hmm, dat probleem ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen geld voorMisschien nog wel een weekendje weg ofzo
Hoeren neuken nooit meer werken?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat probleem ken ik ergens van
alhoewel. geld genoeg, maar andere plannen mee
was het maar zo'n feest. nee wil nog wat dingen in huis. wc verbouwen enzoquote:
geef mij gquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat probleem ken ik ergens van
alhoewel. geld genoeg, maar andere plannen mee
Ook belangrijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. nee wil nog wat dingen in huis. wc verbouwen enzo
nee, eerst wc verbouwen, geld opzij zetten voor denemarken deze winter. als dan geld over een een nieuwe matras of nieuwe bank, dan zal alles wel verdwenen zijnquote:
ook goed, maar duitser is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:28 schreef BaardaapAd het volgende:
Limburg is Duitsland België
Belg is een afkorting, voor Ben Eens Limburger Geweest.
dit is echt zo'n grapje dat mijn vader vertelt als hij teveel gedronken heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:28 schreef BaardaapAd het volgende:
Limburg is Duitsland België
Belg is een afkorting, voor Ben Eens Limburger Geweest.
Jezus staat aan de hemelpoort. (Petrus moest even naar de wc).quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is echt zo'n grapje dat mijn vader vertelt als hij teveel gedronken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( alsjeblieft, een VADER grapje - gelukkig had je 't niet over je moeder, daar heb ik geen aardige mopjes over )De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:59 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Jezus staat aan de hemelpoort. (Petrus moest even naar de wc).
Een man komt op een wolk, met een aureool om zijn hoofd, aan vliegen. Jezus zegt vol ontzag: "Wie bent u?" De man antwoord: "Raad eens, ik heb mijn zoon zelf geschapen en daar zijn miljoenen boeken over geschreven en die worden over de hele wereld gelezen."
Jezus vol ontzag; VADER!Bedoel je niet gepetto? De vader van pinokkio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:12 schreef xBubbles het volgende:
Morgen kennismaking op stage, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
let eens op dat neerbuigend toontje van jou
Nee. Al een torrent gevonden, dus komt goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |