Als ze je niet op een datingsite aanspreken, doen ze dat via facebook ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef Noodeledar het volgende:
Hallo Fok!ers,
Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op een datingsite omdat ik niet vaak op stap ga en momenteel weinig vrije tijd heb.
Nou heb ik geprobeerd om een aantal meiden aan te spreken, maar tot mijn ongenoegen krijg ik nooit een response.
Ik heb op facebook naar deze mensen gezocht aangezien je op een datingsite veelal moet betalen. (Met een naam, woonplaats, en een beetje informatie kom je al een heel eind op het almachtige internet.)
Sommige vriendenverzoeken worden geaccepteerd, maar zodra ik diegene aanspreek krijg ik geen response, of ik word gewoonweg meteen weer uit hun vriendenlijst gesodemieterd.
Ik vind het gewoonweg asociaal om iemand op die manier te behandelen, als je niet met iemand wilt praten dan moet je diegene ook niet accepteren in je vriendenlijst.
En dan nog, als iemand hallo tegen mij zegt is het een kleine moeite en niet meer dan netjes om er gewoon een gesprek mee te voeren. (Er zijn immers opties om gesprekken met "niet vrienden" uit te schakelen.)
Ligt het nou aan mij dat ik dit asociaal vind, of is dit normaal tegenwoordig?.
Gr.
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:34 schreef chrisr het volgende:
Het is in ieder geval niet normaal om volkomen vreemden als vrienden toe te voegen op Facebook
Met ook nog eens een keer onkruid in zijn tuinquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef ulq het volgende:
TS' pohi is redelijk treurig. Hij is een dikke, lelijke vrachtwagenchauffeur die 15 uur per dag werkt. Beter gaat ie gewoon een fatsoenlijke mbo doen waarmee ie met 40 uur per week kan rondkomen, een beetje sporten en wat investeren in zichzelf om een interessant persoon te worden (hobbies etc). Op deze manier is de enige vrouw die hij ooit gaat aanraken een of andere lelijke Poolse prostituee op de parkeerplaats.
Dit is normaal in DEFCOCK 2, de situatie waarin wij leven.quote:
quote:Traditional sex roles are actively shamed in major institutions, particularly in the media, academia, and government. Non-heterosexual lifestyles are promoted as superior and major efforts are undertaken to destroy traditional marriage. Campaigns are launched to shame and criminalize consensual sex and masculine behavior such as flirting and bodybuilding. Divorce rape is common, with likelihood of imprisonment for missing alimony payments. Provider game is useless on beautiful women. Clown game is required for all men wanting to get laid.
Current examples: United States, Canada, England, Scandinavia
Male safety level: Unsafe to engage in marriage or reproduction; must screen carefully even for casual sexual encounters; slight danger for normal day-to-day masculine living.
Bron: http://www.rooshv.com/the-defcock-alert-system
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
Om berichten te lezen en schrijven moet je betalen, en als de tegenpartij dus geen "full member" is dan heb ik dus voor jan met de korte achternaam een hoop geld er in geduwt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze je niet op een datingsite aanspreken, doen ze dat via facebook ook niet.
En wat Koettie zegt.
Ik zeg hallo, en vraag heel netjes hoe het met hun gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Hoe spreek je die meiden dan aan vraag ik me nu af als je totaal geen response krijgt of direct weer wordt geloosd na het accepteren van dat vriendverzoek.
Kortom: je bent niet bereid te investeren en zoekt de makkelijke weg, en neigt zelf ook naar het asociale door mensen op facebook te benaderen. Soort zoekt soort, je oogst wat je zaait, etc.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Om berichten te lezen en schrijven moet je betalen, en als de tegenpartij dus geen "full member" is dan heb ik dus voor jan met de korte achternaam een hoop geld er in geduwt.
Daar zit ook gewoon niemand op te wachten... helemaal niet van een vreemde.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik zeg hallo, en vraag heel netjes hoe het met hun gaat.
Dat klopt, maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand te negeren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef Isis20 het volgende:
Heb je er wel een over nagedacht dat die meiden je niets verschuldigd zijn? Ze zijn niet verplicht te reageren op enge berichtjes.
En hoe verwacht je dan dat mensen elkaar leren kennen als hallo zeggen al "niet normaal" is?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zit ook gewoon niemand op te wachten... helemaal niet van een vreemde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |