Niet men, jij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:14 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik iets aan hè.
Altijd van die wazige dingen. Welke houding moet men dan aannemen?
In real life heb je intonatie en mimiek, in plaats van multi-interpretabele lettertjes. Je kan beter inschatten en beter op mogelijkheden inhaken in het echt. Facebook is niet superspeciaal en zomaar vriendjesverzoeken versturen en hallo, alles goed? rondstrooien is gewoon niet hetzelfde als oogcontact maken enzo. Niet iedereen gebruikt Facebook om nieuwe mensen te leren kennen ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen in het echt iemand aanspreken of op social media?
In mijn ogen is dat nagenoeg hetzelfde, alsof facebook iets super speciaals is.
Het is maar een medium om met mensen IN CONTACT te komen en blijven.
Omdat je meiden buiten de datingsite om gaat lopen contacten via Facebook met de hoop dat ze dan ineens wel gaan reageren misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:51 schreef Noodeledar het volgende:
En waarom iedereen mij een "creep" noemt.... :/
Hartstikke fijn, maar ze zeggen niet alleen positieve dingen over je. Wat voor tips hebben zij je gegeven om beter meiden te kunnen benaderen? En als je zo een toffe dude bent, waarom koppelen zij je dan niet aan een leuke meid?quote:Mij vrienden zeggen dat ik heel sociaal en behulpzaam ben, en dat ze ook altijd wel met mij kunnen lachen.
Je bent toch meer dan vrachtwagenchauffeur alleen? Dan hoef je heus niet alleen te bonden over je beroep..quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:18 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan weer iemand misleiden.
Stel we kunnen het goed met elkaar vinden en ik vertel ineens welk beroep ik uitoefen, als ze het daar niet mee eens is, dan is dat een grote domper voor haar.
En als iemand mij niet wilt nemen zoals ik ben, dan gaat dat lastig worden lijkt me zo.
Tja. Ik heb ook een beetje medelijden met je.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:20 schreef Libertarisch het volgende:
Tot zover de gefrustreerde mannenpraat
Ik stuur geen berichten via die site, dus FB is de eerste poging.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:19 schreef Scary_Mary het volgende:
Omdat je meiden buiten de datingsite om gaat lopen contacten via Facebook met de hoop dat ze dan ineens wel gaan reageren misschien?
Vooral minder tijd aan mijn auto's e.d. besteden, maarja zolang ik alleen ben zie ik daar het nut niet echt van in.quote:Hartstikke fijn, maar ze zeggen niet alleen positieve dingen over je. Wat voor tips hebben zij je gegeven om beter meiden te kunnen benaderen? En als je zo een toffe dude bent, waarom koppelen zij je dan niet aan een leuke meid?
Hoezo zie je niet in dat dat niet beter is?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:25 schreef Noodeledar het volgende:
Ik stuur geen berichten via die site, dus FB is de eerste poging.
Klopt, maar er werdt wel gezegt dat ik het achter moest houden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je bent toch meer dan vrachtwagenchauffeur alleen? Dan hoef je heus niet alleen te bonden over je beroep..
Zeker snap ik dat die weg meer kansen bied.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoezo zie je niet in dat dat niet beter is?
Ja boeiend. Dat zegt nog niet dat je dat daadwerkelijk moet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:28 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Klopt, maar er werdt wel gezegt dat ik het achter moest houden.
Probeer het via andere, kosteloze, manieren dan. Facebook werkt niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:29 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Zeker snap ik dat die weg meer kansen bied.
Maar ik weet zeker dat meer dan de helft niet betaald, en dus kunnen ze die berichten dan niet lezen.
Vent dan zoek je iets waar je niet voor hoeft te betalen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:29 schreef Noodeledar het volgende:
Maar ik weet zeker dat meer dan de helft niet betaald, en dus kunnen ze die berichten dan niet lezen.
Oneens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is echt zoooooveel makkelijker anno 2015.
Paiq. Knuz. Relatieklik. Alternatieven genoeg.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vent dan zoek je iets waar je niet voor hoeft te betalen.
En dan moeten zij even helderziend bedenken dat jij hen via zo een datingsite gespot hebt en je hen daarom benaderd. Logisch ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:25 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
En alleen blijf je, tenzij er ineens een meid onder je auto ligt die het net zo interessant vindt als jij. Jouw keuze om daarop te gaan zitten wachten..quote:[..]
Vooral minder tijd aan mijn auto's e.d. besteden, maarja zolang ik alleen ben zie ik daar het nut niet echt van in.
Die meiden hebben ook geen vriendinnen of tips voor je natuurlijk..quote:En zo veel meiden kennen we niet, en de paar meiden die we kennen en mee omgaan zijn al bezet.
Ik zeg van niet, maar dat wordt nogal moeilijk als je kennelijk verder geen fuck te bieden hebt..quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:28 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Klopt, maar er werdt wel gezegt dat ik het achter moest houden.
Nou, als je suggesties hebt....quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vent dan zoek je iets waar je niet voor hoeft te betalen.
Ja hoor, met die instelling ligt het ook echt aan alle 'asociale' meidenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:25 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
[..]
Vooral minder tijd aan mijn auto's e.d. besteden, maarja zolang ik alleen ben zie ik daar het nut niet echt van in.
En zo veel meiden kennen we niet, en de paar meiden die we kennen en mee omgaan zijn al bezet.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Paiq. Knuz. Relatieklik. Alternatieven genoeg.
Dat lijkt mij meer een vleeskeuringquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh en tinder is niet ook al duizend keer genoemd.
Lief van je!quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja. Ik heb ook een beetje medelijden met je.
Vrijwel elke datingsites is een vleeskeuring. Je wordt toch, door de meeste, als eerste (en soms zelfs alleen) op je foto beoordeeld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:14 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij meer een vleeskeuring
Ik zou het meer zien als buiten het cafe wachten omdat je niet voor een biertje wil betalen, om vervolgens die chick te achtervolgen als ze eenmaal naar huis gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je bent in de war met Tinder. Random mensen op FaceBook toevoegen is meer in lijn met een chick achtervolgen naar d'r huis dan het is met iemand in de kroeg aanspreken.
Dat doe jij toch ook met je vleesboek-actie? Of zeg je nu dat de andere personen die je toevoegde hele leuke gesprekken met je hadden en ze zo'n leuke persoonlijkheid hadden.. ohja.. wacht.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:14 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij meer een vleeskeuring
Dit, dit, dit. 100 keer dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef Isis20 het volgende:
Heb je er wel een over nagedacht dat die meiden je niets verschuldigd zijn? Ze zijn niet verplicht te reageren op enge berichtjes.
Jeetje, die is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Hey TS ben jij dit?
Vind dit dus zojuist in mijn map overige berichten.![]()
Oh my...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Hey TS ben jij dit?
Jij hebt geen idee wat het gemiddelde is aan berichten van vreemde mannen die vrouwen krijgen, ik reageer daar ook meestal niet op, ik ben niemand iets verschuldigd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:23 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand te negeren.
Als iemand mij op straat aanspreekt zal ik ook niet zomaar doorlopen en die persoon negeren.
Die kan ook zo op bye felipe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Hey TS ben jij dit?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Hey TS ben jij dit?
Oh ik zou er werkelijk regelmatig wat aan toe kunnen voegen, veel mannen op datingsites hebben echt geen geduld en een belachelijk kort lontje. Ik doe een wilde gok waarom ze nog vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 03:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die kan ook zo op bye felipe.
https://instagram.com/byefelipe/
Ik krijg ze zelden. Meer van: 'heb ik jou daar wel eens gezien?' of 'mooie fotos'. Maar dat is niet vaak, Facebook is ook geen datingsite.quote:Op donderdag 9 juli 2015 03:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat het gemiddelde is aan berichten van vreemde mannen die vrouwen krijgen, ik reageer daar ook meestal niet op, ik ben niemand iets verschuldigd.
Allemaal Polen zeker?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:47 schreef Polenbatser het volgende:
Ik heb een tijdje terug wat kleding verkocht via facebookgroepen, dus foto's geüpload van de kleding, inclusief foto's waar ik de kleding aan heb. Heb me door een stuk of 20 berichten en vriendschapsverzoeken moeten worstelen, allemaal 'hee, hoe gaat het?', of ik kreeg meteen een uitgebreid verslag over welke lichaamsdelen wel in de smaak vielen. Nergens op geantwoord, maar ik verbaas me elke keer weer over dat mannen denken dat dat werkt?
Nee, Zuid-Europeanen en moslims voor het grootste gedeelte. Het was lekker vooroordeelbevestigend in elk geval.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |