Mag jij mij laten zien waar ik schrijf dat die industrie mensen ziek houdt. Een feit is het dat winst maken en dus meer medicijnen verkopen gelijk loopt met meer zieke mensen. Als iedereen kern gezond is kan de farmacuetische industrie opdoeken. Lijkt me dat je dat simpele feit wel kunt inzien toch?quote:Op maandag 13 juli 2015 08:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij schrijft dat "dat stuk over de farmaceutische industrie een feit is", en daarvoor stel je dat die industrie mensen ziek houdt. Dat is geen feit, dat is een hersenspinsel van jou.
[..]
Nee, dat heb je niet. Iemand met een opleiding hoef je doorgaans niet het verschil tussen ontkennen en ontkrachten uit te leggen. Gefeliciteerd, hiermee heb je je eigen ontkenning ontkracht..
Okee:quote:Op maandag 13 juli 2015 10:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mag jij mij laten zien waar ik schrijf dat die industrie mensen ziek houdt. Een feit is het dat winst maken en dus meer medicijnen verkopen gelijk loopt met meer zieke mensen. Als iedereen kern gezond is kan de farmacuetische industrie opdoeken. Lijkt me dat je dat simpele feit wel kunt inzien toch?
Waarop jij reageert met:quote:Op zondag 12 juli 2015 08:08 schreef Isabeau het volgende:
... De pharmaceutische industrie probeert je ziek te houden, anders verdienen ze niets aan je. Medicatie maakt je dus ziek. Etc.
Het staat er gewoon..quote:Op zondag 12 juli 2015 10:50 schreef Japie77 het volgende:
... Dat stuk mbt de farmaceutische industrie is een feit he. Ze hebben zieke mensen nodig anders verdienen ze niks.
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:02 schreef Mark het volgende:
Deze discussie mogen jullie verder voeren in het daartoe bestemde stukje forum, dit topic gaat over een enquete
En hoe staat het met het verwerven en de uitslagen?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:30 schreef Calimehtar het volgende:
Ik zou daar graag over spreken Nizno, maar kan dat pas doen nadat het verwerven van data is gesloten
In mijn tijd (poeh wat klinkt dat oudquote:Op zondag 12 juli 2015 00:58 schreef Calimehtar het volgende:
Mijn letterlijke hoofdvraag is: klopt het dat er meerdere dimensies schuilen achter geloof in complottheorieën en hoe valt dat te verklaren?
Wat dat precies betekent vereist een lange inleiding, maar het idee is dat ik op zoek ben naar de verschillen in omgang met complottheorieën. Iemand tal van complottheorieën letterlijk gelooft, verschilt volgens mij bijvoorbeeld met iemand die twijfels heeft bij het één en ander. Maar zo zijn er nog een aantal manieren waarin omgang met geloof volgens mij kan verschillen. En dat test ik in de enquête
Ik studeer hopelijk eind augustus af, dus ik ben bang dat je nog even geduld moet hebbenMaar ik post de resultaten (de scriptie) zeker hier in dit topic.
TS gaf al aan dat het even kan duren:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:16 schreef bijdehand het volgende:
Dit is waarom ik nooit meer enquetes op fok invul, de resultaten komen we nooit te weten en de account zijn hit and run. Ik heb spijt dat ik deze heb ingevuld en zal dit hierna ook niet meer doen helaas.
Ik zou het dus nog even aankijken en niet meteen van het slechtste uitgaanquote:Op zondag 12 juli 2015 00:58 schreef Calimehtar het volgende:
Ik studeer hopelijk eind augustus af, dus ik ben bang dat je nog even geduld moet hebbenMaar ik post de resultaten (de scriptie) zeker hier in dit topic.
Ja te laat. Onderzoek was al afgelopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:35 schreef Woutjeh het volgende:
Veel succes met je onderzoek!
Heb de vragen met plezier ingevuld.
heb even in de OP gezet dat de enquete is gesloten, aangezien het je zelf niet meer zal lukken om de OP aan te passen (te lange tijd verstreken)quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:53 schreef Calimehtar het volgende:
Dag allen,
nee hoor, ik laat jullie niet in de steekIk ben een tijd bezig geweest met schrijven van de theorie en methode en wat statistische problemen. Ik heb ondertussen de enquête online gelaten, om zo nog enkele respondenten te werven. Ik heb ook wekenlang nog gechecked of er nieuwe posts zijn verschenen op de verschillende threads, maar dat is er de afgelopen week bij ingeschoten. Dus mijn excuus voor de late reactie, maar:
- Iedereen die het tot nu toe heeft ingevuld, wordt meegenomen in het onderzoek.
- De enquête is nu gesloten
(ik zal de 1e post ook aanpassen)
De 1e inleverdatum van de scriptie is eind deze maand. Als dat niet lukt, wordt het niet later dan eind volgende maand. 50/50 of het deze maand wordt, maar ik bericht sowieso een uitgebreide samenvatting van de resultaten en een link naar mijn scriptie, voor degenen die het leuk vinden om dat te lezen.
Mvgr,
Bouke
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Mark het volgende:
Ik zou het dus nog even aankijken en niet meteen van het slechtste uitgaan
Is het gelukt?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:53 schreef Calimehtar het volgende:
De 1e inleverdatum van de scriptie is eind deze maand. Als dat niet lukt, wordt het niet later dan eind volgende maand. 50/50 of het deze maand wordt, maar ik bericht sowieso een uitgebreide samenvatting van de resultaten en een link naar mijn scriptie, voor degenen die het leuk vinden om dat te lezen.
Mvgr,
Bouke
Succes verder net schrijven hèquote:Op woensdag 2 september 2015 14:59 schreef Calimehtar het volgende:
Hoi Mark, ik zie dat je met smart zit te wachten op de resultaten haha. Helaas is het nog niet geluktIk ben nu nog druk aan het schrijven, maar heb er alle vertrouwen in dat het eind deze maand wel af is
Mooi om te horen. Blij dat we van dienst konden zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |