Ik weet het nooit zo met muziek die alleen maar leuk is wanneer je onder invloed bent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
You know nothing fake turk![]()
Als je gesmoked hebt is ie superchill
Ja en dat doe ik dus nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Alsof slechte muziek dan opeens goed wordt...quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je high bent en muziek luistert is bijna alles chill. Je voelt de beat, teksten enzo. Het zijn niet bepaalde nummers maar je zintuigen die "scherper" zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zo met muziek die alleen maar leuk is wanneer je onder invloed bent.
Tja dat ligt aan de artiest niet aan de wiet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Alsof slechte muziek dan opeens goed wordt...
Na een paar baco's ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je high bent en muziek luistert is bijna alles chill. Je voelt de beat, teksten enzo. Het zijn niet bepaalde nummers maar je zintuigen die "scherper" zijn.
Dat weet ik, maar je hebt van die muziek die alleen stoned leuk is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je high bent en muziek luistert is bijna alles chill. Je voelt de beat, teksten enzo. Het zijn niet bepaalde nummers maar je zintuigen die "scherper" zijn.
Nah, geen drank voor mij. Doet meer schade aan je lichaam dan een jointje. En drank isquote:
Gewoon zulk soort teksten meezingenquote:
Elflettering gaat straks een gigantische splitsquote houden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Doet meer schade aan je lichaam dan een jointje.
ik vind nummer nuchter ook chill. Nuchter kan ik bepaalde artiesten niet aanhoren maar stoned wel. Mja dat is ook per persoon anders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je hebt van die muziek die alleen stoned leuk is.
Is dus niet zo goed eigenlijk.
Mag ie doen maar er is nog nooit een dode geweest door wiet, alcohol daarintegenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering gaat straks een gigantische splitsquote houden.
Ja. Ik vind slechte muziek slechter en goede muziek beter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vind nummer nuchter ook chill. Nuchter kan ik bepaalde artiesten niet aanhoren maar stoned wel. Mja dat is ook per persoon anders.
Ik vind high zijn gewoon niet zo tof eigenlijk. En als je je lichaam gewoon tijd geeft om te herstellen valt drank ook best meequote:Op woensdag 8 juli 2015 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, geen drank voor mij. Doet meer schade aan je lichaam dan een jointje. En drank isEen biertje of 2 op een warme zomerdag kan ik wel waarderen
Je moet het ook combineren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind high zijn gewoon niet zo tof eigenlijk. En als je je lichaam gewoon tijd geeft om te herstellen valt drank ook best mee
1 keer gedaan, toen in een of ander raar dorp met een heggenschaar een step gejat bij een cafe die die dingen verhuurde. Vreemde nacht was dat ...quote:
Ik vind dit gewoon altijd tof:quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag ie doen maar er is nog nooit een dode geweest door wiet, alcohol daarintegen
Ik zou eerder in staat zijn zoiets te doen bij gigantische dronkenschap.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer gedaan, toen in een of ander raar dorp met een heggenschaar een step gejat bij een cafe die die dingen verhuurde. Vreemde nacht was dat ...
Je moet ook niet eerst heel veel zuipen en dan gaan blowen, dat gaat wel fout.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer gedaan, toen in een of ander raar dorp met een heggenschaar een step gejat bij een cafe die die dingen verhuurde. Vreemde nacht was dat ...
Ja ging wel redelijk fout, nog steeds geen idee waar die step toen is geblevenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook niet eerst heel veel zuipen en dan gaan blowen, dat gaat wel fout.
Maar vreemde nachten zijn goed.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ging wel redelijk fout, nog steeds geen idee waar die step toen is gebleven
Bij iemand door zijn ruit of auto waarschijnlijk, stelletje tokkies.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ging wel redelijk fout, nog steeds geen idee waar die step toen is gebleven
Lief.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Deze Felix is een look-a-like van Justin Bieber.
Het is patat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
Brabant, beetje dingen slopen en friet zeggen.
Zwollequote:
Ik eierenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel eens een paar smeltende sneeuwballen op iemands raam gegooid, ik voelde me daar toen zo schuldig over.
Was wel zo'n bazending jaquote:
Herkenbaar hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel zo'n bazending ja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, dan is het goed...quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |