Wat dacht je van Cavendish?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Nu alleen nog Farrar uitschakelen en we kunnen weer met een gerust hart naar de massasprints kijken.
Bier drinken met marcodej.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou niks leukers kunnen verzinnen eerlijk gezegd.
Hij reageert niet op ons.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom hebben we hem niet uitgenodigd?
We hebben meerdere uitnodigingen verstuurd maar hij reageerde niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom hebben we hem niet uitgenodigd?
Misschien hadden we het met een woordgrapje moeten proberen.quote:
Ik gun het hem wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een pechvogel die Bouhanni, dit gun je niemand![]()
Nou ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een pechvogel die Bouhanni, dit gun je niemand![]()
Zaterdag ben ik er niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij het even regelen. Zaterdag graag.
Tot zover deze fantastische voorspelling.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef hhh38 het volgende:
Die 6e plaats van Bouhanni gisteren heeft me toch wel verrast, verwacht hem vandaag bij de eerste 3.
Nou jij hebt er echt geen verstand van!quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot zover deze fantastische voorspelling.
Ik hoop niet dat het vliegtuig koers zet naar Frankrijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je dan aan het parcours van de Tour staan?
Gelukkig is deze ontzettende mispeer zonder consequenties.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou jij hebt er echt geen verstand van!
Je geloofwaardigheid heeft wel een flinke deuk opgelopen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is deze ontzettende mispeer zonder consequenties.
Vertel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:39 schreef Paxcon het volgende:
Op die plek nu bij Studio Tour heeft een goede FOK!meet plaatsgevonden
Volgens Thijs nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
98% kans op een massasprint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |