SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:12 schreef Jimbo het volgende:
https://store.playstation(...)_00-ROCKETLEAGUEEU01
Hij is er![]()
![]()
Dat meen je niet..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:15 schreef KneusTeun het volgende:
Rocket league opgestart, begint me ps4 te blazen als een gek!!! sluit hem af en toen was het voorbij... maar dan ook alles was voorbij. rip ps4
Ding klonk als een föhn zo hardquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat meen je niet..
die van mij is nu aan het blazen
zorg eerst maar voor een uiquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:19 schreef Droopie het volgende:
Mag ik ook in de OP Droopie - Johan5324
Wat een gaaf spel..
morgen wel de tutorial even goed spelen, maar eerste potje smaakt naar meer
Yo hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:35 schreef Jimbo het volgende:
als iemand rocketleague in party wil hoor ik t wel
Is inderdaad die demo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:43 schreef Ixnay het volgende:
Wat is die PS+ versie precies van Driveclub?
Is dat gewoon gratis Driveclub voor PS+ gebruikers?
Voeg me maar vast toe, kneusteun.quote:
ps+quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Is Rocket League al voor PS+ beschikbaar? Of alleen te koop?
Update de OP dan ook luie aarschquote:
Eindelijk weer eens samen een game spelen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voeg me maar vast toe, kneusteun.
Ben even opnieuw aan het downloaden, ik dacht dat dat misschien wel zou helpen.
oeh nicequote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vet, The Vanishing of Ethan Carter komt uit volgende week.
goed ideequote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:08 schreef Rijst het volgende:
Met hoeveel mensen kan je rocket league spelen. Misschien wel leuk om vanavond fokkers vs fokkers te doennn
Lijkt me een leuke game. Na mijn werk even downloaden en dan kijken of het een beetje wil.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
goed ideevolgens mij is het max. 4 vs 4
het is gewoon even wennen, daarna wordt je wel pro.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Gaaf spel maar snap niet hoe sommigen altijd de bal raken in bepaalde situaties ik spring er vaak naast of onder ofzo![]()
En hoe ze de zijkanten gebruiken om focking hoog te komen en de bal dan vet hoog in de lucht te raken
niks van gemerktquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:19 schreef RRuben het volgende:
Dat Driveclub valt trouwens ook zwaar tegen. Er zit gewoon een onzichtbare muur om de hele track heen(lekker realistisch!)
Punt 2 is wel pittig hoor..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:16 schreef Jimbo het volgende:
trouwens tips voor de gordes nieuwe RL spelers
1) speel de tutorial
2) leer in de lucht vliegen, dit doe je door 1x te springen, dan je rocketboost te gebruiken. zo kan je tot aan t plafond wel ballen halen
die salto's doe je door 2x op kruisje te drukken en dan je pookje te gebruikenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Punt 2 is wel pittig hoor..
maar je kan schijnbaar nog veel meer truckjes uithaleb, achterste voren salto maken..
Bij rocketleague kan hij nu geen servers meer vinden en Driveclub is ook bezig om de servers te updaten
Bij die eerste track in de sneeuw. Ik zat max. 1 meter van de track en toen knalde in tegen een 'muur'.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
niks van gemerktstrafpunten als de computer tegen je aanbotst zijn wel jammer ja.
De salto naar voren is geen probleem, maar andersom moet ik nog oefenen..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die salto's doe je door 2x op kruisje te drukken en dan je pookje te gebruiken
maar idd aerials maken is lastig, maar als je t eenmaal onder de knie heb win je wel een stuk meer merk ik (en ik kan t nog amper)
Ik las dat alle autos dezelfde performance hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
De salto naar voren is geen probleem, maar andersom moet ik nog oefenen..
Maar dit spel heeft veel auto's die je kan kiezen. Een goede moet ik nog vinden die bij mijn spel past.
Ben trouwens niet slecht, ben ik al keer beste speler geweest.
Ook tactiek wordt later stadium wel interessant, soort keeper is ook wel handig en leuk om te zijn.
Ik vond hem eerlijk gezegd wat tegen vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:16 schreef Rijst het volgende:
Season 2 van TWD is nog vetter dan de eerste. Nog 2 afleveringen.
Werd pas echt leuk toen Kenny terugkwam. Van mn minst favo personage naar mn fav nu.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd wat tegen vallen
Echt een teringlijer vind ik dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Werd pas echt leuk toen Kenny terugkwam. Van mn minst favo personage naar mn fav nu.
Al zo vaak meegemaakt ja. Echt een faalbedrijf man. Of die rare tijdsvakken. Ik wacht ook op een pakket, maar die komt dus tussen 08:30 en 21:30quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:26 schreef Friday12 het volgende:
Post NL strikes again.................
Zit ik thuis te wachten op een pakket... Kijk ik nog even bij track&trace waar ondertussen staat dat ik niet thuis was bij de eerste leveringterwijl ik gewoon hier ben en er niet aangebeld is
Je bent toch werkloos, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Al zo vaak meegemaakt ja. Echt een faalbedrijf man. Of die rare tijdsvakken. Ik wacht ook op een pakket, maar die komt dus tussen 08:30 en 21:30Ken je net zien als ik even weg ben straks dat ze komen.
Ik blijf er ook speciaal thuis voor he omdat ze een tijdsvak geven van 12:30 - 14:00quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Al zo vaak meegemaakt ja. Echt een faalbedrijf man. Of die rare tijdsvakken. Ik wacht ook op een pakket, maar die komt dus tussen 08:30 en 21:30Ken je net zien als ik even weg ben straks dat ze komen.
Jij hebt ook niks te doen in je leven he om mijn leven bij te houden. Echt wat ben jij een triest mannetje zegquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:26 schreef Friday12 het volgende:
Post NL strikes again.................
Zit ik thuis te wachten op een pakket... Kijk ik nog even bij track&trace waar ondertussen staat dat ik niet thuis was bij de eerste leveringterwijl ik gewoon hier ben en er niet aangebeld is
Kenny neemt echt alleen maar foute beslissingen tot het punt waar jij nu bent (zeg even niets over het vervolg, wie weet doet hij nog wat goeds, wie weet verneukt hij alles alsnog) dus ik snap niet echt hoe hij je favo personage kan zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Werd pas echt leuk toen Kenny terugkwam. Van mn minst favo personage naar mn fav nu.
Wat? Je hebt het. 1 keer hier gepost en dat heb ik onthouden. Kan ik toch ook niks aan doen dat je geen werk hebt. Moet je niet op mij afreageren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks te doen in je leven he om mijn leven bij te houden. Echt wat ben jij een triest mannetje zeg![]()
![]()
Dat je geen werk heb betekend niet dat je voor jan kut wil zitten wachten op je pakket en dat die mongol dan gewoon niet langskomt en/of niet kan aanbellenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat? Je hebt het. 1 keer hier gepost en dat heb ik onthouden. Kan ik toch ook niks aan doen dat je geen werk hebt. Moet je niet op mij afreageren.
Ook zo egoīstisch als de pest, o wee als je anders over iets denkt dan hij doet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kenny neemt echt alleen maar foute beslissingen tot het punt waar jij nu bent (zeg even niets over het vervolg, wie weet doet hij nog wat goeds, wie weet verneukt hij alles alsnog) dus ik snap niet echt hoe hij je favo personage kan zijn
Ik zie altijd het goede in mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kenny neemt echt alleen maar foute beslissingen tot het punt waar jij nu bent (zeg even niets over het vervolg, wie weet doet hij nog wat goeds, wie weet verneukt hij alles alsnog) dus ik snap niet echt hoe hij je favo personage kan zijn
Ik reageer het niet op jou af wat betreft dat ik werkeloos ben, maar je zit wel vaker dingen te roepen hier met wat ik allemaal doe. Dat valt me gewoon op en dat is gewoon irritant. Je bent de enige die steeds dingen terug haalt met wat ik soms gedaan heb qua verkoop of wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat? Je hebt het. 1 keer hier gepost en dat heb ik onthouden. Kan ik toch ook niks aan doen dat je geen werk hebt. Moet je niet op mij afreageren.
Nou graag gedaan. Gameze.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tldr
Toevallig toen ik net dat andere bericht typte kwam het pakketje binnen
Gewoon laten gaan die sneue reacties.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit zegt ook wel wat hoe je nu reageert, maar goed ik laat het lekker gaan
Moet ik eigenlijk ook gewoon doen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan die sneue reacties.
Gewoon zeggen dat je CEO bent van je eigen chill-stichting...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook gewoon doen ja
Niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgelopen nacht voor het eerst Rocket League gespeeld inderdaad een prima ouwehoer spel met een stel vrienden. Even je overzicht proberen te pakken is er niet bij.
Kon anders prima merken dat wanneer ik rustig naar die bal toe wou gaan voor een mooi schot er altijd net een is die die bal voor je neus wegtikt.quote:
Dit inderdaad of als iemand met de bal over de zijlijn scheurt en ik wil de bal opwachten voor de goal om hem erin te knikken dan kan ik mijn positie tov van de goal en de tegenstanders lastig zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Kutte aan ballcam is als de bal hoog in de lucht is en ik niet kan anticiperen omdat ik omhoog kijk
Godver, ik wil die. Xbone heeft geen fatsoenlijke couch co-ops.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nieuwe dikke gratis update voor Helldivers vandaag met o.a. eindbazen
Ik wilde Towerfall noemen maar ik zie dat die ook niet is uitgekomen op de Xbone. Beste partygame sinds Smash Brothersquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Godver, ik wil die. Xbone heeft geen fatsoenlijke couch co-ops.
rockeat league >quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wilde Towerfall noemen maar ik zie dat die ook niet is uitgekomen op de Xbone. Beste partygame sinds Smash Brothers
Straks ook Enter the Gungeon voor PS4, lijkt me ook erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wilde Towerfall noemen maar ik zie dat die ook niet is uitgekomen op de Xbone. Beste partygame sinds Smash Brothers
Oh, dat is die 2D soulslike game toch (tof dat het een genre op zich aan het worden isquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Straks ook Enter the Gungeon voor PS4, lijkt me ook erg vermakelijk.
Overigens, jij bent recentelijk ook verknocht geraakt aan Dark Souls en dergelijke toch? Ken je Salt & Sanctuary al? Wederom wel PS4, geen Xbone. Zit er dik in dat die game ook local co-op krijgt, aangezien dat de kracht was van Charlie Murder en de Dishwasher-games.
Lelelubenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:29 schreef RRuben het volgende:
Die servers doen het no steeds nietheb al wel bijna de helft van de trophies
dit wordt m'n eerste plat denk ik
Yep! Jij bent begonnen met Bloodborne, toen DaSo II?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh, dat is die 2D soulslike game toch (tof dat het een genre op zich aan het worden is), ja ben ik erg benieuwd naar... laatst een filmpje van zitten kijken. Ik ga binnenkort mijn ps3 weer eens aanslingeren voor DeSo en DaSo. Vind DaSo2 enorm goed (wil sowieso nog een NG+ doen & een full pyro character maken), maar ik smacht toch wel naar de typerende complexe leveldesign van Hidetaka Miyazaki. DS2 is me net wat te lineair allemaal, dat is eigenlijk mijn enige punt van kritiek op die game.
Ik heb zowel Deso en Daso day 1 gekocht, allebei flink wat uren in gestoken maar nooit echt afgemaakt. Pas na het spelen van bloodborne echt 'de klik' gemaakt wat betreft soulsgames en die echt in een ruk uitgespeeld, net zoals DS2 nu, vind het een fantastische game. Ga hier nog wat tijd in steken en dan ga ik mooi terug naar DS1 en DeSo, nu al zin inquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep! Jij bent begonnen met Bloodborne, toen DaSo II?
Ik ben begonnen met DaSo, toen zo friggin' hooked geraakt dat ik ergens voor een paar tientjes een PS3 heb weten te fiksen, alleen om DeSo te kunnen spelen - en uiteraard was 'ie gru-we-lijk. Ik vond DaSo II ook heerlijk, íets minder dan 1, maar die is bijna niet te overtreffen
Je moet ook niet tegen de rookie AI spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
Jezus die AI in RL!!
Gewoon teamgenoten die van de tegenstander zijn kant tot aan hun eigen met de bal aan de neus zo eigen goal inrijden
En scoren vanaf de afschop is 6 van de 10 raak... beetje te makkelijk zo, won ondanks die achterlijke teamgenoten nog met 14-2
Snel weer servers want dan is het veel leuker.
dat had ik ook, won met 7-1 dus even die moeilijkheid op all-star zetten en toen won ik met 12-2quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je moet ook niet tegen de rookie AI spelen.
Vond hem best vermakelijk hoor The Evil Within. Als je het niet erg vind om langzaam te spelen en langzame actie dan ga je Alien wel leuk vinden, maar ben je daar niet van dan gaat het je denk ik snel vervelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:11 schreef StateOfMind het volgende:
Hmmm, 2,3 GB updatebestand Dragon Age, 8,3 GB updatebestand Shadow of Mordor (game net geruild tegen The Evil Within, die ik erg tegen vond vallen, had ik Alien Isolation nou maar gehaald) en dan nog zo de PS Plus games downloaden .
Gassen met die router
Op het moment dat ik de Store wil binnen gaan, krijg ik de melding 'Momenteel vindt onderhoud plaats op deze service (E-820001F7)'.quote:
Ik ga juist lekker snel nu! 9 gig in 20 mins ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:45 schreef DKUp het volgende:
Dat 0.3 MB per seconde downloaden is ook zo armoedig.
Is kut als dit je enige in de week mp avond is :pquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:44 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg singleplayer spellen
Dat is redelijk kut jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is kut als dit je enige in de week mp avond is :p
Voor altijd. We gaan ook de prijsverhoging naar 60 euro per jaar pikken met nog langzamere downloadsnelheden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:54 schreef Tortugal het volgende:
Hoe lang blijven we dit nog pikken? Ik vind 50 euro per jaar niet niks.
Is het al bekend of/wanneer online weer normaal gaat werken?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:01 schreef RRuben het volgende:
Ik wou de hele avond rocket league online spelendan maar voor school bezig
dit boeit me dus echt nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:54 schreef Tortugal het volgende:
Hoe lang blijven we dit nog pikken? Ik vind 50 euro per jaar niet niks.
Wat voor een update is er?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik baal er ook van, wilde nog wat cash maken voor de nieuwe update voor GTA online morgen.
Ill gotten gains deel 2. Nieuwe kleding en voertuigen.quote:
Dat klinkt natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar als ik moet betalen om online te gamen verwacht ik ook dat de aangeboden service werkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit boeit me dus echt niet
ja psn is wel eens down.. nouja boeiend, dan ga je wat anders doen.
ik heb PS+ als abbo voor de games, en ondanks de vele indies en het gekanker hier op. maar hoe ik het ook went of keert, er komen op PS+ op jaarbasis altijd wel weer games die ik anders toch wel zou kopen, dus hij is mij het geld toch altijd wel waard.
ach dingen als WoW waren ook wel eens down, betaal je ook voorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:12 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Dat klinkt natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar als ik moet betalen om online te gamen verwacht ik ook dat de aangeboden service werkt.
Enige verschil is dat PSN vaker dan wel eens down is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach dingen als WoW waren ook wel eens down, betaal je ook voor
hoort erbij
Wow was minder vaak down dan PSN.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach dingen als WoW waren ook wel eens down, betaal je ook voor
hoort erbij
Nee volgens mij niet, ik probeer het morgen wel weer een keer. Nu geen zin meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is het al bekend of/wanneer online weer normaal gaat werken?
Prijsverhoging?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor altijd. We gaan ook de prijsverhoging naar 60 euro per jaar pikken met nog langzamere downloadsnelheden.
Nah, ik speel vooral online Battlefield dus ik baal regelmatig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:14 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Wow was minder vaak down dan PSN.
Ik kan me er allemaal niet heel druk om maken, maar zodra je een betaalde service levert moet je ook leveren.
Ja same, kijk toen het gratis was (PS3) vond ik het niet erg maar als ik ergens voor betaal verwacht ik wel hetgene waar ik voor betaal. Ja oke af en toe kan maar PS servers gaan ook te vaak down.quote:
Wat? Ik kan gewoon alles spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Kom er nu pas achter dat je digitale games niet kunt spelen als psn down is
Wat belachelijk
Je kan ze dus ook niet spelen als je de kabel eruit trekt?
Bedoel je niet een ps+ spel?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Kom er nu pas achter dat je digitale games niet kunt spelen als psn down is
Wat belachelijk
Je kan ze dus ook niet spelen als je de kabel eruit trekt?
Kut Frenkquote:
ps+ games doen het ook gewoon hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
oh zou ook kunnen ja. Bijna al mn digitale games zijn ps+
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wilde eigenlijk Driveclub spelen, niet eens online trouwens, maar als alle servers eruit liggen en dus ook de leaderboards en challenges enzo, dan is een deel van de fun toch ook afwezig, dus maar weer afgesloten.
Heb wel weer even een stukje Tomb Raider gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Hey, wat is die shit met Japanse stemmen, man!?!? Doe even lekker normaal Engels! Niemand wil die game in het Japans spelen. NIEMAND!!!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:03 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Hey, lege dropveter met je wekelijkse nutteloze troll-attempt. Het ging nou juist over dat PSN er weer eens uit lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil rocket league spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kut Frenk
eens in de zoveel tijd kom je weer terug
1x Bloodborne met je gedaan en daarna was je pleite
gewoon tegen bots en dan de bots op pro of iets. dan is t nog heel vermakelijk hoor!quote:
moet het nog downloaden. wist niet dat hij er al was voorpsn down gingquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon tegen bots en dan de bots op pro of iets. dan is t nog heel vermakelijk hoor!
Ja oke dan download ik raket auto ook wel wanneer PSN het weer doet.quote:
Zou daarmee wachten tot patch 1.07 uit isquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja oke dan download ik raket auto ook wel wanneer PSN het weer doet.
In de tussentijd kan ik nu niks spelen
Heb wel Witcher maar die zit nog in folie...
Wil eerst klaar met eso zijn voordat ik het open maak, want dalijk wil ik het misschien niet eens meer spelen en dan heeft die meer verkoopwaarde want in sealquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou daarmee wachten tot patch 1.07 uit is
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:03 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Je vergeet nog iets! Veel liefs <3 Yi-LongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn download speed is in een jaar niet zosnel geweest als tijdens deze maintenancequote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:19 schreef Studiotje het volgende:
Download new games they said, would be fun they said
Het was de laatste keer dat ik een niet-Nintendo-game day one koop. Als zelfs CD Project Red brakke games uitbrengt (ik heb meerdere vastlopers gehad, en zelfs een keer een Geralt die vast zat in een hekje) ben ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
Bij the Witcher heb je nu weer het probleem dat als je de laatste update voor Ciri (sp?) hebt gedownload, dat je dan weer diep in de shit zit ofzo, want die download had nog niet goedgekeurd mogen worden want die geeft problemen, en dan zou je nu dus al je shit weer opnieuw moeten installeren enzo...
quote:
Had de engelse (beste taal ooit) versie 2 pagina's geleden al gepostquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:03 schreef Disker91 het volgende:
Hetzelfde level als de vorige keer op een andere manier(en) gespeeld. Zitten hele toffe dingen tussen, gewoon kijken![]()
Denk ook dat het aan het type game ligt. Enorme complexe open world games hebben gewoon altijd bugs. Bij een FA4 gaat dat ook zeker weer het geval zijn. Fuck it, gewoon day one.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was de laatste keer dat ik een niet-Nintendo-game day one koop. Als zelfs CD Project Red brakke games uitbrengt (ik heb meerdere vastlopers gehad, en zelfs een keer een Geralt die vast zat in een hekje) ben ik er wel klaar mee.
Deze was voor Yi-Long.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
[..]
Had de engelse (beste taal ooit) versie 2 pagina's geleden al gepost
Maar idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer ga je voor de trophiesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:18 schreef Jimbo het volgende:
pff die 500km trophy
Per match doe je +- 1.5 km als je continu door blijft rijdendat izjn dus heel veel matches
Mag ook wel, want ze zijn vrij simpel voor de rest.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:18 schreef Jimbo het volgende:
pff die 500km trophy
Per match doe je +- 1.5 km als je continu door blijft rijdendat izjn dus heel veel matches
bloodbore heb ik ook platquote:
ccollect all is ook een leukequote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mag ook wel, want ze zijn vrij simpel voor de rest.
Best moeilijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:23 schreef Ixnay het volgende:
Hoe moeilijk is Bloodborne als je al 25 jaar console gamer bent en de wat moeilijkere games gewend bent?
Wil weer eens een echte uitdaging in een game.
Nooit een Souls game gespeeld btw. Is dit een goede game om ermee te beginnen?
ga dan maar i wanna be the guy of i wanna be the boshy spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:23 schreef Ixnay het volgende:
Hoe moeilijk is Bloodborne als je al 25 jaar console gamer bent en de wat moeilijkere games gewend bent?
Ik zou persoonlijk dan Dark Souls 2 aanraden, Bloodborne is een stuk makkelijker imo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:23 schreef Ixnay het volgende:
Ik vond bloodborne moeilijker eerlijk gezegd. Vooral de bossfights. Maar buiten dat om is BB wel de ideale instap soulsgame ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk dan Dark Souls 2 aanraden, Bloodborne is een stuk makkelijker imo.
Maar als je een beetje een doorzetter bent en al 25 jaar console speelt, met vlagen best fanatiek, speel je BB dan uit of niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vond bloodborne moeilijker eerlijk gezegd. Vooral de bossfights. Maar buiten dat om is BB wel de ideale instap soulsgame ja.
Als anderen de game kunnen uitspelen dan kun jij dat toch ook...!?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar als je een beetje een doorzetter bent en al 25 jaar console speelt, met vlagen best fanatiek, speel je BB dan uit of niet?
Oke, dan own ik die shit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als anderen de game kunnen uitspelen dan kun jij dat toch ook...!?
Het gaat er gewoon om of je wilt doorzetten of niet.
Ehhh, sorry man maar kan je echt geen garantie geven. Het spel is prima te doen maar het gaat wel echt een flinke uitdaging worden. Je moet doorzettingsvermogen hebben, vooral in het begin. Ik zou 'm gewoon halen als ik jou was want hij is fucking goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar als je een beetje een doorzetter bent en al 25 jaar console speelt, met vlagen best fanatiek, speel je BB dan uit of niet?
Ik houd normaal niet van blood/gore, maar het donkere sfeertje en de moeilijkheid in de game spreekt mij aan en de review scores liegen er niet om.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ehhh, sorry man maar kan je echt geen garantie geven. Het spel is prima te doen maar het gaat wel echt een flinke uitdaging worden. Je moet doorzettingsvermogen hebben, vooral in het begin. Ik zou 'm gewoon halen als ik jou was want hij is fucking goed.
Chill speel gewoon een tof offline spel met een goed verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
Bij the Witcher heb je nu weer het probleem dat als je de laatste update voor Ciri (sp?) hebt gedownload, dat je dan weer diep in de shit zit ofzo, want die download had nog niet goedgekeurd mogen worden want die geeft problemen, en dan zou je nu dus al je shit weer opnieuw moeten installeren enzo...
Er is voor vrijwel elke baas een shortcut vrij te spelen toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:51 schreef Cikx het volgende:
Wat mij vooral tegenstaat is telkens hetzelfde tyfuseind opnieuw moeten wandelen als je dood gaat. Als je nou steeds voor de boss zelf zou spawnen als je doodgaat was het voor mij een stuk aantrekkelijker geweest.
Dit had ik gelezen ja, wel een minpunt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:51 schreef Cikx het volgende:
Wat mij vooral tegenstaat is telkens hetzelfde tyfuseind opnieuw moeten wandelen als je dood gaat. Als je nou steeds voor de boss zelf zou spawnen als je doodgaat was het voor mij een stuk aantrekkelijker geweest.
Good luck. Als hij bevalt dan kan je gelijk door naar Dark Souls 2.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik houd normaal niet van blood/gore, maar het donkere sfeertje en de moeilijkheid in de game spreekt mij aan en de review scores liegen er niet om.
Ik denk dat ik tegenwoordig te verwend ben met checkpoints vlak voor de plek waar je dood ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er is voor vrijwel elke baas een shortcut vrij te spelen toch?
Dat vond ik bij Ninja Gaiden op de Xbox ook zo kut. Of in elke game trouwens.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit had ik gelezen ja, wel een minpunt.
Na 10 pogingen heb je wek bewezen dat je dat aanloop stuk aankunt. Waarom laten ze je dan niet bij die boss beginnen?
Dat extra stuk spelen maakt het niet moeilijker, het kost alleen extra tijd dan.
En laat dat gebrek aan tijd juist de reden zijn dat ik niet meer veel games speel...
Als je verwend wil worden dan moet je geen soulsgames spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegenwoordig te verwend ben met checkpoints vlak voor de plek waar je dood ging.
gewoon in free practice gaan, en je boost + gas geven knopje vast tapen, dan kan je wat anders doen en binnen no time heb je die trophyquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:18 schreef Jimbo het volgende:
pff die 500km trophy
Uren schreeuwen en dan zo blij zijn als het gelukt was.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vroegah had je 3 levens en 1 continue waarna je gewoon weer opnieuw mocht beginnen. Toen moest je nog daadwerkelijk beter worden in een spel om verder te kunnen komen.
Die voldoening dan ook. Helaas maak ik dat nog maar zelden mee bij games van tegenwoordig. Ja bij indies als super meatboy nog.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uren schreeuwen en dan zo blij zijn als het gelukt was.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon in free practice gaan, en je boost + gas geven knopje vast tapen, dan kan je wat anders doen en binnen no time heb je die trophy
Dat gevoel toen ik Sir Gasgoine had verslagen was dan ook zeker prettig. Ik stoor mij dan ook niet aan de hoge moeilijkheidsgraad. Wel aan het bloodpoints systeem. Ik heb sessies gehad van vijf uur waar ik geen steek verder kon en door dat systeem hou je daar ook niks aan over.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die voldoening dan ook. Helaas maak ik dat nog maar zelden mee bij games van tegenwoordig. Ja bij indies als super meatboy nog.
Sommige mensen hebben daar last van inderdaad, heeft iets met het menu te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Dagger87 het volgende:
wow rocket League laat de fans van mijn ps4 echt hard blazen. Meteen uitgezet dat spel.
zijn alleren de menu'squote:Op woensdag 8 juli 2015 01:01 schreef Dagger87 het volgende:
wow rocket League laat de fans van mijn ps4 echt hard blazen. Meteen uitgezet dat spel.
Ninja Gaiden Black was geweldig. In het begin wat pittig maar zodra je een beetje upgrades had, na het zeppelin level, was het gewoon goed te doen. Briljante game.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vond ik bij Ninja Gaiden op de Xbox ook zo kut. Of in elke game trouwens.
Rot op met die kunstmatige verlenging van games.
Dit vind ik totale onzin, ik heb me meer en langer vermaakt met games zoals hotline Miami en fez dan assasins creed 500. Max Payne 3 kon je in ~6 uur ofzo uitspelen en daar zit vrijwel geen verhaal in. Beide Indies hebben een uitgebreider verhaal, betere 'typische' muziek, en meer gameplay opties.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:34 schreef Ixnay het volgende:
Over indies. Het lijkt wel alsof je er niks verkeerds over mag zeggen.
Natuurlijk zijn er goede indie games, zoals Limbo en Rain, maar de indie games zijn gewoon nooit interessant genoeg om meer dan 5 uur bezig te zijn of meer dan 9,99 te betalen. En dat kan ook niet volgens mij.
Dit geldt vooral als je niet gewoon een "spelletje" wil spelen, maar een ervaring wil met een uitgebreide wereld, een goed verhaal incl. interessante personages, typische muziek, mooie graphics, veel gameplay opties.
Zelfs lineaire traditionele games als Max Payne, Uncharted of zelfs The Order, hebben dat. Daar zit volgens mij veel meer ontwikkeltijd in dan de meeste gamers zien.
Ik vind de typische "spelletjes" wat indies zijn eigenlijk iets compleet anders als een echte serieuze game, waar ik wčl 59 euro voor wil betalen.
en straks 500.000 uur in no man's sky😀quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb al een kleine 70 uur zitten in Helldivers, waar ik 12 euro voor kwijt was. Ik denk zelfs tegen de 100 uur aan Binding of Isaac die 'gratis' was.
Amen. Overweeg zelf nog om Scholar of the First Sin aan te schaffen, alleen niet voor 35 eppies. Heb destijds DaSo II op launch gekocht, evenals alle DLC day one, dat vind ik eigenlijk wel genoeg sponsoring voor From. Misschien nog eens tijdens een sale.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb zowel Deso en Daso day 1 gekocht, allebei flink wat uren in gestoken maar nooit echt afgemaakt. Pas na het spelen van bloodborne echt 'de klik' gemaakt wat betreft soulsgames en die echt in een ruk uitgespeeld, net zoals DS2 nu, vind het een fantastische game. Ga hier nog wat tijd in steken en dan ga ik mooi terug naar DS1 en DeSo, nu al zin in
Dit is echt met kop en schouders mijn favouriete gamesserie geworden, er is echt niks wat er aan kan toppen. Vrijwel alle andere actie RPG's (zoals the Witcher 3) vallen nu ook tegen nu ik de souls games gewend ben.
Ik denk het niet, ik heb me ook een hele lange tijd met Terraria vermaakt en daar is de game denk ik het best mee te vergelijken maar dan uitgebreider.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat die game supersnel saai gaat worden
Maar jij hebt geen ps4 begrijp is dus? Dus geen bloodborne voor jou? Dat dat geen consoleseller voor jou is joh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen. Overweeg zelf nog om Scholar of the First Sin aan te schaffen, alleen niet voor 35 eppies. Heb destijds DaSo II op launch gekocht, evenals alle DLC day one, dat vind ik eigenlijk wel genoeg sponsoring voor From. Misschien nog eens tijdens een sale.
Ik heb gisteravond trouwens Lords of the Fallen gehaald omdat 'ie 60% korting had op Xbone. Kreeg gemixte reviews, maar ik vind 't een prima geslaagde kloon.
Nope.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen ps4 begrijp is dus? Dus geen bloodborne voor jou? Dat dat geen consoleseller voor jou is joh.
Die kans zit er in, ik hou wel van zulke ambient games waar niet perse een doel is maar het wel lekker relaxed verkennen is. Wat me nog een beetje tegenstaat is dat je niet coop lijkt te kunnen gaan spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat die game supersnel saai gaat worden
Niet hatenquote:
Er zijn echt een hoop aspecten aan DS2 die ik beter en leuker vind dan BB. De setting bevalt me veel meer, ik ben niet zo into HP Lovecraft (persoonlijk). Er is veel meer mogelijk qua builds, er zijn oneindig meer wapens te vinden en te gebruiken (powerstancequote:Op woensdag 8 juli 2015 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Bloodborne beste ps4 game tot nu toe imo.
Beter dan Lords of the Fallen, Dark Souls 2 en eigk de meeste next gen games.
Tot MGS droptquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Bloodborne beste ps4 game tot nu toe imo.
Beter dan Lords of the Fallen, Dark Souls 2 en eigk de meeste next gen games.
Dark Souls daarentegen poept weer over Bloodborne heen. Net zoals Dark Souls III dat straks gaat doen, maar dan met Bloodborne-gfxquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Maar de hitboxes zijn lame, de snellere weapon degradatie, geen goede leveldesign, teveel enemies wat het niet tactisch maakt maar meer overweldigend.
BB is een meesterwerk, DS2 is een goed probeersel van het B team.
Snellere weapon degradatie bug is gefixed en enemies geen last van als je ze niet allemaal tegelijk aggro'd. Leveldesign is minder maar niet slecht en hitboxes geen last van.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Maar de hitboxes zijn lame, de snellere weapon degradatie, geen goede leveldesign, teveel enemies wat het niet tactisch maakt maar meer overweldigend.
BB is een meesterwerk, DS2 is een goed probeersel van het B team.
Totaal andere game, niet vergelijkbaar. Ben al lang blij dat ik games als Bloodborne, MGS en FA4 in een jaar tijd kan spelenquote:
Weet ik maar omdat je ook zei "de meeste next-gen games“quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Totaal andere game, niet vergelijkbaar. Ben al lang blij dat ik games als Bloodborne, MGS en FA4 in een jaar tijd kan spelen
Behalve dat deze cross gen is -_-quote:
Net ranked potjes gedaan op EU server, werkt prima.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:34 schreef Droopie het volgende:
er lijkt wat schot in de zaak te zitten bij rocket league.
Alleen ik kan nog niet spelen
Maar volgens mij doet hij het in Amerika wel momenteel.
Dus eigenlijk is dit bericht een dode mus.
Heb het vermoeden (maar geen vrienden) dat je een privé wedstrijd kan proberen te starten
Heb jij de beelden gezien en Ground Zeroes gespeeld? Elke keer als er een video uitkomt ziet het er weer beter uit. Tevens draait dit spel op 1080p en 60 fps terwijl het er vaak beter uitziet dan alle andere games die zelfs maar op 30 fps lopen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Behalve dat deze cross gen is -_-
En kiefer sutherland
Tevens vind ik Bloodborne leuker dan Dark Souls 1. Maar DS1 was ook een ervaring. Aan het eind erg unpolished en afgeraffeld.
En je vond hem nog wel zo tof.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:51 schreef Rijst het volgende:
Twd uit. Kenny dood. Welke zombie spel next?
Ik had geen zin om naar het noorden te gaan.quote:
als dat zo was had ik me ps4 weggedaan haha net als de game.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Net ranked potjes gedaan op EU server, werkt prima.
En de beste ps4 game tot nu toe is uiteraard DriveClub.
Dat viel mij ook op ja, 400 heeft eigenlijk helemaal niet zoveel toegevoegde waarde...quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had geen zin om naar het noorden te gaan.
Trouwens je ziet trouwens weinig terug van de mensen uit 400. Bonnie heeft een grote rol en Vince kreeg een cameo voor de rest heb ik niemand meer gezien.
wat heeft die game gekost ?quote:
sowieso binding of isaacquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb al een kleine 70 uur zitten in Helldivers, waar ik 12 euro voor kwijt was. Ik denk zelfs tegen de 100 uur aan Binding of Isaac die 'gratis' was.
20euro. Nogal duur voor een 13 jaar oude game. Maar gied heb het orgineel nooit gespeeld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat heeft die game gekost ?
zou hem ook ngo wel een keer willen
Awesomenauts voor 5 euro is een aanrader.quote:July)
LittleBigPlanet 3 (PS4)
Original price Ŗ34.99/¤39.99
Offer price Ŗ15.99/¤19.99
LittleBigPlanet 3 (PS3)
Original price Ŗ39.99/¤49.99
Offer price Ŗ15.99/¤19.99
Summer of Digital (offers end 15 July)
Cross-Buy
Futuridium EP Deluxe (PS4, PS Vita)
40% off
Original price Ŗ7.99/¤9.99
Offer price Ŗ4.79/¤5.99
PS Plus price Ŗ3.20/¤4.00
Octodad: Dadliest Catch (PS4, PS Vita)
30% off
Original price Ŗ11.49/¤13.99
Offer price Ŗ8.04/¤9.79
PS Plus price Ŗ5.75/¤7.00
Switch Galaxy Ultra (PS4, PS Vita)
50% off
Original price Ŗ8.99/¤10.99
Offer price Ŗ4.50/¤5.50
PS Plus price Ŗ2.70/¤3.30
Germinator Bundle (PS3, PS Vita)
60% off
Original price Ŗ7.39/¤8.99
Offer price Ŗ2.96/¤3.60
PS Plus price Ŗ2.22/¤2.70
Super Mega Baseball (PS3, PS4)
40% off
Original price Ŗ15.99/¤19.99
Offer price Ŗ9.59/¤11.99
PS Plus price Ŗ6.40/¤8.00
PS4
Awesomenauts Assemble!
40% off
Offer price Ŗ4.79/¤5.99
PS Plus price Ŗ4.00/¤5.00
Blue Estate
50% off
Original price Ŗ9.99/¤12.99
Offer price Ŗ5.00/¤6.50
PS Plus price Ŗ3.00/¤3.90
CastleStorm Definitive Edition
40% off
Original price Ŗ11.99/¤14.99
Offer price Ŗ7.19/¤8.99
PS Plus price Ŗ4.80/¤6.00
Daylight
50% off
Offer price Ŗ6.00/¤7.50
PS Plus price Ŗ4.80/¤6.00
Don’t Starve: Console Edition
50% off
Offer price Ŗ5.75/¤7.00
PS Plus price Ŗ4.60/¤5.60
Final Horizon
50% off
Original price Ŗ9.49/¤11.99
Offer price Ŗ4.75/¤6.00
PS Plus price Ŗ2.85/¤3.60
Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
50% off
Offer price Ŗ5.75/¤7.00
PS Plus price Ŗ3.45/¤4.20
King Oddball
40% off
Original price Ŗ3.99/¤4.99
Offer price Ŗ2.39/¤2.99
PS Plus price Ŗ1.60/¤2.00
Life is Strange Complete Season
10% off
Original price Ŗ15.99/¤19.99
Offer price Ŗ14.39/¤17.99
PS Plus price Ŗ12.79/¤15.99
Life is Strange Episode 1
40% off
Offer price Ŗ2.39/¤2.99
PS Plus price Ŗ2.00/¤2.50
Life is Strange Season Pass
10% off
Original price Ŗ13.99/¤16.99
Offer price Ŗ12.59/¤15.29
PS Plus price Ŗ11.19/¤13.59
Mercenary Kings
40% off
Original price Ŗ14.99/¤17.99
Offer price Ŗ8.99/¤10.79
PS Plus price Ŗ6.00/¤7.20
Never Alone (Kisima Ingitchuna)
40% off
Offer price Ŗ7.19/¤8.99
PS Plus price Ŗ6.00/¤7.50
Octodad: Dadliest Catch
30% off
Offer price Ŗ8.04/¤9.79
PS Plus price Ŗ5.75/¤7.00
Risk
40% off
Offer price Ŗ7.19/¤8.99
PS Plus price Ŗ6.00/¤7.50
Slender: The Arrival
30% off
Offer price Ŗ5.59/¤6.99
Sparkle 2
40% off
Original price Ŗ5.79/¤6.99
Offer price Ŗ3.47/¤4.19
PS Plus price Ŗ2.32/¤2.80
Super Motherload
60% off
Offer price Ŗ4.60/¤5.60
PS Plus price Ŗ2.30/¤2.80
Tennis in the Face
40% off
Offer price Ŗ2.39/¤2.99
PS Plus price Ŗ1.60/¤2.00
Terraria
50% off
Original price Ŗ12.99/¤18.99
Offer price Ŗ6.50/¤9.50
PS Plus price Ŗ5.20/¤7.60
Tetris Ultimate
40% off
Offer price Ŗ4.79/¤5.99
Yorbie
40% off
Original price Ŗ7.39/¤8.99
Offer price Ŗ4.43/¤5.39
PS Plus price Ŗ2.96/¤3.60
13 zag ik nuquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
20euro. Nogal duur voor een 13 jaar oude game. Maar gied heb het orgineel nooit gespeeld.
Als ie het doet ben ik van de partij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:54 schreef benjamin15 het volgende:
lastige spel dat Rocket League iemand een potje vanavond ?
13 euro is een prima prijs voor zo'n classic. Laatst ook gekocht zonder dat ik er uberhaupt tijd voor hebquote:
Nou ben echt al een uur bezig en ik zie die 50.000 mensen ook, maar matchmaken ho maarquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:01 schreef RRuben het volgende:
Rocket league online doet het nu prima, zijn wel meer dan 50K mensen online![]()
We kunnen vanavond anders ook fokkers tegen fokkers doen
oh heb ik niet, als ik 4vs4 of 3vs3 doe (alle regios en niet ranked) dan heb ik binnen 20 seconden een game. Mischien heb je niet alle regio's?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou ben echt al een uur bezig en ik zie die 50.000 mensen ook, maar matchmaken ho maar
Heb ik ook bij 3v3 met Europe als regio. Met alle regio's lukt het wel maar heb ik een ping van 300.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou ben echt al een uur bezig en ik zie die 50.000 mensen ook, maar matchmaken ho maar
ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb ik ook bij 3v3 met Europe als regio. Met alle regio's lukt het wel maar heb ik een ping van 300.
Nou hopelijk worden straks weer wakker in San Diego en gaan ze sleutelen aan de EU server..quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat heb ik ookmaar ik heb er niet super veel last van.
ja hopelijk, kan nu ook niks meer vindenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou hopelijk worden straks weer wakker in San Diego en gaan ze sleutelen aan de EU server..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |