quote:Inderdaad. Ik heb een hekel aan artiesten in het algemeen die hun nummers niet zelf schrijven, en alleen maar muziek spelen omdat ze mediageil zijn en alleen die muziek spelen die goed verkoopt.
Op maandag 5 mei 2003 18:04 schreef MrMoon het volgende:Justin
Vandaag Negerrap en morgen Country, als dat toevallig financieel goed uitkomt. Een groot zooitje neppers is het.
Als iemand wat meer info heeft hoor ik dit graag. zoals wanneer de kaartverkoop begint, want ik neem aan dat je daar snel bij moet zijn..
quote:Daar sluit ik me van harte bij aan! Dat is gewoon een harstikke lekkere mix!
Op zaterdag 19 april 2003 19:32 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Is dat het nummer dat door BT gemaakt is
Ik vind die Sander Kleinenberg Mix van JT's Rock Your Body trouwens erg goed!
Ik vond het in ieder geval super top!!, uitstekende live band,dans, en performence....
Jezus wat kan die gozer zingen zeg!!...
quote:ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!
Op maandag 19 mei 2003 10:26 schreef Leila het volgende:
Ik vond het ook super, vooral de opening, en hij kan echt heel goed dansen.
quote:jah van die opening dat klopte wel, ik dacht echt OH NEE dadelijk is het een grote playback show, terwijl hij echt vet goed kan zingen..
Op maandag 19 mei 2003 10:50 schreef somegirl het volgende:[..]
ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!
Ik vond het stukje dat hij ging beatboxen echt super.... kippevel gewoon..
"Nothing Else"
quote:Kaartverkoop is nog niet bekend of wel??
Op maandag 19 mei 2003 13:08 schreef Scandalous het volgende:
Ik vond het ook erg goed, opening was inderdaad minder. Goede show, ik denk dat ik toch maar ga kijken in november."Nothing Else"
Maar waar ik me wel aan irriteerde waren al die meisjes van tussen de 12 en 15 jaar.. die je in england zag..
Het is godverdomme geen Nsync meer ..
quote:Jawel.
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Rolex het volgende:[..]
Kaartverkoop is nog niet bekend of wel??
quote:Ik hoorde dat de kaartverkoop a.s. zaterdag begint... ?
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Rolex het volgende:[..]
Kaartverkoop is nog niet bekend of wel??
Maar waar ik me wel aan irriteerde waren al die meisjes van tussen de 12 en 15 jaar.. die je in england zag..
Het is godverdomme geen Nsync meer..
En inderdaad die meisjes allemaal, daarom twijfel ik nog een beetje of ik wel moet gaan Ik wil hem wel kunnen HOREN....
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:51 schreef Scandalous het volgende:[..]
Ik hoorde dat de kaartverkoop a.s. zaterdag begint... ?
En inderdaad die meisjes allemaal, daarom twijfel ik nog een beetje of ik wel moet gaan
Ik wil hem wel kunnen HOREN....
Ze werden overspoeld met telefoontjes, maar een datum is nog niet bekend..
(lees ook www.mojo.nl)
quote:Bij Top of the Pops was ie ook, vanuit de Londen Arena.Dat viel mij ook tegen.Ik had het idee dat ie aan het playbacken was.
Op zaterdag 24 mei 2003 21:37 schreef marky het volgende:
Ik heb dat live gebeuren bij MTV gezien en ik werd er niet echt vrolijk vanDie gozer heeft geen inhoud achter zijn stem. Leuk al dat gehuppel op het toneel maar hij moet toch ook nog een beetje geluid kunnen produceren. Het is maar goed dat hij goede backing vocals had. Overigens vind ik het verder allemaal nogal erg verwijfd.
quote:ohw is dat em echt? ziet er niet uit zo vind ik........
Op maandag 28 april 2003 15:28 schreef MissHell het volgende:
hij is niet alleen mooi maar hij maakt ook nog heerlijk muziek
"rock youre body"ja ahum haha
quote:Ik vond de muziek in het begin goed, toen ie begon te zingen (of te playbacken dan) heb ik niet gezien...
Op maandag 19 mei 2003 10:50 schreef somegirl het volgende:[..]
ik vond de opening dus echt matig, omdat ie daar playbackte, echt een beetje jammer, gelukkig ging ie na 2 nummers wel live zingen, verder absoluut en top concert!
De video is ook te streamen via Media Player:
Leuke clip, maar inderdaad... niet bijzonder goed of mooi
quote:Was sowieso al 1 van mn favoriete nummers van het album!
Op zondag 27 juli 2003 15:36 schreef Svensson het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van zijn nieuwste videoclip Seņorita? Het is wederom een productie van de Neptunes (Pharrell & Chad zijn zelf ook te zien in de video) en ik vind 't een lekker relaxed nummer!
Mooie dames ook weer...De video is ook te streamen via Media Player:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |