Behalve dat het vlammetje op Youtube in de Amerikaanse vlag verandert, is er niet veel anders...quote:
Ja, dit is een screenshot van gisterenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:00 schreef wootahH het volgende:
https://www.filterbypass.me/
Klopt je tijd trouwens wel onderin rechts?
Gewoon in NL.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Woelwater het volgende:
Ik kan hem ook gewoon kijken. In welk land zit je dan?
http://whatismyipaddress.com/
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt youtube daar anders over.
Zuid-Holland.quote:
Ik zit weleens in Zeeland en daar denkt de NOS website ook dat ik niet in Nederland zit. Terwijl het ipadres wel een Nederlandse locatie aangeeft.quote:
Moet je ff ctrl + f5 doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Behalve dat het vlammetje op Youtube in de Amerikaanse vlag verandert, is er niet veel anders...
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je ff ctrl + f5 doendan moet ie het doen
Vaag.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:05 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zit weleens in Zeeland en daar denkt de NOS website ook dat ik niet in Nederland zit. Terwijl het ipadres wel een Nederlandse locatie aangeeft.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef Kandijfijn het volgende:
YouTube probeert je te beschermen tegen dit soort muziek.
In Firefox en Internet Explorer hetzelfdequote:Op woensdag 8 juli 2015 01:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Al eens in een andere browser geprobeerd? Het is nu vooral problemen uitsluiten
Mjew, ze gebruiken een deel van je bandbreedte en rekenkracht wat ze ook zij het compleet weggestopt aangeven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hola moet je vermijden als de pest. Of je moet graag onderdeel uitmaken van een botnet.
Je router gereset? Misschien heeft dat kreng je een buitenlands IP o.i.d. gegevenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Firefox en Internet Explorer hetzelfde.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je router gereset? Misschien heeft dat kreng je een buitenlands IP o.i.d. gegeven
Ik zag hiermee dat ik gewoon in NL zit?quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Woelwater het volgende:
Ik kan hem ook gewoon kijken. In welk land zit je dan?
http://whatismyipaddress.com/
Volgens dat ding zit ik in Braband (Groningen in werkelijkheid)quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik zag hiermee dat ik gewoon in NL zit?
Of snap ik je niet goed?
Heh, dat scheelt welquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Volgens dat ding zit ik in Braband (Groningen in werkelijkheid)
Misschien handig om even te vermelden om welke extensie het ging? Voor andere mensen met het zelfde probleem die al googlent hier terecht kunnen komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 02:00 schreef moemoe het volgende:
Ik had een extensie draaien waardoor ik blijkbaar een ander IP had.
Is opgelost. Slotje.
HTTPS everywhere.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Misschien handig om even te vermelden om welke extensie het ging? Voor andere mensen met het zelfde probleem die al googlent hier terecht kunnen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |