abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:52:55 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_155728748
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:53 schreef Calimehtar het volgende:
De 1e inleverdatum van de scriptie is eind deze maand. Als dat niet lukt, wordt het niet later dan eind volgende maand. 50/50 of het deze maand wordt, maar ik bericht sowieso een uitgebreide samenvatting van de resultaten en een link naar mijn scriptie, voor degenen die het leuk vinden om dat te lezen.

Mvgr,
Bouke
Is het gelukt?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_155759246
Hoi Mark, ik zie dat je met smart zit te wachten op de resultaten haha. Helaas is het nog niet gelukt :( Ik ben nu nog druk aan het schrijven, maar heb er alle vertrouwen in dat het eind deze maand wel af is
pi_155763277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:59 schreef Calimehtar het volgende:
Hoi Mark, ik zie dat je met smart zit te wachten op de resultaten haha. Helaas is het nog niet gelukt :( Ik ben nu nog druk aan het schrijven, maar heb er alle vertrouwen in dat het eind deze maand wel af is
Succes verder net schrijven hè ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157168639
Dag beste forumleden,

de meesten van jullie zullen dit topic inmiddels zijn vergeten, maar ik heb mijn scriptie eindelijk afgerond! Ik heb op verschillende fora beloofd dat ik de resultaten op de fora zou plaatsen, dus bij deze :)

Mijn plan was eerst om een soort samenvatting te geven van de resultaten van het onderzoek, maar tijdens het schrijven merkte ik dat dit geen makkelijke opgave zou zijn. De scriptie is in feite al een soort samenvatting, in de zin dat ik veel dingen wat uitgebreider had willen uitleggen. Mijn begeleider dwong mij om het relatief kort te houden en dat is maar goed ook, anders zou het onleesbaar worden. Ik verwijs jullie dus naar mijn scriptie, die hier te downloaden valt:

https://www.scribd.com/do(...)tie-complottheorieen

Voor de mensen die niet de hele scriptie willen lezen: ik zou gewoon de inleiding even lezen, het theoretisch hoofdstuk scannen (lezen wat je interessant lijkt) en dan het analysehoofdstuk doorlezen. Daar staan de resultaten in. Er worden in het analysehoofdstuk echter wel termen gebruikt die in het theoretisch kader worden uitgelegd, dus mocht je iets niet begrijpen, zul je toch eerst het theoretisch kader moeten checken ;)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en sta open voor alle vragen! U vraagt, wij draaien. Dat lijkt me een betere aanpak dan hier een mega essay te posten die poogt mijn scriptie samen te vatten :)

Nogmaals bedankt voor jullie hulp!

[ Bericht 0% gewijzigd door Calimehtar op 28-10-2015 21:32:49 (link) ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 28 oktober 2015 @ 21:13:37 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157168929
En de belangrijkste vraag, hoe vond je begeleider je scriptie? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157169140
Waarom staat het "aantal woorden" op de titelpagina?

Het is een scriptie, geen werkstuk.
pi_157169451
Een 8,5 Nizno! Zeer nice :)

Captain Awsom: dat is verplicht, in ieder geval bij de Sociologie afdeling. Het klinkt wat schools, maar ja, de bureaucratie binnen de universiteit vereist het, dus zo zal het geschieden :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 28 oktober 2015 @ 21:27:39 #98
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157169579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 21:24 schreef Calimehtar het volgende:
Een 8,5 Nizno! Zeer nice :)
Mooi om te horen. Blij dat we van dienst konden zijn :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 28 oktober 2015 @ 21:28:50 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157169629
Ik had er trouwens nog 70 woorden extra ingedrukt, gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')