abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154165550
Hallo Fok!ers,

Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op een datingsite omdat ik niet vaak op stap ga en momenteel weinig vrije tijd heb.

Nou heb ik geprobeerd om een aantal meiden aan te spreken, maar tot mijn ongenoegen krijg ik nooit een response.
Ik heb op facebook naar deze mensen gezocht aangezien je op een datingsite veelal moet betalen. (Met een naam, woonplaats, en een beetje informatie kom je al een heel eind op het almachtige internet.)

Sommige vriendenverzoeken worden geaccepteerd, maar zodra ik diegene aanspreek krijg ik geen response, of ik word gewoonweg meteen weer uit hun vriendenlijst gesodemieterd.

Ik vind het gewoonweg asociaal om iemand op die manier te behandelen, als je niet met iemand wilt praten dan moet je diegene ook niet accepteren in je vriendenlijst.
En dan nog, als iemand hallo tegen mij zegt is het een kleine moeite en niet meer dan netjes om er gewoon een gesprek mee te voeren. (Er zijn immers opties om gesprekken met "niet vrienden" uit te schakelen.)

Ligt het nou aan mij dat ik dit asociaal vind, of is dit normaal tegenwoordig?.

Gr.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:34:07 #2
172848 chrisr
nom nom nom
pi_154165601
Het is in ieder geval niet normaal om volkomen vreemden als vrienden toe te voegen op Facebook
pi_154165603
Eens.

Vrouwen :')
  PR/Manusje van alles woensdag 8 juli 2015 @ 11:34:37 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_154165612
Kan het zijn dat je gewoon lelijk bent?

Waarom verwacht je op het minst persoonlijke 'iets' een persoonlijke, sociale, reactie?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_154165675
Wat, je zoekt mensen op een datingsite om ze vervolgens op facebook aan te spreken? Daar zou ik anders ook niet echt van gediend zijn :)
pi_154165698
die gesprekken met "niet vrienden" staan aan zodat mensen die hen iets belangrijks willen zeggen maar geen vrienden zijn dat kunnen doen.
ze accepteren je vriendschapverzoek omdat ze denken dat ze je mss ergens van kennen.
niet omdat ze willen daten met een of andere droeftoeter.
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 11:39:55 #7
441859 crew  Lenny77
pi_154165705
Als iemand mij zo zou opsporen via internet dan zou ik sowieso al keihard wegrennen. Dat is gewoon eng!
Maar ivm die datingsite: als ze niet reageren dan is er ook geen interesse natuurlijk. Het is niet dat ze in rijen gaan staan als jij net wel even tijd hebt om je aan te melden en te kletsen.

Probeer toch maar wat op stap te gaan en de meisjes zo aan te spreken! Meer kans op slagen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:39:58 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154165707
De tering. Die wijven proberen een beetje discreet vreemd te gaan kom jij met je brute friendrequests eventjes rondstampen. Ik snap wel dat ze je gewoon aan alle kanten blocken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 juli 2015 @ 11:40:15 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_154165714
quote:
8s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef Noodeledar het volgende:
Hallo Fok!ers,

Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op een datingsite omdat ik niet vaak op stap ga en momenteel weinig vrije tijd heb.

Nou heb ik geprobeerd om een aantal meiden aan te spreken, maar tot mijn ongenoegen krijg ik nooit een response.
Ik heb op facebook naar deze mensen gezocht aangezien je op een datingsite veelal moet betalen. (Met een naam, woonplaats, en een beetje informatie kom je al een heel eind op het almachtige internet.)

Sommige vriendenverzoeken worden geaccepteerd, maar zodra ik diegene aanspreek krijg ik geen response, of ik word gewoonweg meteen weer uit hun vriendenlijst gesodemieterd.

Ik vind het gewoonweg asociaal om iemand op die manier te behandelen, als je niet met iemand wilt praten dan moet je diegene ook niet accepteren in je vriendenlijst.
En dan nog, als iemand hallo tegen mij zegt is het een kleine moeite en niet meer dan netjes om er gewoon een gesprek mee te voeren. (Er zijn immers opties om gesprekken met "niet vrienden" uit te schakelen.)

Ligt het nou aan mij dat ik dit asociaal vind, of is dit normaal tegenwoordig?.

Gr.
Als ze je niet op een datingsite aanspreken, doen ze dat via facebook ook niet.

En wat Koettie zegt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:42:23 #10
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154165756
Dit wordt een backfire-topic :9
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_154165834
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit wordt is een backfire-topic :9
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:46:27 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_154165835
Hoe spreek je die meiden dan aan vraag ik me nu af als je totaal geen response krijgt of direct weer wordt geloosd na het accepteren van dat vriendverzoek.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:47:24 #13
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_154165850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:34 schreef chrisr het volgende:
Het is in ieder geval niet normaal om volkomen vreemden als vrienden toe te voegen op Facebook
Dit.
Het is patat.
pi_154165883
TS' pohi is redelijk treurig. Hij is een dikke, lelijke vrachtwagenchauffeur die 15 uur per dag werkt. Beter gaat ie gewoon een fatsoenlijke mbo doen waarmee ie met 40 uur per week kan rondkomen, een beetje sporten en wat investeren in zichzelf om een interessant persoon te worden (hobbies etc). Op deze manier is de enige vrouw die hij ooit gaat aanraken een of andere lelijke Poolse prostituee op de parkeerplaats.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:51:42 #15
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154165920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef ulq het volgende:
TS' pohi is redelijk treurig. Hij is een dikke, lelijke vrachtwagenchauffeur die 15 uur per dag werkt. Beter gaat ie gewoon een fatsoenlijke mbo doen waarmee ie met 40 uur per week kan rondkomen, een beetje sporten en wat investeren in zichzelf om een interessant persoon te worden (hobbies etc). Op deze manier is de enige vrouw die hij ooit gaat aanraken een of andere lelijke Poolse prostituee op de parkeerplaats.
Met ook nog eens een keer onkruid in zijn tuin :')
pi_154165944
Eens met TS. Ik zou ook meer waardering verwachten als je je kostbare tijd in social profile stalking steekt.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:55:49 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_154165993
Eens met ts. Zo verschrikkelijk asociaal.
Ik heb me laten vertellen dat ze een klootzak willen, dus misschien moet je iets grover worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_154166075
quote:
8s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef Noodeledar het volgende:
Hallo Fok!ers,
Dit is normaal in DEFCOCK 2, de situatie waarin wij leven.

quote:
Traditional sex roles are actively shamed in major institutions, particularly in the media, academia, and government. Non-heterosexual lifestyles are promoted as superior and major efforts are undertaken to destroy traditional marriage. Campaigns are launched to shame and criminalize consensual sex and masculine behavior such as flirting and bodybuilding. Divorce rape is common, with likelihood of imprisonment for missing alimony payments. Provider game is useless on beautiful women. Clown game is required for all men wanting to get laid.

Current examples: United States, Canada, England, Scandinavia
Male safety level: Unsafe to engage in marriage or reproduction; must screen carefully even for casual sexual encounters; slight danger for normal day-to-day masculine living.

Bron: http://www.rooshv.com/the-defcock-alert-system
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:07:02 #19
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_154166244
Heb je er wel een over nagedacht dat die meiden je niets verschuldigd zijn? Ze zijn niet verplicht te reageren op enge berichtjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen.
pi_154166417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ze je niet op een datingsite aanspreken, doen ze dat via facebook ook niet.

En wat Koettie zegt.
Om berichten te lezen en schrijven moet je betalen, en als de tegenpartij dus geen "full member" is dan heb ik dus voor jan met de korte achternaam een hoop geld er in geduwt.
pi_154166458
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Hoe spreek je die meiden dan aan vraag ik me nu af als je totaal geen response krijgt of direct weer wordt geloosd na het accepteren van dat vriendverzoek.
Ik zeg hallo, en vraag heel netjes hoe het met hun gaat.
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:16:58 #22
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_154166504
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Om berichten te lezen en schrijven moet je betalen, en als de tegenpartij dus geen "full member" is dan heb ik dus voor jan met de korte achternaam een hoop geld er in geduwt.
Kortom: je bent niet bereid te investeren en zoekt de makkelijke weg, en neigt zelf ook naar het asociale door mensen op facebook te benaderen. Soort zoekt soort, je oogst wat je zaait, etc.

Anywho, je weet dat vrouwen op datingsites worden overspoeld met berichten en er een baan van zouden kunnen maken als ze op iedereen moesten reageren? Kortom: trek het je niet persoonlijk aan.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:21:05 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154166623
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef Noodeledar het volgende:

[..]

Ik zeg hallo, en vraag heel netjes hoe het met hun gaat.
Daar zit ook gewoon niemand op te wachten... helemaal niet van een vreemde.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154166688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef Isis20 het volgende:
Heb je er wel een over nagedacht dat die meiden je niets verschuldigd zijn? Ze zijn niet verplicht te reageren op enge berichtjes.

Dat klopt, maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand te negeren.
Als iemand mij op straat aanspreekt zal ik ook niet zomaar doorlopen en die persoon negeren.
pi_154166724
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Daar zit ook gewoon niemand op te wachten... helemaal niet van een vreemde.
En hoe verwacht je dan dat mensen elkaar leren kennen als hallo zeggen al "niet normaal" is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')