abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:40:24 #251
176916 Karrs
2007-2017
pi_154612975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
En dat is ook de reden dat zionisme vergelijken met nazisme gewoon idioot is.
Dat is om wel meerdere redenen idioot.

Sterker nog, het is volslagen debiel.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_154629341
Nazi's zagen het Duitse volk als superieur en wilde joden doden.
Zionisten zien joden als superieur en willen Arabieren doden.

Ik zie geen verschil.
pi_154629439
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef al-qahira het volgende:

Ik zie geen verschil.
Palestijnen zien Arabieren als superieur en willen Joden en andere minderheden doden.
Wat is de Geschiedenis toch makkelijk als je het zo bekijkt.
pi_154629736
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:14 schreef Slaro het volgende:

[..]

Palestijnen zien Arabieren als superieur en willen Joden en andere minderheden doden.
Wat is de Geschiedenis toch makkelijk als je het zo bekijkt.
Dat strookt echter niet met de feiten, de Palestijnen vermoorden geen onschuldige joden maar bezetters.
pi_154629754
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:29 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Dat strookt echter niet met de feiten, de Palestijnen vermoorden geen onschuldige joden maar bezetters.
Een bus vol schoolkinderen is een bus vol bezetters in jouw ogen?
  zaterdag 25 juli 2015 @ 18:32:58 #256
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_154629781
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:29 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Lijkt dat nou net het enige te zijn wat ik tegen Palestijnen heb, namelijk het feit dat Hamas en medestanders (en dat is een groot deel van de Palestijnse bevolking volgens mij) het juist als een heldendaad ziet om onschuldige Joodse burgers te doden. Ik heb nog nooit gehoord dat het in Israel als een heldendaad wordt gezien om Palestijnse burgers te doden, ze proberen het juist zo veel mogelijk te vermijden. edit. ( wat moeilijk is als raketten gericht op je steden juist express vanuit midden in dichtbevolkt gebied worden afgeschoten). Maar goed, allebei zijn ze (oorlogszuchtige elementen uit beide samenlevningen, lang niet allemaal) fout, dat moet je toch onderhand wel inzien.
pi_154629944
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:31 schreef Slaro het volgende:

[..]

Een bus vol schoolkinderen is een bus vol bezetters in jouw ogen?
Ja, het is de schuld van hun ouders als ze omkwamen. Zij hebben ervoor gekozen naar Israel te verhuizen, een entiteit die opgericht is door de oorspronkelijke bewoners te verjagen en te vermoorden, en zelfs het kleine stukje land wat ze nog hebben volgens de VN wordt nog van ze gestolen.
2.000 Palestijnse kinderen heeft Israel al vermoord sinds 2000.
pi_154629976
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:32 schreef tfors het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat het in Israel als een heldendaad wordt gezien om Palestijnse burgers te doden, ze proberen het juist zo veel mogelijk te vermijden.
De oprichting van Israel wordt niet gevierd in Israel?
pi_154630013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:40 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Ja, het is de schuld van hun ouders als ze omkwamen. Zij hebben ervoor gekozen naar Israel te verhuizen, een entiteit die opgericht is door de oorspronkelijke bewoners te verjagen en te vermoorden, en zelfs het kleine stukje land wat ze nog hebben volgens de VN wordt nog van ze gestolen.
2.000 Palestijnse kinderen heeft Israel al vermoord sinds 2000.
Je hebt er dus geen enkel probleem mee dat een Palestijnse zelfmoordterrorist doelbewust, en niet per ongeluk, in een bus vol Israelische schoolkinderen stapt en zichzelf laat ontploffen?!
pi_154630048
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef Slaro het volgende:

[..]

Je hebt er dus geen enkel probleem mee dat een Palestijnse zelfmoordterrorist doelbewust, en niet per ongeluk, in een bus vol Israelische schoolkinderen stapt en zichzelf laat ontploffen?!
De schuld ligt dan bij de gestoorde ouders van die kinderen.
pi_154630070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:45 schreef al-qahira het volgende:

[..]

De schuld ligt dan bij de gestoorde ouders van die kinderen.
Volgens mij weet die zelfmoordterrorist heel erg goed dat hij in een bus vol schoolkinderen stapt hij had ook, in mijn ogen evenmin acceptabel, een groep soldaten kunnen kiezen.
pi_154630098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:46 schreef Slaro het volgende:

[..]

Volgens mij weet die zelfmoordterrorist heel erg goed dat hij in een bus vol schoolkinderen stapt hij had ook, in mijn ogen evenmin acceptabel, een groep soldaten kunnen kiezen.
Hij zou dan misschien een paar terroristen gedood kunnen hebben, bij een bus is de impact vele malen groter en dus de pijn die de bezetters lijden.
pi_154630183
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:47 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Hij zou dan misschien een paar terroristen gedood kunnen hebben, bij een bus is de impact vele malen groter en dus de pijn die de bezetters lijden.
Je verdedigt dus niet alleen de moord op Israelische kinderen je juicht het nog toe ook, belangrijk dat je dit zegt, het onderstreept immers het grote verschil in hoe de Palestijnen (plus aanhang) en Israel in dit conflict staan. Je kan zeggen dat Israel ook het doden van Palestijnse kinderen verdedigt, bijvoorbeeld als een ongeluk of dat het de schuld van Hamas is, maar Israel juicht het niet toe dat is het grote verschil in ieder geval.
pi_154630296
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:51 schreef Slaro het volgende:

[..]

Je verdedigt dus niet alleen de moord op Israelische kinderen je juicht het nog toe ook, belangrijk dat je dit zegt, het onderstreept immers het grote verschil in hoe de Palestijnen (plus aanhang) en Israel in dit conflict staan. Je kan zeggen dat Israel ook het doden van Palestijnse kinderen verdedigt, bijvoorbeeld als een ongeluk of dat het de schuld van Hamas is, maar Israel juicht het niet toe dat is het grote verschil in ieder geval.
Jawel, een minister in het kabinet van Israel zei dat de Palestijnse kinderen slangen zijn en dat alle Palestijnse moeders gedood moeten worden.
Tevens zitten de bezetters en Palestijnen ook in een hele andere situatie, de Palestijnen zijn het slachtoffer en hebben een veeeeel lagere levensstandaard dan de bezetters.
pi_154630458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:55 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Jawel, een minister in het kabinet van Israel zei dat de Palestijnse kinderen slangen zijn en dat alle Palestijnse moeders gedood moeten worden.
Tevens zitten de bezetters en Palestijnen ook in een hele andere situatie, de Palestijnen zijn het slachtoffer en hebben een veeeeel lagere levensstandaard dan de bezetters.
Wat voor recht heb jij om een dergelijke Israelische minister te beschuldigen, of hij dat nu wel of niet heeft gezegd, als jij vrijwel precies hetzelfde doet?!
pi_154630542
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:01 schreef Slaro het volgende:

[..]

Wat voor recht heb jij om een dergelijke Israelische minister te beschuldigen, of hij dat nu wel of niet heeft gezegd, als jij vrijwel precies hetzelfde doet?!
Omdat de Palestijnen de slachtoffers zijn en het recht daar toe hebben terwijl de zionisten de bezetters zijn.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 19:05:35 #267
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_154630567
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:42 schreef al-qahira het volgende:

[..]

De oprichting van Israel wordt niet gevierd in Israel?
Persoonlijk vind ik het misselijkmakend dat jij blijkbaar vindt dat het feit dat iemand inwoner van Israël is maakt dat hij/zij de doodstraf verdiend, maar dat zal je wel niet begrijpen. Veel succes verder, hopelijk kom ik je nooit tegen in real life want zo iemand wil ik niet kennen. Maar verder heb ik niets tegen je hoor, je zal er zelf wel niets aan kunnen doen.
pi_154630575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:04 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Omdat de Palestijnen de slachtoffers zijn en het recht daar toe hebben terwijl de zionisten de bezetters zijn.
Ik ben een Zionist en ik zie de Palestijnen niet als slachtoffer en toch juich ik het niet toe als Palestijnse kinderen worden gedood dat is nogal een verschil tussen ons lijkt me zo.
pi_154630665
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef Slaro het volgende:

[..]

Ik ben een Zionist en ik zie de Palestijnen niet als slachtoffer en toch juich ik het niet toe als Palestijnse kinderen worden gedood dat is nogal een verschil tussen ons lijkt me zo.
Jawel, maar dat zie jij niet. Het zijn van een zionist betekend dat je de verjaging van de Palestijnse bevolking en het doden van duizenden Palestijnen goedkeurt.
pi_154630700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:09 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Jawel, maar dat zie jij niet. Het zijn van een zionist betekend dat je de verjaging van de Palestijnse bevolking en het doden van duizenden Palestijnen goedkeurt.
Het zijn van een Zionist betekent dat ik de oprichting en het in stand houden van de Joodse staat steun. Ik zal nooit de verjaging of het doden van welk volk dan ook steunen dus daar gaat je stellinginname al.
pi_154630727
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:11 schreef Slaro het volgende:

[..]

Het zijn van een Zionist betekent dat ik de oprichting en het in stand houden van de Joodse staat steun. Ik zal nooit de verjaging of het doden van welk volk dan ook steunen dus daar gaat je stellinginname al.
En hoe is die oprichting tot stand gekomen?
Door het verjagen en doden van Palestijnen.
pi_154630757
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:09 schreef al-qahira het volgende:

[..]

En dat bepaal jij even?

Ik bepaal zelf wel wat Zionist betekent. Jouw droomwereldje boeit niemand.
Naturheilmittel
pi_154630763
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:04 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Boehoe.
Naturheilmittel
pi_154630781
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef al-qahira het volgende:

Ik zie geen verschil.
Ja, en daarom wonen 1,7 miljoen Arabieren gezellig binnen de 1967-grenzen, omdat Israel ze wil uitmoorden.

Doe lekker je computer uit, want dit wordt niets meer met jou.
Naturheilmittel
pi_154630785
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:13 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

En dat bepaal jij even?

Ik bepaal zelf wel wat Zionist betekent. Jouw droomwereldje boeit niemand.
Aparte definitie van zionist heb jij als dat niet het steunen van de oprichting van Israel inhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')