Ik zit volledig aan de lijn van de FA's op dit moment, ik kan mij geen notes meer permitteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet of men je wel in de crew wil. Je maakt er altijd best een teringzooi van op het forum. Als je het leuk lijkt, kan ik wel eens overleggen bij de heren sport en de heren FA's. Moet je wel het NWS-trollen een beetje inperken. Is sowieso voor iedereen leuker denk ik
Een scherpe pen is overigens eerder een prequote:Op zondag 5 juli 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit volledig aan de lijn van de FA's op dit moment, ik kan mij geen notes meer permitteren.
Ik denk dat het beter is om te wachten tot ik nog iets langer heb bewezen dat ik een nette, constructieve poster ben.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een scherpe pen is overigens eerder een pre
Nou kom op, wat zit je precies dwars.quote:
Nooit dus, maar je komt makkelijker in de crew als je niet onbesproken bent (of geldt dat voor het forum)?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om te wachten tot ik nog iets langer heb bewezen dat ik een nette, constructieve poster ben.
Omdat:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Deel 5 alweer ... Wanneer is de fanclub nou een opgericht Fokker?
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.quote:
Jij jouw mening, ik de mijne. Ok, Tim?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
Inderdaad ja.quote:
Deze post geef ik 10 punten!quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
Ik heb een stuk minder last van Tem sinds hij FA is, dus wanneer wordt Specu FA?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij jouw mening, ik de mijne. Ok, Tim?
Redactie FP toevallig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |