Start: 12:00quote:Wat denkt Thierry Gouvenou (Parcoursdirecteur)?
Deze Belgisch-Franse beproeving is met 221,5 kilometer de langste rit van de ronde. Het is goed om te vermelden dat we redelijk normale afstanden aanhouden waarmee we de renners de kans willen geven om na elke rit te kunnen herstellen.
Wat staat er vandaag op het menu? Zeven secties van in totaal 13,3 kilometer over de kasseien. De favorieten zien er als een berg tegenop, het is niet voor niets dat Quintana aan de start stond van enkele Vlaamse voorjaarskoersen. Achteraf gezien legde Vincenzo Nibali in een soortgelijke etappe vorig jaar de basis voor zijn eindzege.
Wat zal ditmaal de uitkomst zijn? Ik denk dat deze stroken iets beter te doen zijn, het grootste deel van de secties vergt minder stuurcapaciteiten dan in 2014. Maar er zullen hoe dan ook verschillen ontstaan, dat is iets wat zeker is. We zijn pas vier dagen onderweg en er gaan nu al slachtoffers vallen?
Hij begint ook gewoon te ver van achteren. Piti weer lekker voor zichzelf bezig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh prima maar het ziet er allemaal niet heel goed uit
Yup en ook voor Mollemaquote:
Hij is de keien van Aalten gewend dus dan is dit een makkie.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wist je dat Westra vroeger 100kg woog
Behalve als je valt, verder is het gewoon een onzin argumentquote:
Wel al beter dat in Zwitserland.quote:
Boom fietst gewoon terugquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:50 schreef DaveDave09 het volgende:
ik zet 20 eu op boom en hij heeft pech
aids
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:50 schreef DaveDave09 het volgende:
aids
Ik verwacht in de maanden November en December wel wat van 'm.quote:
Gesink wel wat meer naar voren hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:51 schreef ZoDiep het volgende:
Gesink halverwege die groep, volgensmij zat Mollema daar vlakbij
Vorig jaar was ook wel uniek episch.quote:
Bedankt Hans!~!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Behalve als je valt, verder is het gewoon een onzin argument
Amstel Curacau race.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verwacht in de maanden November en December wel wat van 'm.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:50 schreef DaveDave09 het volgende:
aids
Kristoff gaat nog wel veel winnen komende etappes denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kristoff gaat nog wel veel winnen komende etappes denk ik.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou VanMarcke hier niet bij Gesink moeten zitten als een soort superknecht over de kasseien?
Mag hier voor eigen kansen rijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou VanMarcke hier niet bij Gesink moeten zitten als een soort superknecht over de kasseien?
Ze willen ook héél graag een rit winnen, heb zelf mn twijfelsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb hem wel, maar niet opgesteldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kristoff gaat nog wel veel winnen komende etappes denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |