Boaz is vorig jaar 1 aug geboren en toen waren het aardige temperaturen. Ik was telkens bang dat ie het koud kreegquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:18 schreef FlyingFish het volgende:
Pasgeboren baby's kunnen zichzelf lastig warm houden, maar in hoeverre is het slim of fijn om voor een begin augustus baby wel korte broeken te hebben? Heb nu alleen onesies met lange pijpen en lange broeken in de kleinste maat en twijfel dus of ik er nog een korte broek bij moet halen in maat 50.
Zetpillen worden hier ook geweigerd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:55 schreef Estrys het volgende:
Het blijft een chemische smaak houden natuurlijk. En waarschijnlijk trapt ze nu nergens meer in LB. Ze zal alleen maar meer tegenstribbelen vrees ik. Onze zoon neemt niks meer van medicijnen. Hij weigert pertinent. Alles. Zelfs zetpillen krijgen we er niet in.
Wat is er mis met eetbare mierzoete troep?quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:34 schreef Cwen het volgende:
Zetpillen liep ik vandaag ook tegenaan... Dat is echt gillen. Maar al die mierzoete vloeibare troep wil ik ook niet geven. Wat is er nog meer?
pcm of ab?quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:34 schreef Cwen het volgende:
Zetpillen liep ik vandaag ook tegenaan... Dat is echt gillen. Maar al die mierzoete vloeibare troep wil ik ook niet geven. Wat is er nog meer?
Ik doelde op pcm in zetpilvormquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:13 schreef Estrys het volgende:
Je moet nu toch de kuur afmaken. En als ze het zo vergeten is dan is het even doorbijten denk ik. S was echt te sterk dat kregen we met zijn tweeën al nauwelijks voor elkaar. Laat staan drie keer per dag. Of mijn man moest vrij nemen.
Daar verzet hij zich ook met hand en tand tegen en dat durf ik dan ook niet meer onder dwang te doen. Dat voelt zo niet goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik doelde op pcm in zetpilvorm
Dat drankje is evil
Ze reageert er nogal heftig op. Hoe meer suiker/ zoetstof, hoe drukker ze wordt en van pijnstilling wordt ze sowieso hyper.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is er mis met eetbare mierzoete troep?
Als het ingenomen wordt (ik heb wel eens gezien dat een kleuter het flesje probeerde te jatten) dan is dat toch een haalbare manier om AB binnen te krijgen? Het is niet dat die kuur maaaaanden duurt.
Er zijn ook kauwtabletten paracetamol, die smaken prima. Maar ik weet niet hoe oud ze is, dus ik kan niet inschatten of dat geschikt is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:37 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ze reageert er nogal heftig op. Hoe meer suiker/ zoetstof, hoe drukker ze wordt en van pijnstilling wordt ze sowieso hyper.
Het gaat om pcm, niet om ab. In het geval van ab zijn er niet zoveel alternatieven.
Wij hebben onze autostoeltjes met de gordels vast zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:44 schreef SaskiaR het volgende:
Pff het is gelukt, denk ik!
Kun je trouwens een maxicosi ook in de auto gebruiken zonder dat je er zo'n apart ding bij hebt om hem vast te zetten?
Wij hebben de Pebble. Daar moet je het middelste plastic gordeltje, met die ronde knop, wat je tussen het kruis hebt, naar je toe bewegen. Dan kunnen de gordels losser gezet worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:36 schreef SaskiaR het volgende:
Babyspullen voor dummies: hoe krijg ik de riemen van de maxicosi los?
Zowel aan de onder als de bovenkant zitten ze op de kortste stand, maar als ik op die ronde knop druk kan ik niet verder naar voren trekken. Er gebeurt niks. En bij de rug zit wel een soort blauwe knop, maar die doet ook niks.
En nee, ik heb geen gebruiksaanwijzing.... en online kan ik het ook niet vinden.
Is dat een beetje vanaf 3 a 4 jaar?!quote:Op zondag 12 juli 2015 10:09 schreef Burdie het volgende:
Wat is eigenlijk een leeftijd waarop je kunt verwachten dat een kind een beetje met bestek kan eten?
Ik zou zelf 16 jaar zeggen, maar volgens mij kan het vast ook al wel wat eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |