SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet niet of ik m'n buurvrouw moet geloven maar ze zei ooit dat ze op haar 35e al in de overgang was.
als je op de memleketler staat dan verdwijn je langzaam maar zeker, zo gaat de oude mythequote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die fokkers die op die memleketler afbeelding staan?
Neem een elftalquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kan hoor.
Maar mag ik eerst nog een kind baren.....
Niet volgens de hadithsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
als je op de memleketler staat dan verdwijn je langzaam maar zeker, zo gaat de oude mythe
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die fokkers die op die memleketler afbeelding staan?
Hoe staat het ermee, zij jullie al "bezig" uhu uhu..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kan hoor.
Maar mag ik eerst nog een kind baren.....
Julis is echt schattig, heb haar niet veel gesproken tho. Ze was er al bijna niet toen ik hier kwamquote:
gewoon hele tijd alt+tabbenquote:
Met wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe staat het ermee, zij jullie al "bezig" uhu uhu..
Kinderen,.quote:
boxquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die zat net nog te luisteren. Wanne toeval
Verwijzing #80 van jou naar kb. Ik sla dit op voor de autoriteiten, mochten ze later vragen naar motievenquote:
quote:
fucking awesomequote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat een baas, heb gewoon helemaal afgekeken, rustgevend ook.
Kijk deze serie gekquote:
dit is GoT maar dan 2563x vetterquote:
Ik wou net zeggen.quote:
Tis net een Pakiquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:19 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie trouwens before pics van Mia weleens gezien?
[ afbeelding ]
Sws.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:30 schreef Che_ het volgende:
Salgam gedronken. Zonder overdrijven smerigste drankje die er bestaat
Echt nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:30 schreef Che_ het volgende:
Salgam gedronken. Zonder overdrijven smerigste drankje die er bestaat
Niet. Dan hebben jullie gewoon de verkeerde şalgam gedronken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat je Adana feels varen. Tis nasty.
Ik heb ze bij de echte Adanali gehad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet. Dan hebben jullie gewoon de verkeerde şalgam gedronken.
You're welcome, was gezellig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:33 schreef no1uknow het volgende:
Bedankt dat enkele GYM'mers tijdelijk gebruik konden maken van deze reeks.
Gewoon granaatappelsap drinkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik krijg direct kotsneigingenhad in Turkije dat gedronken, bah
Looks like too much going onquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik moet recept vinden
Is dat chocoladeding tussen 2 cakelagen ganache? Brb makende.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:08 schreef Crip het volgende:
Maja kan je wel zeggen wat het prob is. Chocolate mudcake doormidden gesneden met chocolate ganache vulling en chocolate ganache boven op. En dan chocolate crispies erop.
Too much ganache imo
Denk niet dat chocolademousse stevig genoeg is om die bovenste cakelaag te houden eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:10 schreef Crip het volgende:
Ik zou persoonlijk btw die dikke middellaag van ganache vervangen door chocolade mousse ofzo.
quote:
Jawel hoor, zelf maken en klopfix gebruiken. Stevig genoeg, slagroom word ook gebruikt als vulling.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk niet dat chocolademousse stevig genoeg is om die bovenste cakelaag te houden eigenlijk
wow dit is dus echt not my thingquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Over nummers gesprokeni was there...
omg m'n cut wat doe jequote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelf maken en klopfix gebruiken. Stevig genoeg, slagroom word ook gebruikt als vulling.
[ afbeelding ]
Gastvrijheid : pas t zelf eens toe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:33 schreef no1uknow het volgende:
Bedankt dat enkele GYM'mers tijdelijk gebruik konden maken van deze reeks.
wat is een gastvrijheid?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gastvrijheid : pas t zelf eens toe.
Denk niet dat dat bestaat bij een gedeelte van de gymmers.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iemand welkom heten en normaal doen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk niet dat dat bestaat bij een gedeelte van de gymmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |