Ja! Aan het antilekventiel draaien. Als die niet goed is uitgelijnd zuig je alleen maar lucht!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:37 schreef Radyhyn het volgende:
Deze had ik vorige week gehaald.. maar hij heeft hem nog niet door (hij zit alleen maar te kauwen op het tuitje). En toen ik hem testte kreeg ik ook steeds lucht mee.. doe vast iets verkeerd
[ link | afbeelding ]
klinkt als iets met prefab babyvoeder, dus nayquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:44 schreef DJMO het volgende:
zijn er nog mama's hier die interesse hebben in het nutricia mama panel?
Geachte DJMO,
In opdracht van Nutricia en Ipsos zijn wij nu op zoek naar zwangere vrouwen en moeders die graag deel willen nemen aan een wel heel bijzonder online project waarin we uw mening willen horen!
Mag ik deelnemen?
Voor dit project zijn wij op zoek naar zwangeren en moeders van kindjes in de leeftijd van 0 t/m 24 maanden.
http://onderzoek.cgselecties.nl/13059b4
Owhhhh.. is dat dat plastic schijfje aan de binnenkant?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja! Aan het antilekventiel draaien. Als die niet goed is uitgelijnd zuig je alleen maar lucht!
ik geef puur bv en mocht ook gewoon lid wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt als iets met prefab babyvoeder, dus nay
Shop, veel sterkte morgen!
Op de rest reageer ik morgen!
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:47 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Owhhhh.. is dat dat plastic schijfje aan de binnenkant?(ik=domme koe)
Alll the time.quote:Op woensdag 8 juli 2015 04:07 schreef Minarosa het volgende:
Poepen jullie baby's ook tijdens het drinken in hun vijf minuten daarvoor verschoonde luier?
Misschien heeft ie mamahonger? Dat dichter bij je geur en hartslag zijn al helpt? Slaapt ie in een los bedje of een cosleeper?quote:Op woensdag 8 juli 2015 05:43 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Alll the time.Gelukkig verschoont papa hier de luiers.
Mijn kind trollt me. Eigen bedje = wriemelen, smakken, wakker. In het grote bed leggen voor een voeding = diepe diepe slaap en écht geen interesse in die tepel. Heb 'm zo de afgelopen 20 minuten al drie keer heen en weer gelegd.
Cosleeper. Mamahonger dacht ik ook al aan. Maar hij ligt nu alsnog weer aan de borst, dus wie weet...quote:Op woensdag 8 juli 2015 05:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misschien heeft ie mamahonger? Dat dichter bij je geur en hartslag zijn al helpt? Slaapt ie in een los bedje of een cosleeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |