Maar in die fase dat Martin ontsnapte, kunnen anderen imo nooit zó veel kans hebben om Froome uit het geel te rijden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van de kant van Froome vind ik het niet gek, maar er waren meer aanwezig die hadden kunnen winnen.
[..]
Gesink lijkt ook prima te zijn inderdaad.
Mollema lijkt verder wel goed, bergop is het niet zo heel belangrijk scherp te zijn dan gaat het meer om de benen. Maar ja als je al teveel verliest.
Het gaat mij om de etappe winst, niet om het pakken van geel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar in die fase dat Martin ontsnapte, kunnen anderen imo nooit zó veel kans hebben om Froome uit het geel te rijden.
Oh, daar heb je gelijk in. Vooral V. Avermaet had mee kunnen springen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het gaat mij om de etappe winst, niet om het pakken van geel.
Niet dat er nog volledige sprintersploegen waren maar toch.
Die zat weer eens niet op te letten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, daar heb je gelijk in. Vooral V. Avermaet had mee kunnen springen.
Juist wel, maar de anderen niet, waardoor hij per saldo de snelste klim reed die editie. Maar als de toppers de halve klim naar elkaar kijken, kun je je afvragen of dat dan zoveel zegt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt dat hij toen hij de snelste beklimming reed, maar slechts negende werd omdat hij van veel te ver van achteren begon, ook niet direct vanaf de voet gas gaf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |