De eerste waarschuwing heeft hij al binnenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef truedestiny het volgende:
Kan je daar geen waarschuwing voor krijgen?
Kan me nog herinneren dat hij Baby Fed werd genoemd in plaats van Dimitrovquote:Op maandag 6 juli 2015 13:32 schreef Gruisman het volgende:
Gasquet is wel echt een prachtige speler hetoch jammer dat die het nooit echt gemaakt heeft
Hun carrieres lijken wel een beetje op elkaar ook. Veel gefaal, veel prachtige ballen maar uiteindelijk veel gefaal. En een halve finale Wimbledon als beste prestatie.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:33 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat hij Baby Fed werd genoemd in plaats van Dimitrov
Dimi heeft wel een betere service, voor de rest moet Dimitrov nu wel echt wat meer z'n best doen want het begint inderdaad erg op Gasquet 2.0 te lijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hun carrieres lijken wel een beetje op elkaar ook. Veel gefaal, veel prachtige ballen maar uiteindelijk veel gefaal. En een halve finale Wimbledon als beste prestatie.
BBC2 gaat zo naar Williams-Williamsquote:Op maandag 6 juli 2015 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, voor mij mag Kyrgios eruit. Echt hele irritante maniertjes. Zolang de BBC geen andere wedstrijd laat zien ben ik geswitched naar de Tour. En ik haat wielrennen.
Helemaal met je eens. Maar ze zijn nu wel net geswitched naar de Williams zussen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, voor mij mag Kyrgios eruit. Echt hele irritante maniertjes. Zolang de BBC geen andere wedstrijd laat zien ben ik geswitched naar de Tour. En ik haat wielrennen.
Ah, dan kan ik veilig terug.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar ze zijn nu wel net geswitched naar de Williams zussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |