SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang bestaat deze reeks al? 1369 topicsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveelste nieuwe topic is dit wel niet van "vandaag"
Ja, maar we kijken naar de maan voor de tijden en nummering. Niet naar de zonquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hoelang bestaat deze reeks al? 1369 topics
Ah zo logisch ofcoursequote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar we kijken naar de maan voor de tijden en nummering. Niet naar de zon
Kut. Ik was er niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:09 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe verliepen die vorige meets eigenlijk?
Ja. Lekker toch, die donker. Daar kan ik echt van genieten. Gewoon boxershort uit en in het donker door het huis lopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vraag me af of het logisch is om op je 30ste thuis bang te zijn in het donker.
Dat is best retarded toch?
Ik hoor rare geluiden en kan t soms niet plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja. Lekker toch, die donker. Daar kan ik echt van genieten. Gewoon boxershort uit en in het donker door het huis lopen.![]()
Ik woon al tig jaar alleen nu. Eerste jaar sliep ik met lichtje aan. Was zo trots toen dat eindk uitkonquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je alleen thuis bent vind ik donker niet zo heeeul fijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:09 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe verliepen die vorige meets eigenlijk?
Ga wegquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:23 schreef Che_ het volgende:
Vanaf nu ben ik te bereiken op mijn nieuwe account: Opsonisatie
Gwe
Ik sliep tot m'n 12e met lampje, maar dat kwam doordat ik "stiekem" boeken ging lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik woon al tig jaar alleen nu. Eerste jaar sliep ik met lichtje aan. Was zo trots toen dat eindk uitkon
Naturel chips.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kan je misselijkheid verminderen, ik heb teveel ijsjes gegetengeen cola aanwezig.
Spa rood, maden suyu...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kan je misselijkheid verminderen, ik heb teveel ijsjes gegetengeen cola aanwezig.
Er hebben meerdere meets plaatsgevonden. Dat zou genoeg moeten zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, is me te ver denk ik, maar hoe verliepen eerdere meets, als die er waren?
Nee, niet awkward.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een ramp dus. Wil je erover praten?
Arya was toch iemand die de boel had geflasht?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn meerdere meets plaatsgevonden. Dat zou genoeg moeten zeggen.
[..]
Nee, niet awkward.
Intellectueel is een user die hier jaren geleden meepostte onder een andere naam.
[..].
Denk je nou echt dat ik details aan je geef na wat je zo'n 3 jaar geleden hebt geflikt?
Limon ye.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helpt dat echt? Maar er is alleen doritos aanwezig.
[..]
Ieuw, ik kan niet tegen prik
Omg zo lekkerquote:
Niemand geflasht. Alleen sommigen op hun plek gezet. Zargon is nog steeds mad.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arya was toch iemand die de boel had geflasht?
Hear, hear.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Doe mij maar AryaMehr/Intellectueel i.p.v. deze kleuterklas hier.
Ja hij is nogal van t boos blijven geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niemand geflasht. Alleen sommigen op hun plek gezet. Zargon is nog steeds mad.
Geen idee. Waar is zij trouwens?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hij is nogal van t boos blijven geloof ik.
Maar was jij niet degene die Borte ook niet zo lief behandelde? Iets met foto's? Not done hoor.
Weet niet. Vreemd genoeg mis ik Borte.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen idee. Waar is zij trouwens?
Tip van oma geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Stim bedankt voor tip, me misselijkheid is niet eens verminderd maar gewoon helemaal weg wow.
Ja echt wel, verschil moet er zijn hè.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow TM moet weer kenbaar maken dat ie o zo verhevend is boven al deze kleuters.
Precies zoals we hem kennen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja echt wel, verschil moet er zijn hè.
que?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Cezanu denk ik aan dat didi commercialtje
Sterf Ceza, gewoon sterf.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:04 schreef zarGon het volgende:
Die teyze op het eind is zo enorm irritant eh.
even overal spammen en lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er heeft er eens eentje voor me gestaan met een pistool op mijn hals, even later had ik een pistool te koop.
Ik heb eens lopen matten met twee marokanen, gewonnen, wel dreigen om terug te komen om me af te schieten, doen, ik wacht op je, nooit meer gezien.
Heb er eens eentje bij hem thuis voor de hele familie in zijn eigen woonkamer duidelijk gemaakt dat ik niet gediend was van zijn daden en dat hij de volgende keer in het ziekenhuis of op de lijktafel zou belanden, mij om het even, nooit meer gezien.
En zo nog wel een paar gevallen, tot een paar maanden geleden dat er 6 marokanen in het portiek joints zaten te roken en een bijdehante opmerking over mijn moeder maakte, alle 6 eruit getrapt.
Zomaar wat voorbeelden, je moet je nooit af laten bluffen, dan winnen ze, dan voelen ze zich sterk en onoverwinelijk, dan hebben ze jou in hun zak.
Ik ga er niet voor opzij, nooit.
Ik vind de reclames wel leuk.quote:
Ik vind 't deuntje van dit leukquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind de reclames wel leuk..
#dididididi
Ik herkende het ergens van... Bleek het van jou te zijn.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, deuntje zit hele tijd in hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn niet veel leuke turkse reclame's oke.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik herkende het ergens van... Bleek het van jou te zijn..
[..]
ok tmmquote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zijn niet veel leuke turkse reclame's oke.
Komt me bekend voor, volgens mij van een liedje van Eurovisie Songfestival.quote:
Jup, Duitsland 2010quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, volgens mij van een liedje van Eurovisie Songfestival.
Die Turkse choco's vallen altijd zo zwaar tegen. Wij kunnen geen goede chocolade maken, vind ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die winnende? Van die ene chick, geen idee meer hoe het heet...
Mee eens. Al is Bolu Çikolatası wel een uitzondering daarop.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die Turkse choco's vallen altijd zo zwaar tegen. Wij kunnen geen goede chocolade maken, vind ik.
Ulker chocoladetabletten zijn best lekker! Maar ik ben vooral dol op die ulker gofret en dankek en zo. Goed dat het hier niet wordt verkocht anders was ik obese.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die Turkse choco's vallen altijd zo zwaar tegen. Wij kunnen geen goede chocolade maken, vind ik.
Bolu çikolatasi? Heb ik nooit gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mee eens. Al is Bolu Çikolatası wel een uitzondering daarop.
In de Turkse market moeten ze het wel hebben hoor, Ülker gofret. Hier wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ulker chocoladetabletten zijn best lekker! Maar ik ben vooral dol op die ulker gofret en dankek en zo. Goed dat het hier niet wordt verkocht anders was ik obese.
Hier in middle of nowhere hebben ze maar een superklein schapje met standaard ulker kremali koekjes en rare lolly's, soms ook nog topkek en zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bolu çikolatasi? Heb ik nooit gehad volgens mij.
[..]
In de Turkse market moeten ze het wel hebben hoor, Ülker gofret. Hier wel in ieder geval.
Stad of provincie? Dat is best in the middle of nowhere ja.quote:
Die heeft een eigen huis, een plek onder de zon neem ik aanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen idee. Waar is zij trouwens?
Whuuutquote:Twee vrouwen in Marokko voor rechter vanwege korte rokjes
Twee jonge vrouwen die onfatsoenlijk korte rokjes zouden hebben gedragen, riskeren een celstraf van twee maanden in Zuid-Marokko. Dat is de inzet van een bijzondere rechtszaak.
Sanaa en Silham werden half juni in Inezgane, een voorstad van Agadir, door jongens belaagd en vervolgens door de politie ingerekend wegens hun onzedige kledij.
Maandag is in Agadir het geruchtmakende proces tegen de twee begonnen, meldde het blad Telquel.
In heel het land is actie gevoerd tegen de vervolging van de twee. De rechtszaal zat vol mensenrechtenactivisten. De kans dat de twee veroordeeld worden is gering omdat de openbaar aanklager er zelf ook geen brood inziet.
Twee jongens die de vrouwen hadden belaagd, zijn vrijdag gearresteerd, meldde de politie. Ze riskeren een aanzienlijk langere celstraf. De uitspraak in de zaak tegen Sanaa en Silham is 13 juli.
Maak pics.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:05 schreef Crip het volgende:
tis koud stim kom me warm houden en knuffelen
Wat zingt ze, doe eens vertalenquote:
Ze mist de helft van d'r eyebrows?quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:14 schreef zarGon het volgende:
We hebben allemaal een kutdag op werk, zo te lezen..
Ja. 6 uur lang bezig geweest met iets wat nog steeds niet opgelost is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:14 schreef zarGon het volgende:
We hebben allemaal een kutdag op werk, zo te lezen..
Hey liefie, neem een snickerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. 6 uur lang bezig geweest met iets wat nog steeds niet opgelost is.
HOE KAN EEN HEEL BEDRIJFS ICT AFHANKELIJK ZIJN VAN EEN PERSOON. Als hij er niet is draait het niet.
Laatst 3 dagen niet kunnen werken hierdoor!
Ikke rijst met champignoncurry.quote:
Haha, tatta's.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
Daarnaast komen mn ouders op de koffie. Met taartFijn.
Snoepertquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ikke rijst met champignoncurry.
Jammer van dat ijsje dat k op heb. Heb geen honger meer. Daarnaast komen mn ouders op de koffie. Met taartFijn.
wowquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:42 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb net kip met salade gehad.
777777777777
moest echt hard lachen om montolly dunno whyquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montolly het is nog geen iftar
Half werk dit
zou mn snuffert tussen haar kussentjes stoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
Wil er zo graag op slaan.
M'n handen jeuken.
En dan beetje friemelen.
En beetje mee spelen, zoals dit:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou mn snuffert tussen haar kussentjes stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje het assertje leren kennen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Deuce92 op 07-07-2015 20:00:55 ]
nope totaal nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is toch zo uit proportie dat het tantoelelijk is?!
Mannen zijn raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Deuce92 op 07-07-2015 20:00:45 ]
Ja, dit is dan ook prima. Jammer dat ze een halve meter naar achter uitsteekt met dank aan siliconen. Das gewoon lelijk.quote:
Als haar ass niet fake is heeft ze een tumor in d'r billen. De verhoudingen wijzen gewoon op een nepkont. Bij echte konten van die grootte zijn de bovenbenen een stuk dikker.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:53 schreef Crip het volgende:
Ik had ergens gelezen dat Kim röntgenfoto's heeft laten maken om te bewijzen dat niet fake is
hhh oke kontenexpertquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als haar ass niet fake is heeft ze een tumor in d'r billen. De verhoudingen wijzen gewoon op een nepkont. Bij echte konten van die grootte zijn de bovenbenen een stuk dikker.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef Deuce92 het volgende:
Kim zou nooit iets aan haar lijft laten verbouwen. Dat kán ik me niet voorstellen!Haha, is dat niet die lelijke zus van dr, op die eerste foto? Zo niet: shiiiit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha, is dat niet die lelijke zus van dr, op die eerste foto? Zo niet: shiiiit.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef Deuce92 het volgende:
Kim zou nooit iets aan haar lijft laten verbouwen. Dat kán ik me niet voorstellen!deze is echt bullshit tho. Lelijke fake tan andere make up applicatie etc etc waardoor het anders lijkt. Ene foto lacht ze andere niet. contouren en shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze ziet gewoon zelfde uit
Als je de eerste met de laatste vergelijkt zie je toch wel wat verschil. Ze lacht in beide foto's niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
deze is echt bullshit tho. Lelijke fake tan andere make up applicatie etc etc waardoor het anders lijkt. Ene foto lacht ze andere niet. contouren en shit.
ze ziet gewoon zelfde uit
Jij moet haar make up artist worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:01 schreef Crip het volgende:
is gewoon een case van betere make up artist en andere make up style.
Klinkt betrouwbaar.quote:
wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt betrouwbaar.
[b]Als haar kont echt was zou ze niet eens een röntgenfoto hebben laten nemen.[/b]
Als ie echt was zou ze zich niet druk maken om alle ophef. Nu komt ze gewoon met nep bewijsmateriaal, in de hoop dat mensen haar geloven.quote:
Ik had gezien bij de kardashians toen met die dokter and shit. Kan alsnog fake zijn. linkte gewoon daarna toequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"kim staat naast een heel raar genomen röntgenfoto"
Dat is alles wat te zien is.
Ik zou het zelfde doen als mensen jarenlang beweren dat ik nep ben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ie echt was zou ze zich niet druk maken om alle ophef. Nu komt ze gewoon met nep bewijsmateriaal, in de hoop dat mensen haar geloven.
Mijn nicht heeft dat, daarom denk ik dat het mogelijk is. en zo overdreven vind ik het niet bij kim omdat ze ook hips heeft. Ieder lichaam is anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij waarbij het vet zó specifiek op één plaats gaat zitten?
oke hhquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:09 schreef Deuce92 het volgende:
Haar foto's zijn hard bewijs. Is gewoon het schoolvoorbeeld van een nepkont.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:12 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Criphet is hier niet de gymSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like omg, wat is zij irritant.quote:
ze is wel leuk op een aparte manier. zou met haar om kunnen gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Like omg, wat is zij irritant.
Zou wel though.
Godnondeju.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:53 schreef Montelly het volgende:
Geef mij liever Yanet Garcia
[ afbeelding ]
Gewoon een leuke meid die goed voor zichzelf zorgt.quote:
Tis je gegund, hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon een leuke meid die goed voor zichzelf zorgt.
Puik exemplaar, zou kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon een leuke meid die goed voor zichzelf zorgt.
Hoe dieprood?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom is er nergens een dieprode matte lippenstift.
hij is zoooo knuffelbaaaaarrrrrquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn wangen geven me knijpneigingen
Weet niet of er een mac in groningen is (vast welquote:
internetshoppinkkkkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet of er een mac in groningen is (vast wel) maar zocht in buurt today, aangezien veel kleuren me niet staan van rood. Hoe rood.. Uhm, zoals een vuurtoren zegmaar
keuzes meisjes, keuzes.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat die kleuren dan in echt anders uitvallen
Maybelline color sensational 510 red essentialquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet of er een mac in groningen is (vast wel) maar zocht in buurt today, aangezien veel kleuren me niet staan van rood. Hoe rood.. Uhm, zoals een vuurtoren zegmaar
Zeker van kiehls? Ik kocht zo'n midnight solution, 40 avro voor 15 mlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb iets voor mijn gezicht gehaald.
FUCKING 5 ML VOOR 15 EUR.
Dat is toch fucking duur!
Paula's choice is het merkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeker van kiehls? Ik kocht zo'n midnight solution, 40 avro voor 15 mlmaar je gezicht is belangrijk dusja.
Liefde of geilheid Cripsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:26 schreef Crip het volgende:
ladies hebben jullie geen leuke broers ofzo. heb behoefte aan luv
Ik wife jou anytime.quote:
Eerst geniet van Cripquote:
is vast even geledenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eerst geniet van Cripdan veel kindjes maken.
:$ :$quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe gewoon deuce dan, die is in to de exotische chubsters.
Ik volg je voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het went. Het zal steeds beter gaan.
Succes
Het weerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:46 schreef Montelly het volgende:
Maar Crip is wel hitsg laatste tijd, hoe komt dat Crip?
Diva van Macquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom is er nergens een dieprode matte lippenstift.
Lijkt op Elijah Woodsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.eviebot.com/en/
NOOIT MEER ALLEEN
Zwangerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef Crip het volgende:
Ben net ongesteld geworden en weten jullie wat eng is. Het word steeds korter. Normaal ben ik de 16de ongesteld 9/10 keer kan 1 dagje tussen zitten. Maar laats werd ik de 13de ongesteld en de maand daarna 10de en nu ben ik 7de ongesteld. Just wtf ;')
Heb ik ook, dacht dat het normaal isquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef Crip het volgende:
Ben net ongesteld geworden en weten jullie wat eng is. Het word steeds korter. Normaal ben ik de 16de ongesteld 9/10 keer kan 1 dagje tussen zitten. Maar laats werd ik de 13de ongesteld en de maand daarna 10de en nu ben ik 7de ongesteld. Just wtf ;')
Ben Maria nietquote:
He tkan verschillen maar het neemt steeds precies met 3 dagen af. freakt me uitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb ik ook, dacht dat het normaal isJe cyclus is korter dan 30/31 dagen
Ohh op die manierquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben Maria niet
[..]
He tkan verschillen maar het neemt steeds precies met 3 dagen af. freakt me uit
Goedzo Kauai, leer het haar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ohh op die manier
Je gaat vast niet dood Crip
Ik ben laatst twee weken ongesteld geweest, en toen was ik het na een week weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef Crip het volgende:
mag ik voelenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:52 schreef Che_ het volgende:
Moet echt haren knippen. Kan niks met deze lange krullen
shhhiet zou me baarmoeder een trap gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben laatst twee weken ongesteld geweest, en toen was ik het na een week weer.
No, normale pindakaas, chunky is goorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
dat doet mn moeder altijd en dan die chunky pindakaas
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:52 schreef Che_ het volgende:
Moet echt haren knippen. Kan niks met deze lange krullen
Is normaalquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef Crip het volgende:
vertel ons meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben nu ongesteld. T voelt alsof men een mes in mn vagina douwt en het extra diep tegen mijn baarmoedermond stoot om eindigen in mijn rug.
iktfquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben nu ongesteld. T voelt alsof men een mes in mn vagina douwt en het extra diep tegen mijn baarmoedermond stoot om eindigen in mijn rug.
Menstruatiepijn is echt pijnlijk manquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe fucking geloofwaardig ben je als je al vrouw van 32 je soms ziek meld wegens menstruatie klachten.
Mijne is srs erger. Na je 30ste kan PMS etc toenemen. Guess what, I'm the Lucky onequote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Menstruatiepijn is echt pijnlijk man
Neem me meequote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:02 schreef Montelly het volgende:
oK genoeg gefokt, ik ga wat productiefs doen.
kom gaan we samen wat leuks doenquote:
Na de overgang is het verdwenen, so hold on! Omg lijkt me echt pijnlijk man heb die klachten gelezen pff, ik sterf al als ik van die krampaanvallen krijg, laat staan nog al die klachten van pmsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijne is srs erger. Na je 30ste kan PMS etc toenemen. Guess what, I'm the Lucky one
HAHAHAHAHAHAHA stim, ze wilt hiermee zeggen dat je bijna je overgang hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Na de overgang is het verdwenen, so hold on! Omg lijkt me echt pijnlijk man heb die klachten gelezen pff, ik sterf al als ik van die krampaanvallen krijg, laat staan nog al die klachten van pms
Ik lees het niet zo hoor?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA stim, ze wilt hiermee zeggen dat je bijna je overgang hebt.
pik je dit
... Bruhquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA stim, ze wilt hiermee zeggen dat je bijna je overgang hebt.
pik je dit
Heb nog ruim 13 jaar daarvoor. Hebbie ffquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Na de overgang is het verdwenen, so hold on! Omg lijkt me echt pijnlijk man heb die klachten gelezen pff, ik sterf al als ik van die krampaanvallen krijg, laat staan nog al die klachten van pms
Wallah sorry nu ff geen zin.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb gewoon zin om te stoken. jammer normaal doeje altijd mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |