Gevaarlijk is hij zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bouhanni lijkt me ook een gevaarlijke klant.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:19 schreef Max23 het volgende:
Regenkans lijkt niet zo groot aan de weerberichten vanochtend te zien. De wind is echter bijna de gehele etappe ingeschat op windkracht 5
En met westenwind, vanaf 50 tot 20 km voor de finish pal op de kant.quote:
Wind tegen, te vroeg op kop komen. Makkie voor Cav jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:42 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish kan dit moeilijk verliezen lijkt me, met of zonder waaiers is hij de te kloppen man
Gaat hem echt geen tweede keer overkomen hoor, ik denk eerder aan een te gretige Degenkolb/Kristoff die de frustratie van de eerste dagen er willen uitsprinten waar Cavendish optimaal gebruik van gaat maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:47 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Wind tegen, te vroeg op kop komen. Makkie voor Cav ja
Gorillaquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
[..]
Gaat hem echt geen tweede keer overkomen hoor, ik denk eerder aan een te gretige Degenkolb/Kristoff die de frustratie van de eerste dagen er willen uitsprinten waar Cavendish optimaal gebruik van gaat maken.
Zou leuk zijn als ie kon meedoen, maar verwacht het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:54 schreef Ciscus het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Farrar in vandaag? Ik ga eens gek doen en hem een podiumplaats voorspellen.
Ik ook niet echt hoor, maar waar zit 'm dat nou in?quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Farrar zie ik lang niet meedoen om een podiumplek./
Niet heel goed, kan dan regelmatig pas vanaf plek 15/20 zijn sprint beginnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Hoe goed is Greipel zonder fatsoenlijk treintje eigenlijk?
Ik ga er vanuit dat mocht Contador de Tour winnen, dat die dan voor de triple gaatquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:04 schreef Columbiafan het volgende:
TDF winnaar die de Vuelta rijdt komt eigenlijk nooit voor, heb eigenlijk nooit anders geweten dan de Gele trui die nauwelijks nog een koers rijdt na de Ronde van Frankrijk. Benieuwd of het ooit nog voorkomt dat iemand voor de de dubbel Tour-Vuelta gaat
Schopje geven? Speelt nu weer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi moment om deze er nog eens in te gooien![]()
De Tour de France in de oorlog
Al gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |