Gaat puur om het versieren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net die Hema soesjestaart(wedstrijd) gezien en moest aan jou denken.
https://twitter.com/hashtag/hemasoesjestaart
Fuck jou. :$quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee ik had zo veel mogelijk lol met zo veel mogelijk mensen.
Nee. Ik gebruikte de tijd om om de weggezakte kennis nog verder te verzuipen met drank.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gebruikten jullie tijdens studie ook de zomervakanties om weggezakte kennis op te halen?
ik heb een keer een hele zomervakantie praktisch op een terras geleefd met een stel vrienden en mijn hond. Was top. Af en toe zwemmen, stedentripjes en festivalletjes. Heerlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik gebruikte de tijd om om de weggezakte kennis nog verder te verzuipen met drank.
Nee. Om te werken zodat ik mn volgende studiejaar kan betalen en om eindelijk mijn vrienden weer te zien enzoquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Gebruikten jullie tijdens studie ook de zomervakanties om weggezakte kennis op te halen?
Mijn baan is dus alleen tijdens het schooljaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik overdrijf overigens hoor. Meestal had ik gewoon een baan waar ik extra uren ging maken.
Vakantiebaantje? Genoeg bedrijven die mensen zoeken voor tijdens de vakantie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn baan is dus alleen tijdens het schooljaar.
Ja. Dan zou ik me ook wel echt gaan vervelend. Had je niet iets tijdelijks kunnen vinden?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn baan is dus alleen tijdens het schooljaar.
Mja, is het te laat voor nu.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vakantiebaantje? Genoeg bedrijven die mensen zoeken voor tijdens de vakantie.
Zolang je er maar lol in hebt toch? Keer een uitje plannen met iemand ofzo? Of een bepaalde boekenreeks aanpakken, of een serie kijken die je boeiend lijkt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, is het te laat voor nu.
En pauze van werk vind ik ook niet zo erg, in september compenseer ik het wel weer door extra baan.
Zolang ik nu maar genoeg kan bedenken om de tijd mee te vullen.
Is dat zo? Hier in de stad zie ik in ieder geval nog steeds bij sommige winkels hangen 'vakantiemedewerker gezocht'.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, is het te laat voor nu.
En pauze van werk vind ik ook niet zo erg, in september compenseer ik het wel weer door extra baan.
Zolang ik nu maar genoeg kan bedenken om de tijd mee te vullen.
Komt wel goed. Ik ga nog een paar dagen weg. Over een paar weken eens wat met vrienden afspreken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je er maar lol in hebt toch? Keer een uitje plannen met iemand ofzo? Of een bepaalde boekenreeks aanpakken, of een serie kijken die je boeiend lijkt?
Ik kan moeilijk hele dagen staan zonder rugpijn te krijgen, en geen werk met contact met water vanwege handeczeem. Dus heel erg veel valt af. :$quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo? Hier in de stad zie ik in ieder geval nog steeds bij sommige winkels hangen 'vakantiemedewerker gezocht'.
Meestal is dat voor 16 jarige die geen reet kostenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo? Hier in de stad zie ik in ieder geval nog steeds bij sommige winkels hangen 'vakantiemedewerker gezocht'.
Ja, zo goedkoop mogelijk voornamelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:32 schreef Myraela het volgende:
Dat soort oproepjes voor vakantiemedewerkers zijn vaak ook wel voor 16jarige scholieren.
Heb tot mn 22e altijd vakantiewerk gehad naast mn gewone werk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:32 schreef Myraela het volgende:
Dat soort oproepjes voor vakantiemedewerkers zijn vaak ook wel voor 16jarige scholieren.
Heb je ook wel weer een punt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb tot mn 22e altijd vakantiewerk gehad naast mn gewone werk.
Maar je kunt nu wel zeggen 'gaat toch niet lukken' of 'te laat'. Maar niet geschoten is altijd mis
Ik kan niet zo goed tegen (half) geklaag zonder aanpakkenquote:
Dan kan je hier je lol op, op alle gebiedenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen (half) geklaag zonder aanpakken
Ja lees hierboven maar waarom ik niet bij winkels solliciteer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Knap dat je hier nog postquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |