Van zichzelf? Dat zou mooi zijnquote:Er bestaat een netwerk van Nederlandse politici die regelmatig lugubere misdaden plegen, zoals pedofilie of rituele opoffering
Doe mij maar de totaaluitslagquote:Op maandag 6 juli 2015 23:07 schreef Calimehtar het volgende:
Zeker! Het analyzeren gaat wel enige tijd in beslag nemen hoor, dus verwacht niet deze week al resultaten (tenzij jullie geïnteresseerd zijn wat mensen op de complotstellingen geantwoord hebben; dat is binnen een piep voor elkaar)
De meeste posters op BNW geloven niet in complottheorieen....ze accepteren alle officiele verklaringen als waarheid.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:14 schreef Calimehtar het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, ik zie dat dit een specifiek forum voor complottheorieën is? Het liefst plaats ik de topic daar niet, omdat ik niet alleen mensen die erin geloven wil bereiken, maar iedereen.
Hoi Japie, bedankt voor het antwoorden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:51 schreef Japie77 het volgende:
Internationale bedrijven en bankiers spannen samen om er zelf beter van te worden, ten koste van het algemene welzijn
Dit is toch geen complottheorie maar een feit?
Trouwens wel een beetje doorzichtig dat je een bepaald soort instelling van de mens probeert te koppelen aan mensen die in complottheorieen geloven. Mensen die zich nutteloos voelen en niet geloven in de maakbaarheid van het leven bv. Gaat bij mij in ieder geval niet op en ik hoop bij een heleboel andere complotters ook niet.![]()
Geen probleem hoor. Heb zelf PDW gestudeerd dus vind het altijd wel leuk om in te vullen en ook leuk om te zien welke achterliggende verbanden in de vragen verborgen liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:22 schreef Calimehtar het volgende:
[..]
Hoi Japie, bedankt voor het antwoorden.
Die 'psychologische' vragen zitten vooral in het onderzoek om eventuele verschillen te vinden in de reden waarom iemand wel of niet in alternatieve verklaringen gelooft. Eén van de redenen dat ik dit onderzoek doe is juist om aan te tonen dat de wereld niet zo zwart wit is en dat verschillende mensen, om verschillende redenen in verschillende mate in verschillende complottheorieën geloven.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef Tingo het volgende:
De meeste posters op BNW geloven niet in complottheorieen....ze accepteren alle officiele verklaringen als waarheid.
niburu had een forum maar die is blijkbaar sinds maart opgeheven en verder zou ik het eerlijk gezegd niet echt weten. grenswetenschap is ook al gesloten zie ik.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:39 schreef Calimehtar het volgende:
Even een andere vraag. Weten jullie welke Nederlandse forums er zijn voor 'believers'?
Buiten de New Brave World sectie hier op Fok!, heb ik niets kunnen vinden. Alleen maar blogs waar mensen wel op artikelen kunnen reageren, maar niet zelf topics kunnen starten en bediscussiëren.
Je hebt natuurlijk wel genoeg buitenlandse forums.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:39 schreef Calimehtar het volgende:
Even een andere vraag. Weten jullie welke Nederlandse forums er zijn voor 'believers'?
Buiten de New Brave World sectie hier op Fok!, heb ik niets kunnen vinden. Alleen maar blogs waar mensen wel op artikelen kunnen reageren, maar niet zelf topics kunnen starten en bediscussiëren.
zaplog heeft iets wat op een forum lijkt. Buiten dat zijn alle bekende alternatieve Nederlandse fora ten onder gegaan. Je kunt een berichtje op nujij plaatsen, hoewel dat geen exclusief platform voor alternatieve denkers is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:39 schreef Calimehtar het volgende:
kan wel, dan vul je in dat je ze leest maar ze niet geloofwaardig vind.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:52 schreef ZonnebankBob het volgende:
Enquête bied eigenlijk niet echt de mogelijkheid in te vullen dat je wel interesse hebt in complottheorieën maar er niet in gelooft.
Volgens een executive report van de sectie internet-trolling van de Reptillian Information Output Group dient BNW vooral behouden te blijven, aangezien het dé beste plaats is voor misinformatie...quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:56 schreef jogy het volgende:
Verdorie. BNW is de laatste der Mohikanen lijkt wel.
Dan hadden ze beter Niburu in leven kunnen houden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens een executive report van de sectie internet-trolling van de Reptillian Information Output Group dient BNW vooral behouden te blijven, aangezien het dé beste plaats is voor misinformatie...
Section-leader Lambiekje doet er goed werk
Wij van de NWO-sectie noord vermoeden dat sectie zuid-west achter Niburu zat...quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter Niburu in leven kunnen houden.
Iemand je wel eens verteld dat je humor totaal niet grappig is?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wij van de NWO-sectie noord vermoeden dat sectie zuid-west achter Niburu zat...
Die hadden echter een reorganisatie-project waarbij er een heel nieuw ICT traject werd opgezet wat uitmondde erin dat ze nu al 6 maanden zonder netwerk-aansluiting zitten...
Zuid-west heeft wel geroepen dat dat sabotage was door onze afdeling, maar dat is enkel een paranoide leugen, bovendien hadden ze het verdiend, als Zuidwest van onze koffiemachine afgebleven was, had het nooit zover hoeven komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |