Ik krijg geld terugquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
Heb zelf al een hekel aan belastingaangifte doen.. Maar nu moet ik het voor een cliënt doen, een ingewikkelde
Ik kreeg 1600 euro terugquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg geld terugGeen wereldbedrag maar toch
Dat minibedragje van mij was al incl HRAquote:
Dat hoeft voor Japan toch niet hequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker, mag je gezellig uur bij de GGD zitten voor alle prikjes!
Je krijgt het vast maandelijks. Ik per jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat minibedragje van mij was al incl HRAIk wil niet weten wat ik anders had moeten bijbetalen.
Nee ook niet, het is allemaal gewoon verrekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je krijgt het vast maandelijks. Ik per jaar
Als ondernemer moet je maar denken dat hoe meer je moet betalen, hoe beter het gaatquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef CherryLips het volgende:
En het komt alleen maar door het enorme voorschot dat ik al had betaald
0800-0543quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
Heb zelf al een hekel aan belastingaangifte doen.. Maar nu moet ik het voor een cliënt doen, een ingewikkelde
Ja!quote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ondernemer moet je maar denken dat hoe meer je moet betalen, hoe beter het gaat
Ja, dit was met wel eigenaar niet wonende. Maar had een foutje gemaakt met hoofdverblijf/niet hoofdverblijf.quote:
Ah, dat is altijd leuk puzzelen inderdaad. En haast niet uit te leggen aan mensen die er weinig van snappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dit was met wel eigenaar niet wonende. Maar had een foutje gemaakt met hoofdverblijf/niet hoofdverblijf.
Heb het wel vier keer moeten uitleggen omdat twee digitale omgevingen niet werktenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, dat is altijd leuk puzzelen inderdaad. En haast niet uit te leggen aan mensen die er weinig van snappen.
ik heb het jaren over de telefoon aan mensen uit moeten leggenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het wel vier keer moeten uitleggen omdat twee digitale omgevingen niet werkten!
Denk het wel, weet nog niet zeker.quote:
Leuke reservequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:16 schreef DrMarten het volgende:
Denk het wel, weet nog niet zeker.
Kreeg net ook bericht dat ik toch potje moet spelen donderdag. Was eigenlijk niet door, maar er valt iemand uit. Mag dus kijken of ik Bert in kan maken
Waarom niet? Vrij effectief tegen spinnenquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:41 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)en-in-rijnsburg.html
M'n vader kwam op de bloemenveiling ook eens een of andere ranzige spin tegen. Collega is er gewoon op gaan stampen
Alleen deze is wat lastig te stampenquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:41 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)en-in-rijnsburg.html
M'n vader kwam op de bloemenveiling ook eens een of andere ranzige spin tegen. Collega is er gewoon op gaan stampen
moeten ze de n en de spatie maar niet zo dicht bij elkaar zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat Nederlands wil ook niet vlotten vandaag.
Ik sluit m'n sms'jes altijd af met een b omdat die vlak boven de spatie zitquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
moeten ze de n en de spatie maar niet zo dicht bij elkaar zetten.
Als je niet in de wacht staat hebben ze te veel mensen zitten die niks doen en dat is weer duur.quote:
Misschien moeten we t met een dialect lezen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat Nederlands wil ook niet vlotten vandaag.
Dialect zeet 'r wa aanders oetquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten we t met een dialect lezen?
Waarom zou je een spatie doen aan het einde van een SMSje?quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sluit m'n sms'jes altijd af met een b omdat die vlak boven de spatie zit
Twee spaties is een punt bij iPhones maar omdat ik de motoriek van een druif hebt verandert dat in een spatie en een b.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou je een spatie doen aan het einde van een SMSje?
Alsof da ik wit woar da gij vandan kumpt!quote:
Vergeet t verschil niet tussen save en safe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit iemand in Spanje alle mogelijke vertalingen van 'save' uit te leggen en dat het lastig is om 1 woordje te vertalen zonder context. Volgens mij weet ze het nu helemaal niet meer.
Gelukkig staat er duidelijk 'save' en is het ook een werkwoord. Maar dan weet ik ook niet of het de gebiedende wijs is of dat er nog iets achteraan komt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeet t verschil niet tussen save en safe.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig staat er duidelijk 'save' en is het ook een werkwoord. Maar dan weet ik ook niet of het de gebiedende wijs is of dat er nog iets achteraan komt.
Tijdje geleden al een vraag over gesteld, was het antwoord 'to save a person'. Redden, dus. Sloeg helemaal nergens op gezien de tekst, maar goed. Krijg ik nu te horen door de tester dat het niet goed is. Maar ja, ze hebben het zelf zo beantwoord
1 woordje, wat een gedoe.
Save sex of safe sexquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeet t verschil niet tussen save en safe.
sum?quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kun je in Excel een kolom met bedragen bij elkaar optellen? Wat is daar de formule van?
Ik doe het al tig jaar maar nu pakt ie de formule niet dus ik zal wel een brainfart hebben ofzo
=som(A1:A100)quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kun je in Excel een kolom met bedragen bij elkaar optellen? Wat is daar de formule van?
Ik doe het al tig jaar maar nu pakt ie de formule niet dus ik zal wel een brainfart hebben ofzo
De NL versie van Excelquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
=som(A1:A100)
Of gewoon in de cel onder wat je op wil tellen op het Som teken klikken
Ja dat doet ie dus nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
=som(A1:A100)
Of gewoon in de cel onder wat je op wil tellen op het Som teken klikken
Nee echt bijnaquote:
Het ligt niet aan de taalquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De NL versie van Excel
Ik kan er niks mee
Wel al 1 van mijn vrijgezellenfeestjes gehadquote:
Misschien gelijk ter plekke controleren?quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
En dan bel je het bedrijf maar voor hun btw-nummer, je schrijft het op, je pleurt het door de online controle en dan krijg je de melding dat het nummer ongeldig is. wtf.
Browserknop naar vorige blz en dan nog een keer op OK doet wonderen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien gelijk ter plekke controleren?
En KVK kan je vaak wel opzoeken toch?quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Browserknop naar vorige blz en dan nog een keer op OK doet wonderen.
Het zijn formules van een bedrag x aantal minuten en dan daar de uitkomst van, en dat zijn er 14 ofzo en die wil ik bij elkaar optellen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:28 schreef DrMarten het volgende:
Zijn het wel gewoon bedragen die je probeert op te tellen en niet per ongeluk iets anders? Oftewel je ziet een getal staan, maar in werkelijkheid is het geen getal maar iets anders? Meen me van een cursus excel te herinneren dat dat problemen op kan leveren
Ja en die is ook niet meer verplicht, maar btw-nummer kun je niet zomaar opzoeken, dat krijg je van het bedrijf.quote:
oh ja sorry was btw nummerquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en die is ook niet meer verplicht, maar btw-nummer kun je niet zomaar opzoeken, dat krijg je van het bedrijf.
ff hele kolom kopieeren, dan in nieuwe kolom als waarde plakken en dan optellen. Dan moet het goed gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn formules van een bedrag x aantal minuten en dan daar de uitkomst van, en dat zijn er 14 ofzo en die wil ik bij elkaar optellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |