https://www.facebook.com/(...)12&type=1&permPage=1quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik heb een aandoening en daar moet de hele wereld voor wijken.
Authoriteitsproblemen.
Tokkie.
Wel goedkoop kinderfeestje. Maar uit de opmerkingen begreep ik al dat de kinderen ouder waren dan 9 en dus sowieso niet in de Smaland mogen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)12&type=1&permPage=1
Sowieso met 12 kinderen naar IKEA gaan
Die post is inmiddels ook al weg. En inderdaad, als ze ouder zijn dan 9 jaar dan mogen ze er niet in. Het is een service die IKEA verleent aan ouders, maar het is geen kinderopvang (al denken ouders van welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel goedkoop kinderfeestje. Maar uit de opmerkingen begreep ik al dat de kinderen ouder waren dan 9 en dus sowieso niet in de Smaland mogen.
Mijn ouders halen dus constant grapjes uit om andere ouders te shockeren. Zo waren ze ooit met mijn broer naar de IKEA, ik gok dat mijn broer toen iets van 21 was ofzo. Ze stonden bij de banken te kijken toen mijn stiefvader tegen mijn broer zei: "Blijf jij maar even zitten op de bank tot dat wij weer terug komen." Op zo'n bevel toon. De. blikken van andere mensen in de winkel moet geniaal geweest zijn, ze keken allemaal naar mijn broertje en vroegen zich af of hij geestelijk niet goed was.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die post is inmiddels ook al weg. En inderdaad, als ze ouder zijn dan 9 jaar dan mogen ze er niet in. Het is een service die IKEA verleent aan ouders, maar het is geen kinderopvang (al denken ouders van wel)
Van mij hoeft 't niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wordt buiten Giel en Frank gedraaid
Potentiele MH?
Ik heb ook liever iets anders hoor.quote:
Make that the cat wise.quote:
Hoi Marijequote:
Kaakmakend transfernieuws.quote:
waarom is dit nieuwsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)naar_AVROTROS__.html
Televaag
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
Is het al tijd om te gaan brainstormen voor DVVPP van morgen?
Een afkorting gebruiken voor onze heldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
DVVPP?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
faalhaasquote:
Nee, Pandaplint.quote:
potato, potato :pquote:
kan roos niet gewoon van de radio verdw...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
kunner Sander en Reijmer niet samen een show gaan doen? en dat dan DoornRoosje noemen....
YWquote:
Ach, toekijken is ook geen straf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
YW
Ben wel een beetje jaloers op die hand
Wat een buik
Godverdomme wat een lekkere billenquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:59 schreef Bronson het volgende:
Trouwens, als we toch bezig zijn met vrouwelijk schoon.
[ afbeelding ]
quote:
Ook goedemorgen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:59 schreef Bronson het volgende:
Trouwens, als we toch bezig zijn met vrouwelijk schoon.
[ afbeelding ]
Manuela Arcuri.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme wat een lekkere billen
De raderen draaien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
De kwaliteit van dit topic is hoog heden ochtend....
Heb je al een vraag, Pandaplint?
#DVVPP
De gemiddelde fokker uit dit topic zit er zo bij:quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Holy Moly waar gaat het heen met dit topic?
Ah, dáár is Timur gebleven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker uit dit topic zit er zo bij:
[ afbeelding ]
Hoitjesquote:
Ben jij het, Frank?quote:
quote:
quote:
Staan mijn mooie aluminium stoelen ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer 2 stoelen gered.
Huisgenoten laten altijd houten stoelen buiten staan in de stromende regen
Maar die zijn voor buiten bedoeld. Dit zijn houten stoelen voor binnen. Ik heb al vele stoelen zien gaan omdat een of andere sukkel ze buiten had laten staan. En maar klagen dat we nooit goede stoelen hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staan mijn mooie aluminium stoelen ook
[ afbeelding ]
Sodemieters, dat zit even oncomfortabel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staan mijn mooie aluminium stoelen ook
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het instagram-account van die kerel blijft hilarisch. Waar ie ook allemaal uithangtquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker uit dit topic zit er zo bij:
[ afbeelding ]
Wie is het en waar zou ik hem van moeten kennen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het instagram-account van die kerel blijft hilarisch. Waar ie ook allemaal uithangt.
Hont nemen en die africhten dat hij alleen duiven mag aanvallen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:37 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn balkon in ook onhandig. Er waait elke week een halve vuilnisbak met zand op en de duiven die in de buurt zijn schijten alles onder
Ik mag geen huisdieren van de woningbouw. Of ja, ik moet dat dan aanvragen en ik denk niet dat ze daar mee instemmen. Niemand in de buurt heeft een huisdier, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hont nemen en die africhten dat hij alleen duiven mag aanvallen.
Valt wel meequote:Op woensdag 8 juli 2015 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sodemieters, dat zit even oncomfortabel.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het instagram-account van die kerel blijft hilarisch. Waar ie ook allemaal uithangt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Bilzerianquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie is het en waar zou ik hem van moeten kennen?
Dan Bilzerian.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie is het en waar zou ik hem van moeten kennen?
Wut? Geen huisdieren mogen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik mag geen huisdieren van de woningbouw. Of ja, ik moet dat dan aanvragen en ik denk niet dat ze daar mee instemmen. Niemand in de buurt heeft een huisdier, voor zover ik weet.
Hij is toch enorm rijk geworden met Pokeren? althans dat begreep ik altijdquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan Bilzerian.
Het is beter hem niet te kennen. Gozer met een trust fund van hier tot Tokio en dat laat ie merken ook. Verder kan ie heel weinig.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Bilzerian
Ah. Zo te lezen mis ik er weinig aan als ik hem niet volg.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan Bilzerian.
Het is beter hem niet te kennen. Gozer met een trust fund van hier tot Tokio en dat laat ie merken ook. Verder kan ie heel weinig.
Een goudvis of zo zou vast wel mogen, maar voor een hond of kat of iets in die richting moet je toestemming krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wut? Geen huisdieren mogen?
Randstad ook met hun rare regeltjes
Het is een Trustfund-baby.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is toch enorm rijk geworden met Pokeren? althans dat begreep ik altijd
Mwah, t'is het echte foute leven voor als je teveel geld hebtquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ah. Zo te lezen mis ik er weinig aan als ik hem niet volg.
Neuh, pappie is heul rijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is toch enorm rijk geworden met Pokeren? althans dat begreep ik altijd
Dat idee ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een goudvis of zo zou vast wel mogen, maar voor een hond of kat of iets in die richting moet je toestemming krijgen.
Mijn oude buurman had echt 20 kippen in z'n tuinquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat idee ken ik helemaal niet.
Ik sta er niet eens raar van op te kijken als mensen in een rijtjeshuis een stel kippen nemen.
Mijn broer woont middenin de stad en heeft een pony achter het huis lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |