Sporza is nu live!quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Sporza waar ben je mee bezig. NOS weer eerder in de lucht.
Wat maken die vijftien secondes uit joh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Sporza waar ben je mee bezig. NOS weer eerder in de lucht.
Hoef je niet te werken/school?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:23 schreef Drolflap het volgende:
We zijn er weer bij ook bij de minder mooie etappes
Jij hebt het weerbericht niet gezien?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:23 schreef Drolflap het volgende:
Kijk jij bent een echte.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:23 schreef Drolflap het volgende:
Dat denk ik vooral?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:24 schreef Kadabra4 het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling bij Garmin-Cannondale ? Klassement met Talansky
Sagan in groen en witquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen raakt Greip0l zijn groene trui kwijt.
Hesjedal gaat echt geen klassement rijden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:24 schreef Kadabra4 het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling bij Garmin-Cannondale ? Klassement met Talansky, Martin , Hesjedal of 1 daarvan ? Misschien alleen etappeoverwinningen ?
Ga bollen pellenquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ook tot 31 augustus.![]()
Alleen ik zoek een bijbaantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |