Belg 2, en na t journaal belg 1quote:
wacht maar jongen wacht maarquote:Op maandag 6 juli 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Kudus zal chillen in de staart van het peloton.
Ik denk dat het is zodat iedereen rustig de schoenen kan in klikken.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Belg 2, en na t journaal belg 1
Waarom rijden ze eigenlijk zo lang voordat ze 'beginnen'? Lijkt me een lange (vermoeiende) warming up
Giro was lachwekkend bij NOS, beweren dat je het live uitzendt en dan pas om 18.45 bij Sportjournaal iets laten zienquote:Op maandag 6 juli 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu ze zo ongeveer geen enkele andere koers meer uitzenden nemen ze hier maar extra tijd voor
Een minuut samenvatting van Jorisgod in de Vuelta en Giroquote:Op maandag 6 juli 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu ze zo ongeveer geen enkele andere koers meer uitzenden nemen ze hier maar extra tijd voor
"Deze zijn ontsnapt, redden het niet, dit is de winnaar"quote:Op maandag 6 juli 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een minuut samenvatting van Jorisgod in de Vuelta en Giro.
Purito.quote:
Is gevallen vanmorgen, dus lijkt me sterk.quote:
Ik denk het ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe origineel en ik speel Contador.
Dan Piti.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is gevallen vanmorgen, dus lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |