Takkeherrie inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:47 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Terecht dat de scooter is gestolen. Scooters
Het waren zijn "vrienden", hij kwam er wel eens thuis. Dus zo weet hij van die vuurwapens. Nu heeft ie het contact verbroken.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Hoe weet die gast dit allemaal? Raar verhaal wel dat ze het frame terugbrengen. Sowieso naar de politie gaan natuurlijk.
Het is wel een risico, het praatje en het wapen hebben ze. Nadat ie was gestolen zijn ze nog teruggekomen om het frame te dumpen, dan heb je wel ballen nodig.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Scuidward het volgende:
Zouden ze zo dom zijn om de mensen neer te schieten die aangifte doen tegen hun?
Ja. Dat is ook zo. In elk geval zou ik niet voor eigen rechter gaan spelen. Eerder sloten vervangen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is wel een risico, het praatje en het wapen hebben ze. Nadat ie was gestolen zijn ze nog teruggekomen om het frame te dumpen, dan heb je wel ballen nodig.
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:56 schreef cheese. het volgende:
Vriend van me heeft soortgelijke situatie meegemaakt. Hij woont in bloemendaal (wijk in Gouda). Ze gaven hem de keus, of zijn scooter geven, of ze zouden hem binnenkort met een groep aanvallen en zwaar verwonden. Het Is bekend dat ze dit ook doen, stelletje eikels.
Hij Is naar de politie gegaan, die wist van de praktijken, maar Had geen bewijs. Kan nog honderd van zulke verhalen noemen (woonde zelf ook in Gouda).
Zo houden ze bij bepaalde gratis parkeerplekken in de wijk savonds controle, en moet je ze dokken om weg te rijden anders krassen ze. (gaat om gozers van 13).
Ik weet niet hoe het nu Is, maar dit Was 3 jaar geleden.
Hekwerk is al gerepareerd (ze hadden een gat gemaakt), en verder inderdaad naar de sloten kijken.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zo. In elk geval zou ik niet voor eigen rechter gaan spelen. Eerder sloten vervangen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:53 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien meot je ook een wapens maar aanschaffen.
eventueel ook films Death Wish reeks bekijken..
Wie weet wordt je een held van Nederland.
Er zijn toch braaksporen, dan heb je bewijs.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.
-quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Er zijn toch braaksporen, dan heb je bewijs.
Politie zal niets doen aan de diefstal, maar wel gaan kijken of ze een wapen thuis hebben.
Die worden onder een eerlijk frame gezet.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Inderdaad, er is geen bewijs dat de scooter gestolen is. De onderdelen hebben ze allang verpatst natuurlijk.
Dan krijgt de Marokkaan met het pistool eventueel een standje, heeft hij binnen een half uur een nieuw pistool en komt hij met zijn vrienden bij je langs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En dan? Of ze wat vinden of niet, er komt dan toch wel iemand van hun een bezoekje brengen. Als je een Marokkaan iets flikt heb je meteen alle Marokkanen achter je aan. Tenminste, zo gaat dat bij mijn vriendin in de wijk.
-quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die worden onder een eerlijk frame gezet.
Verder wil ik je hier niet in adviseren ofzo, maar is het in theorie zo moeilijk voor jou en die broer om even een groep bij elkaar te bellen?
Dus over een paar weken misdaad anoniem bellen? Ik vraag me af of ze dan bij hun een kijkje gaan nemen. "Ja met sneakydesert hier, op verzinselstraat12 ligt bij janalleman in zijn nachtkastje een vuurwapen waarmee hij dreigt mijn vriendin en haar moeder neer te schieten." Volgens mij doen ze dan nog een paar keer roeren in de koffie en dan is het weer tijd om het volgende bakkie te zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat moet je anoniem doen, en even mee wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |