abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154137904
Ik heb vandaag All Stars gekocht om op te werken (horeca) degene die ik eerst had waren namelijk versleten en niet meer de goede kleur voor mijn nieuwe werk. Nu had ik van de vorige maat 38 en heb er nu in 39 gekocht omdat in de winkel ik met de 38 toch een beetje met mijn tenen tegen het rubber zat. Ik kan me niet goed meer herinneren of mijn oude all stars in 38 eerst ook krap zaten. De nieuwe die ik heb zitten nl. wel goed maar wel aan de ruime kant. In hoeverre lopen de schoenen nog uit? Doe ik er verstandig aan de 39 toch nog te ruilen voor een 38? Mijn oude en nieuwe hebben allebei '24,5' cm in het labeltje staan... Zijn het dan eigenlijk dezelfde maten en heeft converse de 38 van toen veranderd in 39?

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden :) :)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:49:21 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_154138164
Schoenen vormen zich naar je voet, ze lopen niet uit. Deze maat houden.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_154140450
Ik koop al jaren dezelfde maat .. 42 Ik heb niet het idee dat ze maten hebben veranderd.
Dit is een Signature....
pi_154142073
Heb je wel echt precies hetzelfde model?
Want tussen de verschillende modellen zit soms wel wat verschil. Ik heb ook net 2 paar nieuwe besteld, maat 37,5 en 38 (5 en 5,5) en die zitten hetzelfde :)
(Lage 'standaard' All Stars en lage 'Star Player')
pi_154142149
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef twist02 het volgende:
Want tussen de verschillende modellen zit soms wel wat verschil. Ik heb ook net 2 paar nieuwe besteld, maat 37,5 en 38 (5 en 5,5) en die zitten hetzelfde :)
Bij mij zitten 37,5 en 38 niet helemaal hetzelfde. Heb 38 zwart laag en 37,5 wit laag.

Bedenk mij nu wel dat de witte schoen weer een nieuwer model is. :+ Kan je dit niet even vragen bij de winkel? Bellen? En ik vind Allstars juist weer geen werkschoenen, superpijnlijk na een dag dat ik bijv. 5-8 uur loop.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_154142971
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef twist02 het volgende:
Mijn nieuwe zijn een limited edition, dus hier zou het inderdaad ook aan kunnen liggen!
pi_154143002
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:40 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Bij mij zitten 37,5 en 38 niet helemaal hetzelfde. Heb 38 zwart laag en 37,5 wit laag.

Bedenk mij nu wel dat de witte schoen weer een nieuwer model is. :+ Kan je dit niet even vragen bij de winkel? Bellen? En ik vind Allstars juist weer geen werkschoenen, superpijnlijk na een dag dat ik bijv. 5-8 uur loop.
Ik ga inderdaad nog maar even langs (het is hier om de hoek). Ik vind all stars echt de beste werkschoenen ever haha! Heb drie jaar lang horeca - bediening gelopen op 1 paar all stars ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')