BEDANKT HOOR JE HEBT HET TELLEN VERPESTquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu ook aftellen zoals je in NWS-SC vaak doet?
Nee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu ook aftellen zoals je in NWS-SC vaak doet?
Dan begin je toch gewoon opnieuw?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BEDANKT HOOR JE HEBT HET TELLEN VERPEST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kan ik hier ook TR'en?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BEDANKT HOOR JE HEBT HET TELLEN VERPEST
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hermann is een beetje log, behalve als het om kapen gaatquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt trouwens ook niet. Hij was gewoon 2 seconden te laat met reageren.
Ach, ik kom ook op Reddit en Channel 4, dus ik zou ook kunnen zeggen dat het mij niet zou verbazen dat NWS-SC users hier over zouden moeten kunnen lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor iemand die niet in NWS-SC komt, zijn dit soort plaatjes inderdaad nog leuk ja.
elfletterig?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt trouwens ook niet. Hij was gewoon 2 seconden te laat met reageren.
Ik bedoel meer dat wij ze al 824 keer eerder hebben gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, ik kom ook op Reddit en Channel 4, dus ik zou ook kunnen zeggen dat het mij niet zou verbazen dat NWS-SC users hier over zouden moeten kunnen lachen.
Jij weet, ga zo door!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elfletterig?
more like elfsletterig!
precies, als je zo over mij gaat praten kun je ook hevig geschut terug verwachten
Ja, op die andere sites zijn ze inderdaad zeldzaam.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat wij ze al 824 keer eerder hebben gezien.
Ik vind alles goed. Zolang we dit topic maar even volbaggeren voor Fylax.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elfletterig?
more like elfsletterig!
precies, als je zo over mij gaat praten kun je ook hevig geschut terug verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |