Drie puntjes maar onderweg, waarvan twee al in de buurt van Huyquote:Op zondag 5 juli 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Winnaar rit zal wel gewoon de bergtrui pakken.
Toch wel wat valpartijen vandaag hoorquote:Op zondag 5 juli 2015 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op wat kleine uitzonderingen na eigenlijk geen valpartijen op de Nederlandse wegen. Benieuwd hoeveel uitvallers we morgen kunnen verwachten in België.
Die was daar wel puur knecht, zal morgen toch iets anders zijn.. Al zal het alsnog alles op Valverde worden waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef Sked het volgende:
Quintana werd in de WP trouwens 76e, dat moet morgen toch beter
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:17 schreef Sked het volgende:
Ik mis een mooi verhaaltje en aanvullende gegevens
Kelderman werd dit jaar tiende. Een Rolland 14e.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
Nibali, Mollema, Kwiatkowski oa gaan ook altijd wel lekker op Huy
Op de radio werd z'n naam gewoon genoemd vanmiddagquote:Op zondag 5 juli 2015 18:59 schreef Sked het volgende:
Ik mis Dani Moreno wel voor dit soort aankomsten
Katusha
Welke koekwous was datquote:Op zondag 5 juli 2015 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de radio werd z'n naam gewoon genoemd vanmiddag.
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de radio werd z'n naam gewoon genoemd vanmiddag.
Gio dacht ik. Hij dacht 'm te zien rijden.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke koekwous was dat
Die kerel zit rondjes te rijden in Oostenrijk
Wel benieuwd of Mollema gewoon zelf voor een uitslag mag gaan of dat het behouden van het geel belangrijker is.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
Nibali, Mollema, Kwiatkowski oa gaan ook altijd wel lekker op Huy
Ik denk dat Cance al blij genoeg is dat hij zijn laatste Tour met een gele trui beloond ziet worden. Mollema is niet voor niets kopman.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Mollema gewoon zelf voor een uitslag mag gaan of dat het behouden van het geel belangrijker is.
Mollema is gewoon kopman, misschien dat Cancellara zijn eigen plan nog mag trekken, maar veel steun zal hij niet krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Mollema gewoon zelf voor een uitslag mag gaan of dat het behouden van het geel belangrijker is.
Had ie maar een nieuw contract moeten tekenen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:59 schreef Sked het volgende:
Ik mis Dani Moreno wel voor dit soort aankomsten
Katusha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |