Bij mij zitten 37,5 en 38 niet helemaal hetzelfde. Heb 38 zwart laag en 37,5 wit laag.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef twist02 het volgende:
Heb je wel echt precies hetzelfde model?
Want tussen de verschillende modellen zit soms wel wat verschil. Ik heb ook net 2 paar nieuwe besteld, maat 37,5 en 38 (5 en 5,5) en die zitten hetzelfde
(Lage 'standaard' All Stars en lage 'Star Player')
Mijn nieuwe zijn een limited edition, dus hier zou het inderdaad ook aan kunnen liggen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef twist02 het volgende:
Heb je wel echt precies hetzelfde model?
Want tussen de verschillende modellen zit soms wel wat verschil. Ik heb ook net 2 paar nieuwe besteld, maat 37,5 en 38 (5 en 5,5) en die zitten hetzelfde
(Lage 'standaard' All Stars en lage 'Star Player')
Ik ga inderdaad nog maar even langs (het is hier om de hoek). Ik vind all stars echt de beste werkschoenen ever haha! Heb drie jaar lang horeca - bediening gelopen op 1 paar all starsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:40 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Bij mij zitten 37,5 en 38 niet helemaal hetzelfde. Heb 38 zwart laag en 37,5 wit laag.
Bedenk mij nu wel dat de witte schoen weer een nieuwer model is.Kan je dit niet even vragen bij de winkel? Bellen? En ik vind Allstars juist weer geen werkschoenen, superpijnlijk na een dag dat ik bijv. 5-8 uur loop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |