Nah. Djoko is altijd drama tegen dit soort kanonnen. Die wedstrijd tegen Karlovic voorop eerder dit jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal wel..ik weet ook niet wat hij heeft nu. Echt vaag hoe hij zich gedraagd. Gisteren stond hij ook al zo schizofreen op de baan.
hadden gewoon pechquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Wel verrassend dat de 2 topfavorieten voor de eindzege volgens de poll hier er al uit liggen.
Vandaag laat hij ook amper zien wat hij allemaal met een bal kanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Balkan he , daar zit een steekje bij los
1xquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Norrage het volgende:
Heeft hij uberhaupt Djoko al kunnen breaken?
1xquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Norrage het volgende:
Heeft hij uberhaupt Djoko al kunnen breaken?
Hij heeft al 2 BPs gehad, en ook een keer 2x deuce op de service van Djoko. Maar één van die ballen hoeft goed te vallen en Anderson heeft gewonnen, want het is nu sudden death.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:07 schreef Tim86 het volgende:
Voor Anderson wel jammer dat er geen final set tiebreak is
Sure, maar zijn kansen waren echt wel veel beter geweest in een tiebreak.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:08 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 BPs gehad, en ook een keer 2x deuce op de service van Djoko. Maar één van die ballen hoeft goed te vallen en Anderson heeft gewonnen, want het is nu sudden death.
Voor mijn gevoel is het min of meer vorig jaar begonnen op het Amerikaanse hardcourt. Daarvoor was hij zo'n betekenisloze top30 speler waar je niet veel mee had, maar ineens begon hij stappen te ondernemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:09 schreef Norrage het volgende:
Anderson is een goede serveerder, maar ik heb hem eigenlijk nooit zo zien serveren als nu op Queens en Wimbledon. Vond hem meer een soort Berdych of Del Potro ofzo. Maar nu is hij een Karlovic met de groundstrokes van Berdych en Del Potro
Geen verkeerde combi, lijkt mequote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:09 schreef Norrage het volgende:
Anderson is een goede serveerder, maar ik heb hem eigenlijk nooit zo zien serveren als nu op Queens en Wimbledon. Vond hem meer een soort Berdych of Del Potro ofzo. Maar nu is hij een Karlovic met de groundstrokes van Berdych en Del Potro
Anderson is normaal echt een zaadje hoor, om de favo term van sommige users hier te gebruiken. Gewoon een kutversie van Isner met minder power en clutchgame. Normaliter dus. Niet in deze potquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:09 schreef Norrage het volgende:
Maar staat altijd hoger dan isner op de ranking?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anderson is normaal echt een zaadje hoor, om de favo term van sommige users hier te gebruiken. Gewoon een kutversie van Isner met minder power en clutchgame. Normaliter dus. Niet in deze pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |