En een beloninkje krijgen van je sponsorquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Lijkt me wel saai, tientallen/honderd kilometers in je eentje voorop rijden en dan 10km voor de streep ingehaald worden. Al dat werk voor niets.
Dat hoeft niet altijd. Er zitten genoeg etappes tussen waar het peloton zo DOM is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Lijkt me wel saai, tientallen/honderd kilometers in je eentje voorop rijden en dan 10km voor de streep ingehaald worden. Al dat werk voor niets.
Rood rugnummertje, niks mis meequote:Op woensdag 8 juli 2015 15:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Misschien heeft de hoofdsponsor wel een aantrekkelijke dochter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een beloninkje krijgen van je sponsor
Saai sowieso niet, wel hard werken. Lekker veel minutes of fame gehad ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Reden ze nou net waar o.a. de slag van de Somme heeft plaatsgevonden? (ik schakel net in)
+ een bonusje voor de tussensprint lijkt me?quote:
Als de dochter van de sponsor Jessica Alba is zou ik elke dag voorin te vinden zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft de hoofdsponsor wel een aantrekkelijke dochter.
Bauer was er zo dichtbij vorig jaarquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd. Er zitten genoeg etappes tussen waar het peloton zo DOM is.
Denk aan Nicola Boem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |