Ze hadden het helemaal uitgerekend en Froome had de gele trui op 0.07 sec,quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die achtervolgers op +3, ik zou zweren na gisteren dat ze in dezelfde tijd zaten.
Mooie etappe toch wel, minder verschillen dan gedacht, maar wederom spektakel.
,,Jullie hadden twee doelen vandaag. Sep Vanmarcke de etappe winnen en jij voor het klassement. Dat eerste is heel goed gelukt hè."quote:
Jepquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
,,Jullie hadden twee doelen vandaag. Sep Vanmarcke de etappe winnen en jij voor het klassement. Dat eerste is heel goed gelukt hè."
Hoorde ik dat nou goed?
Ik hoorde het ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
,,Jullie hadden twee doelen vandaag. Sep Vanmarcke de etappe winnen en jij voor het klassement. Dat eerste is heel goed gelukt hè."
Hoorde ik dat nou goed?
Ik had hem bij het tourspel vd telegraaf. Hem er toch uitgegooid vanwege een tijdritquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:42 schreef Zorro het volgende:
Mensen die martin hebben gekozen omdat het een tijdrijder is en niet eens nagedacht dat er maar 1 korte tijdrit was en nu geluk hebben dat ze veel punten pakken die totaal toevallig zijn
Froome heeft toch niks te vrezen van Martin in de bergen dus dan krijgt die hem weer terug.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:50 schreef Houtenbeen het volgende:
De gele trui is goedkoop weggegeven vandaag
Froome vindt het wel prima zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:50 schreef Houtenbeen het volgende:
De gele trui is goedkoop weggegeven vandaag
Mooi om te zien jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:50 schreef silverhill het volgende:
Zoveel gewonnen, en al zo'n geweldige carrière en dan alsnog zo dolblij op het podium staan(en terecht natuurlijk)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |