SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dacht héél even dat je het over iets had wat de Utopianen hebben gemaakt... Dom, dom... Ik weet het
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Daar zijn ze toch ook voor?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:16 schreef Prisha het volgende:
Nicole: who needs men...
Nou volgens mij hebben die "men" jouw huisje gebouwd, trut
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Utopia schijnt niet goed te zijn voor je hersencellen...quote:Op maandag 6 juli 2015 21:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat hij dat hok op de plek heeft gezet waar het langst zon is. De andere kant van de wei was een stuk beter geweest denk ik.![]()
Stream4 zen mooie roze ondertonenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Nog niet bekend...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bas: "ik zou het toch anders inrichten"
Nicole: "IK NIET"
nou ja, bij je eigen mening blijven is ook wel een goede eigenschap.
![]()
Alles waait over, zegt Gabri. Zij zou ook uit de BV gezet moeten kunnen worden, omdat ze gem een tientje per dag oplevert.
Ik denk dat Nicole in ene zo fanatiek is omdat ze op dr kop kreeg van achter.![]()
Pullup,dit is trouwens niet hetzelfde bad.Dat bad is nu de pizza oven...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aha, dat is veel hygiënischerquote:Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Pullup,dit is trouwens niet hetzelfde bad.Dat bad is nu de pizza oven...Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:47 schreef Punkman het volgende:
Tja, zo kan je ook remmen natuurlijk ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:47 schreef Punkman het volgende:
Tja, zo kan je ook remmen natuurlijk ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Wim is echt van plan om de boekhouding goed bij te houden. De in en de verkoop.
Hij heeft geen mails tussendoor meer gehad.
Ook niet over het picknicktafelbankje.
Ene Wim heeft wat besteld.![]()
Dat wel, koffie laat wel eens op zich wachtenquote:Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ben je wel meteen goed wakker![]()
0/ Nijntje ^^
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ik zei het vanmiddag al: als Nicole een kind uit het water redt, zijn er hier altijd wel een paar die beweren dat ze erin is gesprongen om het te verdrinken.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:19 schreef ES... het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal weer aan het mopperen over Nicole.![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |