Lild pizza *ril*quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een hot & spicy pizza bij NY pizza. Het zal wel geen Lidl pizza Inferno zijn, maar spicy is goed
Ik ook. Maar je kan ook te ver doorslaan natuurlijk. Dit is echt het type wat op FB gaat plaatsen "ZE HEBBEN HET MEDICIJN VOOR KANKER GEVONDEN MAAR DE DOKTOREN EN FARMACEUTEN WILLEN VAN NIKS WETEN. KURUKUMA GENEEST AL EEUWEN KANKER"quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
tsja, en toch ben ik ervan overtuigd dat vitamines en mineralen een belangrijke rol spelen.
Heb je die Inferno wel eens gehad?quote:
Nope, maar ik heb ooit lidl pizza gehad en die was zoooooo goor dat ik geen lidl pizza meer durf te etenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die Inferno wel eens gehad?Heel soms tijdelijk in het assortiment en briljant
ja, nee... Dat bedoel ik dus niet inderdaad. Maar vitamine D supplementeren bijvoorbeeld, er is nu onderzoek dat uitwijst dat het bij obesitas een positief effect kan hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je kan ook te ver doorslaan natuurlijk. Dit is echt het type wat op FB gaat plaatsen "ZE HEBBEN HET MEDICIJN VOOR KANKER GEVONDEN MAAR DE DOKTOREN EN FARMACEUTEN WILLEN VAN NIKS WETEN. KURUKUMA GENEEST AL EEUWEN KANKER"
Whut?
Wat is dat bites we love eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom nooit in de LIDLen ik eet al helemaal geen diepvriespizza
Anyhoe, de couscous was weer heerlijken ik had kcals over voor een Magnum black
!
O: Boerenyoghurt, 2 kiwi's, muesli & lijnzaad
T: Bites we love #10
L: 4 boterhammen paardenrookvlees, appel
T: 400 gram snaaigroente
D: Couscous met kip, wortel, bonen en courgette in pittige kruidenzooi
T: Magnum black
2035 kcal
en bij diabetesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja, nee... Dat bedoel ik dus niet inderdaad. Maar vitamine D supplementeren bijvoorbeeld, er is nu onderzoek dat uitwijst dat het bij obesitas een positief effect kan hebben.
Ook in waterijs? Heel veel suiker natuurlijk dat wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Kersen
Ik hoef geen ijs meer, althans, geen ijs dat ik niet zelfgemaakt heb... Godsgloeiende, wat een zooi zit daar in.
www.biteswelove.nlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wat is dat bites we love eigenlijk?
Oh die Magnum black is lekker
Mijn lijstje is vandaag nog beetje raar. Vanaf morgen wat meer logische structuur hoop ik.
O: 250 gr aardbeien
S: skeeleren 40 min
T: 250 gr aardbeien
L: 2 biologische desemboterhammen filet americain en uitjes, glas optimel drink
T: bakje cottage cheese
D: 200 gr aardappelblokjes, kipschnitzel, sperziebonen
T: banaan, glas optimel, dubbellikker
Oh nice! Dat ga ik zeker proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.biteswelove.nl
net lijstje!
Ooh ijs, kersen
quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:16 schreef Stormqueen het volgende:
Obesitas be gone! Vanmorgen eindelijk écht een BMI onder de 30! 5 BMI punten afgevallen nu in totaal!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:16 schreef Stormqueen het volgende:
Obesitas be gone! Vanmorgen eindelijk écht een BMI onder de 30! 5 BMI punten afgevallen nu in totaal!
Dan hoor je nu bij de 42% van de vrouwen die overgewicht hebben en niet meer bij die 13% met obesitasquote:Op woensdag 8 juli 2015 07:16 schreef Stormqueen het volgende:
nou, bedankt voor deze opbeurende woorden! Gelukkig ben ik zelf wel blij met deze tussenmijlpaalquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan hoor je nu bij de 42% van de vrouwen die overgewicht hebben en niet meer bij die 13% met obesitas(CBS 2012)
als je een kortingscode wilt mag je ff pbenquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 juli 2015 22:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh nice! Dat ga ik zeker proberen
[/quote
ik ook!quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw soyabonen experience, bla!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |