Zoals wat, alleen zit het voetbalseizoen nu erop dus dat ligt ook ff stilquote:Op woensdag 8 juli 2015 02:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh? Dan vind ik dan wel weer interessant.
Tell me more.
Nietusquote:
Nou gewoon: je wedt dan op de uitslag? Dus bijvoorbeeld: het wordt 4-1 voor Ajaxquote:Op woensdag 8 juli 2015 02:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zoals wat, alleen zit het voetbalseizoen nu erop dus dat ligt ook ff stil
[..]
Nietus
Elfgod o+quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi gedaan, die glitters in het OP-plaatje![]()
Antje van Erkelens is trots op TS.
Nee, op winst/gelijkspel/nederlaagquote:Op woensdag 8 juli 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou gewoon: je wedt dan op de uitslag? Dus bijvoorbeeld: het wordt 4-1 voor Ajax.
Of ook op spelers?
En dan zet je bijvoorbeeld 50 euro in op de winst voor Ajax.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee, op winst/gelijkspel/nederlaag
Dat hangt af van de quotering. Als die 2,00 is krijg je dus 100 euro (2x50)quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan zet je bijvoorbeeld 50 euro in op de winst voor Ajax.
En als ze dan winnen, hoe gaat het dan verder?
Maar met 3 opties, is dat dan niet een beetje saai? Ik bedoel, het gaat natuurlijk ook om de spanning en het spel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat hangt af van de quotering. Als die 2,00 is krijg je dus 100 euro (2x50)
Er zijn per wedstrijd honderden opties. Ik bet ook vaak op gescoorde goals, dus bijv. als Real Madrid tegen een laagvlieger speelt 3 of meer goalsquote:Op woensdag 8 juli 2015 03:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar met 3 opties, is dat dan niet een beetje saai? Ik bedoel, het gaat natuurlijk om de spanning en het spel.
I see.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Er zijn per wedstrijd honderden opties. Ik bet ook vaak op gescoorde goals, dus bijv. als Real Madrid tegen een laagvlieger speelt 3 of meer goals
Zeg jij, elke nacht spammenquote:Op woensdag 8 juli 2015 03:03 schreef moemoe het volgende:
En dan krijgt die spammert mij nog geïnteresseerd ook.
Goed zo!
Commercieel denken.
Wat liefquote:Op woensdag 8 juli 2015 03:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is meer dat ik mezelf een klein beetje in je herken.
ja kom maar schatquote:Op woensdag 8 juli 2015 03:39 schreef Kauai het volgende:
Mag ik je verjaardag meevieren Fylax
Fok is echt dood vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |