Komt niks van in. Ik ga haar van je afpakkenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, die is het kwijt. Te weinig middeltjes tot zich genomen dit seizoen.
Gister Martins en nu in het geel?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Etixx is ook wel een beetje de net-niet ploeg van dit jaar. Eigenlijk vooral overal 2e geworden.
Oké, jammer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Komt niks van in. Ik ga haar van je afpakken. Met mijn absurd hoge swag-gehalte moet dat toch lukken.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dan had die net zo goed niet mee kunnen doen aan die tussensprint. Het boeit hem wel degelijk.
Als je gewoon in het wiel van de andere sprinters meegaat, scoor je makkelijk je punten (als sprinter).quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dan had die net zo goed niet mee kunnen doen aan die tussensprint. Het boeit hem wel degelijk.
Je kan alleen niet allemaal in de top 20 rijden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je als klassementsrenner niet altijd bij de eerste 20, 30 in het peleton zit, hoeveel leergeld moet je betalen om dat te snappen
Omdat daar 150 man willen zitten. Zo simpel is het dus niet. Het is gewoon echt een kwaliteit dat je telkens daar zit met je ploeg. Het zijn ook vaak dezelfde ploegen die daar zitten, omdat die ploegen perfect zijn samengesteld met renners die dat kunnen. Daar gaat het bv. mis bij Trek.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je als klassementsrenner niet altijd bij de eerste 20, 30 in het peleton zit, hoeveel leergeld moet je betalen om dat te snappen
twitter:letourdata twitterde op woensdag 08-07-2015 om 15:26:27Greipel (LTS) and Degenkolb (TGA) both hit 78.48 km/h in their race to the Rancourt checkpoint #TDFdata reageer retweet
Als iedereen daar met zn treintje wilt zitten wordt dat vrij lastig te realiseren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Pfff. En Cavendish?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:letourdata twitterde op woensdag 08-07-2015 om 15:26:27Greipel (LTS) and Degenkolb (TGA) both hit 78.48 km/h in their race to the Rancourt checkpoint #TDFdata reageer retweet
Mollema is eigenlijk ook geen kopman. Te grijs. Je moet ook beetje bravoure hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat daar 150 man willen zitten. Zo simpel is het dus niet. Het is gewoon echt een kwaliteit dat je telkens daar zit met je ploeg. Het zijn ook vaak dezelfde ploegen die daar zitten, omdat die ploegen perfect zijn samengesteld met renners die dat kunnen. Daar gaat het bv. mis bij Trek.
Weet ik niet Perichon reed 35 km/hquote:
twitter:letourdata twitterde op woensdag 08-07-2015 om 15:25:08Perichon (BSE) averaged 35.22 km/h in the km leading up to the Rancourt sprint. #TDFdata reageer retweet
Dat hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Mollema is eigenlijk ook geen kopman. Te grijs. Je moet ook beetje bravoure hebben.
Heeft Cadel Evans ooit bravoure gehad? Ryder Hesjedal?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Mollema is eigenlijk ook geen kopman. Te grijs. Je moet ook beetje bravoure hebben.
Dat is over een hele KM gemiddeld. Bij Greipel zijn topsnelheid. Is geen goede vergelijking dus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weet ik niet Perichon reed 35 km/htwitter:letourdata twitterde op woensdag 08-07-2015 om 15:25:08Perichon (BSE) averaged 35.22 km/h in the km leading up to the Rancourt sprint. #TDFdata reageer retweet
Uitzonderingen wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Cadel Evans ooit bravoure gehad? Ryder Hesjedal?
Ryder zeker wel, wat een baas is dat. Vaak in de aanval, wordt alleen maar beter naarmate het zwaarder wordt. Toppertjequote:Op woensdag 8 juli 2015 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Cadel Evans ooit bravoure gehad? Ryder Hesjedal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |