uiterst creatieve studie voor kunstenaars hadden beloofd en niet verder kwamen dan het leren hoe je 'Hello world' in C++ op je monitor kon toveren.
pi_27729859
Ik wil ook zo graag iets creatiefs doen.. wil alleen eerst mijn huidige opleiding afmaken (nog een jaartje), en om dan nog vier jaar er aan te plakken... en ik weet ook nog es eigenlijk niet zo goed wat ik wil: ik kan wel redelijk tekenen, en ook wel acteren, zingen en pianospelen.. maar dan? En om nou tot autonoom kunstenaar opgeleid te worden vind ik ook weer zo onzeker en moeilijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door innepin op 08-06-2005 01:35:26 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')